Hampi

Asia » India » Karnataka » Hampi
February 25th 2008
Published: February 25th 2008

Idemo lokalnim autobusom u Hampi kroz neku polupustinju.Prvi put se susrecemo sa najobicnijim Indijskim selima, jad beda veca nego ikad. Onda iznenada oko nas pocinu ostatci stare civilizacije Vijayanagara. Zidine, Templovi, i to sve u nekom neverovatnom ambijentu razbacanih stena granita, koje izgledaju totalno nestvarno. Da sam to video kao scenografiju u nekom filmu rekao bi da je fotomontaza. I da bi sve bilo bolje sve je ispresecano recicama oko kojih se formirala prava dzungla palmi i drugih rastinja. Mozda bi najbolji opis ovog mesta bila igrica Zuma, ko je igrao moze da zamisli. Stizemo u grad (ponovo naseljen grad na ostatcima starog naselja) i ono uobicajena frka oko nas, dal treba riksa smestaj, taxi, vodic, daj rupee, dolar, olovku.... bilo sta. Nadjemo smesdtaj za nekih 200din zajedno, ikrecemo u glavni Temple po blagoslov od svete slonice. Das joj rupee ili dva u surlu i ona te pomazi po glavi, komedija osecaj. Malo smo razocarani koliko je cak i ovde sve za pare tako da i neki tu koji izgledajukao najveci isposnici pokusavaju da te prevare, da ti uzmu koju paru. Izlazimo odatle i ispred nas puca pogled na reku. Indijci i krave koje se kupaju, peru ves, okruzeni planinama razbacanih kamenja. Najbolje mesto koje sam ikad video. Ostatak danasmo setali naokolo po neverovatnij jari, razgledajuci neke bitnije drevnegradjevine. Ali od svega toga su zanimljivija mesta bila ona na koja smo slucajno nabasavali koje je priroda stvorila. Svuda oko nas majmuni, papagaji, neke vrste veverica, sova sume trske, kokosa i banana.
Sledeci dan iznajmljujemo za po 50 dinara bicikle i krecemo na malo vce destinacije ali opet tui u blizini. Ali koliko god daleko da odes nailazimo na neke hramove i stare gradjevine, zbog kojih bi, da su na bilo kom drugom mestu, bile nevidjene atrakcije, dok su ovde samo kap u moru. Posto je opet bila neverovatna vrucina brzo smo se vratili i otisli sa Hospet, grad iz koga nam je kretao nocni autobus za Hyberdabad, gde smo ovog trenutka. Najveca grteska je sto smo dosli par sati pre nego taj autobus u najgori grad na ovom putu. Cimaju nas gomila invalida za pare, frka na sve strane. Pobegli u restoran i nismo izasli dok nismo morali. Pred sam ulazak u autobus saznajemo da ipak postoji i voz, sto nas je dotuklo, obzirom da nema niceg goreg nego ici autobusom po indiji. Celu noc nisam spavao. I nije neki rodjendan, nismo ga ni obelezili tortom mada smo planirali, ali cu ga sigurno pamtit po putu za Hayderabad.

CapoeiraCapoeira
Capoeira

Mesta za igranje su savrshena, pa i pored zabrane doktora... malo...

28th February 2008

To Dejane!! I najzad kapura pocinje da pokazuje svoje pravo svetlo. =) Jbg, DuĀšane, sto nisi drzao ruku!? =) Ludi ste ... drago mi je da ste ok i da vam je ok, vidim da ste se skroz snasli... uzivajte, sta da vam kaze ... =) Hvala na textovima ... dobri su ... ne serite =)
6th March 2008

ma nije ruka, nego zajebo me pesak;-p shalim se, bolji je shta da radim, zeznuo me, ali nije morao nos da mi polomi, ali vraticu mu makar na kvarno

Tot: 0.097s; Tpl: 0.021s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0579s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb