Bangalore


Advertisement
India's flag
Asia » India » Karnataka » Bangalore
January 15th 2004
Published: March 18th 2007
Edit Blog Post

Kot sem rekel se mi je Hampi dopadel do deske. Preostala dva dni sem hodil naokrog, se izgubljal med rusevinami in hribi. Najbolje je bilo, ko sem sel cisto off road na slepo, nikjer nobenega, samo kuscarji in veverice ( Ne mami, tukaj ni strupinih kac!, sem pa tam kaksna kobra ) Tukaj je tudi reka Krisna, preko katere pa ni mostu. Ena taksna banalnost kot je most pa ti lahko tako otezi zivljenje. Domacini dajo motorje na majhne colne, potem pa hop preko reke. Jaz sem malo lutal, pa hocem it prek mosta, ki je oznacen na vseh zemljevidih, ampak so pozabili napisat oziroma narisat eno malenkost. Na sredini ga manjka kakih 20 metrov. No tudi za troskok je bilo prevec, pa sem sel na coln. Nato sem sel cez eno vasico, kjer so bili otroci tako preseneceni, da vidijo belega moza, da so kar stran bezali (sem se umil prejsnji vecer, tako da ne bo kaksnih komentarjev) in sploh ni nobeden fehtal denarja ali pa svincnikov. Opice na samostanu so bile miroljubne, in ne tako kot one v Jaipurju ki so me napadle, ko sem jedel cips in sem jim moral vsega zmetat, da niso po meni skakale. Ja takrat sem se res usral, se je kakih 20 iz hriba usul naravnost proti meni. Tukaj sem tudi spoznal drug nacin tusiranja. V vedro natocis vodo in se potem polivas. Veliko bolj prakticno, kot pa da bi pipo napeljal na visini dva metra naprimer.😊 Spoznal sem enega Belgijca Crisa - tudi geografa, pa sva se ga napila in kolektivno bentila cez Americane in Izraelce. Da ne bo kdo mislil, da je to kaka anti judovska fora ampak njih res nobeden ne mara. To je potrdilo vec neodvisnih virov. Ne morem pomagat, ampak ta folk je tako vazen, aroganten in vase zagledan da jim Jezus pomagaj😊 Bil nas je poln avtobus, ampak samo oni so tezili vozniku ves cas. En se je pritozeval, da se mu postelja na spalniku ne zapira in hoce svoj denar nazaj! Pa saj si v Indiji butelj! Kaj si pa pricakoval! No pot v Bangalore je bila brez spanca, ker so vsi v moji okolici smrcali in hrkali celo noc. Bitka za hotel je bila spet huda, napizdil sem par riksarjev, ki so me hoteli nafukat, tisti ko me je pa pripeljal v hotel, pa je hotel na koncu vec denarja kot sva se zmenila na zacetku. Ko mu reces naj bo tiho, ker bo itak dobil kes od lastnika hotela, ker me je noter pripeljal pa lepo utihne. Nato sem sel jest v eno zabaceno restavracijo (zabacena pomeni da te vsi gledajo, ko prides noter in potem kelnerja sprasujejo od kod sem in kaj jem) in kelner je kar stal pri moji mizi in se pogovarjal z mano. Seveda po standardnih vprasanjih, kako mi je ime in od kod sem (itak ni vedel kje je SLO) pa me je presenetil z poznavanjem najvecje slovenske turisticne znamenitosti - Zahovicem!!!??? Do zdaj se nobeden ni vedel kje je SLO, on pa Zlatkota ven pripelje! LP

Advertisement



Tot: 0.097s; Tpl: 0.016s; cc: 8; qc: 47; dbt: 0.0627s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb