162.den - Jodhpur


Advertisement
India's flag
Asia » India » Rajasthan » Jodhpur
February 15th 2013
Published: May 26th 2013
Edit Blog Post

Chvalabohu v noci ziadny drasticky sen. Z izby som vypadol o 6/00. Vratnik este spal,som na nho pokrikoval a nic,tak som mu nechal kluc na stole a siel. Az ked som opustil objekt zacal po mne nieco pokrikovat,uz som na nho nereagoval a postupoval pomalicky k bus stanici.

Wifi pri kaviarni bolo vypnute,tak ziadna kontrola mailov.

Na bus stanici ma posadili hned na bus do abu road a odtial mam ist do jodhpuru. O 6/30 som uz bol na bus stanici v abu road,tiez totalna diera ako ostatok indie. Bus odchadzal o 7/45,listok na nho sa dostal kupit az po odchode busu do udaipuru. No to je fakt dobra debilina ale asi maju taky system no co uz.

Na bus stanici zas na mna cumeli indovia s otvorenu hubu a vygulenymi ocami. Po tom ako som si otvoril susienky sa v cumeni na mna pridal aj pes.

Priamo do Jodhpuru som siel opat ako jediny,ostatny sli max 3 dedinky. Bus stara hrklavka co siel po kazdej dedine. Cesta trvala 6,5hod.

Okolie vyprahnute,obcas niekde stromcek,inak indicka klasika,bordel,bordel,bordel.

Pri mne sa striedali rozny pasazieri,tento bus total spinavy,na zemi kopa odpadkov.

Vo velkom tu robia vystavbu ciest ,teda aspon na trase Abu - Jodhpur.

V Jodhpure sa na mna hned vrhli riksaci. Ignoracia. Tukol som do GPS adresu s ubytkami ale nedarilo sa mi to najst. Omrkol som teda statne busy do jaislameru,prvy o 5/00,6/30 za 197 rupii.V ubytku ponukali za 240 rupii privatne,s tym,ze ma v jaislameri bude cakat odvoz do ubytka a hned mi zariadia aj camel safari.

Kedze GPS mi stale nechcelo naskocit a mapa z LP bola naprt zobral som riksaka ,prva ponuka za 70rup ,dal som ho na 40 rup a to uz umiral,ze nebude mat ani na jedlo. Debil. Vylozil ma pri Clock Tower. Iniciativne ma chcel zobrat do ubytka,to som ale odmietol a siel si ho pohladat sam.

Kukol som 3 ubytka , 600, 400 a posledne bolo za 200 rupii. Tu som planoval ostat,share sprcha,no ale kukol som lepsi na postel a na nej kusky z plafonu,tak nist teda,nepotrebujem aby na mna padala v noci omietka. Pobral som sa dalej. Opat dalsi za 600 ale tu ma posadili na motorku a odviezli do lacnejsieho Kuku GH za 250. Stiahol som ich na 200,opat share sprcha,dvojpostel. Fakt som mimo z tychto cien,uz nevim co je vela a co malo. Mal som sa lepsie pripravit na tuto zasranu Indiu.

Isiel som si dat sweet lassi na strechu ubytku,odkial je fajn vyhlad na pevnost a okolite domy.

Ostavam tu 2 noci,najskor som chcel len jednu ale chcem ist kuknut mega pevnost. Fakt ma ohromila. Pojdem kuknut aj dnu,studentske 250,normal za 400 rupii,indovia to maju za 100rupii. Recepcny hovoril,ze ak budem mat statie na predavaca predaju mi indicku vstupenku.

Mesto klasika,hovna,bordel asi to uz zacnem aj fotit,zatial som robil cenzuru. Este je tu kopa drbnutych trubiacich aut.

Net som nasiel za 25(velka reklama na ulici),inde 30-45.

Ako som pil lassi na streche normlane som odtial musel utiect,sa spustil strasny vietor,normlane stolicky prevracalo. Ide riadna burka,poriadne sa bliskalo nad pevnostou.

Lassi bolo nahovno,2x som z neho bol uz na zachode,druhy krat som to ledvaj stihol.

V ubytku su skoro samy cinania. Mensi pokec,zazrak poznali Bratislavu

naklady

bus mt abu - abu road - 29rup
bus abu road - jodhpur - 197 rup
riksa z bus stanice k clovk tower - 40rup
coca cola 0,2l - 10rup
jedlo - 20rup (100g jednohubiek)
jedlo - 30rup (3 jednohubky)
ubytko kuku gh 2x - 400rup
net 1 hodina - 25rup
voda 2l - 25rup

foto
http://min.us/m1iBfMt0fCSSk


Advertisement



Tot: 0.039s; Tpl: 0.007s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0185s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb