rondje campus


Advertisement
India's flag
Asia » India » Karnataka » Bangalore
May 3rd 2009
Published: May 3rd 2009
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

freeks rondje campus


This content requires Flash
To view this content, JavaScript must be enabled, and you need the latest version of the Adobe Flash Player.
Download the free Flash Player now!
 Video Playlist:

1: 25 secs
Zo, vandaag heb ik lekker een wandeling gemaakt. Ik heb me laten vertellen dat er een grote boom stond op de campus. Dus daar ben ik maar even naar op zoek gegaan! De campus is echt enorm groot en er zijn allerlei mooie dingen te zien. De campus heet GKVK, wat staat voor Gandhi Krishi Vignan Kendra. Er zitten daar verschillende instituten, waarvan voornamelijk agricultural universities (en dus mijn NCBS). ze hebben er ook een botanical garden. Heel mooi allemaal! op het kaartje kun je zien hoe ik gelopen ben. Heb nog wat fotos toegevoegd van alle fruitbomen die ik ben tegen gekomen. Dichtbij die grote boom verkochten ze sapota;s: 1 roepie per stuk!

Mis jullie!

x Freek


Additional photos below
Photos: 7, Displayed: 7


Advertisement



3rd May 2009

mooi India
Hoi Freek Leuk je verhaal te lezen - interessant dat filmpje over de boom ? Waarschijnlijk houd je het vitamine C gehalte goed op peil met al die vruchten. We wachten op je volgende bericht. Groeten, Oom Wim en tante Gerda
4th May 2009

Ziet er relaxed uit Freek, is het weer al wat beter? Geen regen en wind meer?
4th May 2009

blub
Tjonge, lijkt wel een kerknaam die campus.... :-) duur eten zeg! bali was ook al zo erg. hele rijsttafelt voor 2 euri
4th May 2009

hoooooooooooi
Boompjes! Jippie! Hoe zit het met de knuffelnegers? Mis jou ook, X!
7th May 2009

Hee Freek! Mooie verhaaltjes schrijf je! Ik zal ze samen met de geweldige foto's blijven volgen. Die bomen zien er mooi uit, stukken beter dan die olijfboompjes in de ZuidHorst waar ik tegen aan kijk ;-) Geniet van al je belevenissen daar en succes met de Raman (daar ben ik nu ook een beetje mee bezig, raman spectra maken van kraakbeen en hydrogels enzo)! kus suus
15th May 2009

Hey Freek! Mooi om te zien man. Zit je wel in het goede seizoen voor mango's? Zien er een beetje groen uit. Ik vond die grote varieteit aan tropische planten ook een van de bijzonderdere dingen. Een schrale troost is dat als je terug bent je eens mee moet gaan naar de hortus botanicus hierzo in Amsterdam. Heb je voor heel even weer het gevoel dat je in de tropen zit. Ik zag op de Alpha-stek dat je het niet zo gek druk hebt, kan je een beetje omgaan met de Indiase werkstijl? Of gaat het toch jeuken? Gewoon leuke dingen gaan doen als ze je niet aan het werk zetten ;) Je rondje campus doet me erg denken aan mijn rondje campus dat ik zo af en toe probeerde te maken, leuk om te zien! Groet! Pieter

Tot: 0.146s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 41; dbt: 0.0828s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb