eindelijk


Advertisement
India's flag
Asia » India » Karnataka » Bangalore
May 14th 2009
Published: May 14th 2009
Edit Blog Post

Hehe,

Eindelijk is het zover! Vandaag om 10:11 uur lokale tijd ben ik voor het eerst weer fatsoenlijk naar de wc geweest en heb iets achtergelaten van goede consistentie 😊
Zondagnacht ben ik namelijk ziek geworden van waarschijnlijk mijn zondige maal van de dag ervoor (biefstuk) Nu denken jullie: ohh, stom freek! maar dag in dag uit alleen maar rijst met vegetarische meuk is ook niet alles, dus ik dacht: kom laat ik het eens wagen!
Er gingen 3 andere jongens (2 indiers en 1 cubaan) mee en we hebben dus lekker gegeten! Nadat ik mij te rusten had begeven, werd ik midden in de nacht wakker omdat mijn maag helemaal niet tevreden was met haar inhoud en de boel weer naar buiten moest werken (vreemd genoeg was er niks meer te zien van de koe, behalve dan een verdwaald gefruit uitje: ik betwijfel dus nog steeds of het de koe was of iets anders, want die andere gasten hadden nergens last van) Enfin: maandagochtend was ik te zwak voor woorden en heb dus een sms gestuurd dat mijn koe er aan 2 kanten was uitgekomen en ben de hele dag in bed gebleven. Ik kreeg een sms terug van Saurabh (de jongen die ik een sms gestuurd heb), dat hij nog wel wat medicijnen had en die langs zou komen brengen: echt heel lief van hem. Ik voelde me die middag al ietsjes beter en heb dus afgewacht met die pillen (vertrouwde ze toch niet helemaal). UIteindelijk heb ik 's avonds een beetje witte rijst met yoghurt genomen om de boel een beetje te kalmeren. Dat was aardig gelukt en dinsdag voelde ik mij al weer beter. Toch vonden mijn darmen dat nog niet en hebben dus de hele dag gestaakt. Dit resulteerde in het feit dat ik die dag minstens 8x naar de wc moest. verder heb ik toen gewoon geluncht en avond gegeten: mijn maag voelde zich immers weer happy!
Woensdag hebben mijn darmen niks van zich laten horen ondanks verscheidene pogingen van mij om ze aan het werk te zetten. Toen eindelijk vandaag was het zover: ik zal jullie de details besparen, maar het was heerlijk :D

Afijn: verder gaat het goed! heb vandaag en gisteren mijn eerste experimenten gedaan en dat is wel grappig: met een gekke cubaan in een donker lab salsa en merenguemuziek luisteren en dansjes oefenen 😊 dat was toch het leukste aan mijn experimenten: het wachten, HAHA

morgen de resultaten uitwerken: ik ben benieuwd of ik alles goed bij elkaar gegooid heb. 24 samples met 3 verschillende stofjes en 8 verschillende buffers.

Groetjes Freek

ps: de fotos van deze week heb ik jullie bespaard! Aardig hè

Advertisement



14th May 2009

pfoe
Tjonge, wat een opluchting zeg! ;) Fijn dat je je weer beter voelt! kus Hannie
14th May 2009

Long story?
Haha, wát een verhaal! Het is ook wel weer echt Freek hè, om dat allemaal in detail te beschrijven. Welk type van de kaart op de Paalhuis-wc kwam je het meest tegen de afgelopen dagen? The Long Story? The Splash? :) Nou ja, om met Prediker te spreken: oh well..! Fijn dat je er weer bovenop bent. Succes met je experimenten!
14th May 2009

Bedankt
Haha freek, Geniaal verhaal! Super, ik kon je stem bijna horen toen ik het las! Echt genieten:) Genietse daar!
14th May 2009

stinkie
Heej broertje, bedankt voor het gedetailleerde verslag van je darmwerking/staking! Fijn dat je je weer beter voelt, doe maar voorzichtig met koeien eten, die zijn heilig daar, toch? Nou Daniel kan er ook wat van inmiddels, hij schijt alle kleuren, bij hem zie je echt terug wat je erin gestopt hebt, haha! Dikke kwijl van hem en kus van mij!
15th May 2009

vet mooi
Muahahaha, nou gelijk heb je om bief (of wat het ook was) te proberen, maarja... pay the price ;) Genietze, met iets realexter voedsel hoop ik :) X!
19th May 2009

uh!
Nou ik kan het me heel goed voorstellen van dat eten daar... volgens mij krijgt bijna iedereen er wel last van... al zin in patat met mayo?? :-) en lekkere dellies?? gaat het nu weer helemaal top? En je werkt ook heeel hard en nuttig zo te horen!!! Succes verder en dikke kus van ons weer!!!!

Tot: 0.167s; Tpl: 0.011s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.1143s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb