Hampi


Advertisement
India's flag
Asia » India » Haryana
January 10th 2004
Published: March 18th 2007
Edit Blog Post

Kot ste eni ze najbrz ugotovili, en del reporta posljem vsem, tisti, ki pa mi celo odgovorite pa dobite tudi odgovor. Danes sem prispel v Hampi, ampak z mislimi sem se vedno v Chapori. Prvic v zivljenju se mi je zgodilo, da sem lahko nekje lenaril, pocel nic, malo vandral naokoli in pri tem uzival 100 na uro. Deset dni je slo mimo, pa sploh ne vem kdaj. Pravzaprav je ze ves mesec, pa imam filing kot da sem prisel vceraj. Luka je sel domov, jaz pa si ne morem predstavljat, kako sem do sedaj lahko potoval samo en mesec. Absolutno premalo. Slovenija pa se mi zdi tako oddaljena in neresnicna, kot da sploh ne obstaja. Vi ste tam, ujeti v neke vsakodnevne rituale, jaz pa se klatim naokoli in iscem nekaj, kar najverjetneje ne bom nikoli našel. Navsezadnje je vse skupaj samo neko bezanje pred ponavljajočim vsakdanom. No, v Goi so se dogajale zanimive reci. Tisti dan, ko sem pospremil bratca domov, sem zvecer odsel na full moon party. Prav fino sem se ga nakresal in bilo je res fajn. Nisem ravno plesal (ni bilo nobenih dobrih zensk, samo popotnice😊), tam smo sedeli in se zajebavali. Toliko bolj je bila zabavna hoja domov (cca 3km) po odrocnih cestah, ko se moras umikat kravam. BTW te so moja nova fobija. NIKOLI ne zaupaj kravam. Sicer zgleda nedolzno, ampak nikoli ne ves, ce je nora. Zadnjic je za enim turistom tekla kaksnih 20m in ga preganjala po plazi. Sploh si ne morate mislit, kako hitro lahko splezam na skalo. Pa se eno vprasanje. Koliksna je prostornina
enega indijskega minibusa. Odgovor: neskoncna. Ko sem mislil, da ne bi mogl niti misi vec notr stlacit, smo nalozli se tri mamce s kosaram. Ja Luka, tole voznjo mi bos se placal! Seveda se je bus ustavil, da smo si lahko ogledali predstavo, ko sta se na postaji stepla dva junca, ali bolje receno, ko je par dedijev zbrcalo enega nemocnega na tleh lezecega deca. Goa je pa tako. Imas totalno komercialne plaze v stilu Loret de Mara v Spaniji in tihe vasice, kjer vse poteka normalno. V teh vasicah so se razvile restavracije, kaksna prodajalna, ampak nekih hotelov ne bodo mogli postavit, ker ni prostora, tako da bo ostal mir. Dolocene plaze so pa tudi tezko dostopne, tako da tudi ni navala. Se najvec je indijskih turistov, ki se sprehajajo gor pa dol, eni se celo kopajo, seveda ne zenske.

Zdaj pa Hampi. To je spet eno sveto mesto (kdo bi si mislil!). Tukaj naj bi bila kao ena najstarejsa indijska civilizacija, rusevine so vsepovsod. Mene tukaj bolj impresionira narava, ki je naravnost cudovita. Velike skale lezijo vse naokoli in tukaj je tudi en hrib, ki izgleda, kot en velik kup ogromnih skal. Seveda sem sel gor in potem mi ni bilo dovolj, da obcudujem razgled, ampak sem moral it plezat po skalah in itak da sem se zaplezal. Nato sem pa kaksnih 15 min kot gams skakal naokoli in gledal kje bi lahko ven splezal, pa sem na koncu le nasel eno dokaj varno opcijo. No toliko zaenkrat! LP Gogi


Advertisement



Tot: 0.067s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 50; dbt: 0.0389s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb