171.den - Dili


Advertisement
India's flag
Asia » India » National Capital Territory » Delhi
February 24th 2013
Published: June 16th 2013
Edit Blog Post

V noci bola nenormalna zima,okno sa mi nedarilo poriadne zavriet,zistene,ze nadomno sidlia holuby. Dnes si pred spankom radsej uz oblecem dlhe tricko a okolo hlavy omotam sal.

Ranajky som opat vynechal a pobral sa metrom na central secretariat. Tu som omrkol parlament ale iba spoza brany. Dnu sa nedalo ist. Pekny palac. V okoli bola kopa vojakov so samopalmi.

Konecne mi vyslo pocasie,slniecko,teplucko.

Od parlamentu som sa pobral obzriet si india gate. Popri ceste bol z obcoh stran travnik aj s lavickami,tak som si n jednej odpocinul. V okoli pospavala kopa indov, niektory piknikovali,hrali kriket. Proste uplna india nez co som doposial videl. ziadny bordel,zebraci,nic.

K india gate sa neda dostat,strazia to tam vojaic,tak som to omrkol len zdialky, celu ju obisiel. Dostal som sa az k narodnemu stadionu,bohuzial dnu ma nepustili, vchod bol z druhej strany,tak to bolo cele treba obist,samozrejme dvojite vstupne,tak som sa im na nho vyprdol.

Siel som radsej kuknut do crafts muzea,ktore je oproti stadionu na bhairon mg. Vstup bol zdarma a opat sa potvrdilo,ze najlepsie veci su zadarmo. V muzeu boli rozne textilei, vyrobky z dreva, ukazky remeselnikov a ukazka mini dediny.

Z tohto muzea som a vybral k hrobkam. Popri hradu Purana Qila,ktory je obohnany fajn hradbami pod ktorymi je jazierko som sa dostal az k zoo. V parku pod hradbami a na jazierku bola kopa oddychujucich indov. Do hradu opat dvojite vstupne, tak ako zrejme vsade v indii. Cestou som sa zastavil este na plnene satocky, ku ktorym sa podaval kecup. Fakt super jedlo. V jednom stanku som si chcel kupit aj flaskovu malu colu ale debil mi ju nepredal,ponukal mi iba plastove 0,5 flasky. Chuj. Este dobre,ze pri zoo bola kopa stankov kde mi chlast predali bez problemov. Prvy krat som inak videl v indii v malych stanok vypisane pevne ceny, ziadne prirazky za chladeny napoj neboli.

Do Zoo prudila kopa ludi,som sa na nu vyprdol a neskor aj na hrobky,bo tu bolo kvantum otravnych riksakov,som musel pred nimi utiect.

Rychlo krokom som sa pobral ku Khan marketu vo vidine dalsieho nakupovania. Cestou som este pobudol chvilu sledovanim kriketu,ktory je v indii sport no.1. Market bol ubohy,nic moc,same znackove obchodiky. merket bol obohnany murom, pred nim kopa zobrakov ale dnu sa nedostali,security fungovala na sto percent. Dal som si zmrzku v mcdonalde a potom rychlo na metro a nazad domov.

Na domovskej ulici som skusil dalsiu novu restiku ale slabota. Chapati aj tu mali zrejme mrazene, tak ako aj v inych restikach,fakt sklamanie,bo toto jedlo mi strasne chutilo ale len domace,tento mrazeny produkt je odpad.

Po jedle opat prechadza po main bazare, kupil som si ponozky.

Pri vlakovej stanici som stretol japonca z jodhpuru/jaisalmeru,dal som si s nim zakusok, spravili mensu prechadzu,vymenili kontakty a sli kazdy svojou cestou.

Opat som siel na net oproti ubytku,lenze som vyfasoval blby pc,furt mi to mrzlo, tak som sa na nich vyprdol a siel ku konkurenciii oproti resp vedla mojho ubytka. Netka bola sucastou drahsieho ubytka plneho turistov s drahym jedlom. Aby som sa dostal ale na net opat som musel ukazat pas,ten som pri sebe nemal, chlapikovy stacila aj obcanka,tu si skopiroval a uz som mohol surfovat. Maju tu paradnu akciu za 12 hod chcu len 40 rupii. No ale na to si netrufam. Na nete som pobudol iba hodinu,opat volanie prirody.

Caka ma uz len vecera a behnutie na caj. Normalne sa mi Dili paci,teda aspon jeho juzna cast. je tam cisto,jedlo,parky. Som zvedavy co ma caka zajtra,pojdem omrknut sever.

Co som sondoval listky na besiktas vs fenerbahce sa dostanu do volneho predaja az 26/2, tak moc velku sancu nevidim,ze sa na toto derby dostanem.

Dnes som dostal uz lepsiu ponuku na filipinske peso,uz mi to chceli vymenit jedna k jednej,mozno zajtra uz najdem normalny kurz.

Sranda ked som bol na veceri. Objednal som si ryzu s hribami. Cakam, cakam, cakam, zrazu chlapik z kuchyne vybehol na ulicu, po par minutach sa vratil aj s hribami v sacku. Nuz nie vsetky suroviny skladuju v kuchyni.

Ha som vcera zabudol napisat jednu dolezitu vec. Po utoku psa,nabratia kravy ma vcera nabralo aj auto. No nabralo,isiel som po ulici a zrazu mi do ruky tuklo spatne zrkadlo od auta. Moc to nebolelo ale i tak to bolo neprijemne. Sofer zastavil a s usmevom sa mi ospravedlnoval.

Inac 1/3 aut tu nemam spatne zrkadla,dalsia 1/3 ma iba na strane u vodica a posledna 1/3 ich tiez nepouziva. Vsetci tu trubia jak drbnuty Vacsina aut ma na zadnej casti napisane Trubit prosim. Pouzivanie smeroviek tu neexistuje. Za volantom sedia same arogantne hovada,ktore nevahaju clovek zrazit. Tu by som si veru netrufol prejst hlavnu cestu so sklopenou hlavou ako v hanoi,tam ma prud motoriek obchadzal,bez trubenia,tu by si ma ani nevsimli a zvlacovali ma.

naklady

metro ashram marg - central secretariat - 10rup
metro khan market - ashran marg - 12rup
plnene satocky 2x - 10rup
2 placky + cibulova omacka - 10rup
cola 0,2l - 8rup
mcdonald zmrzlina - 16rup
tenky zosit 52str - 12rup
veg.nudle + 2x butter chapati - 88rup
ponozky 4x - 120rup
caj - 10rup
cokoladovy zakusok - 30rup
voda 2l - 25rup
net 1 hod - 25rup
citronovy caj - 20rup
fried rice s hribami - 70rup

foto
http://min.us/mjZRMsMNqHDT1


Advertisement



Tot: 0.46s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 42; dbt: 0.2258s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb