Farewell Havelock...


Advertisement
India's flag
Asia » India » Andaman & Nicobar Islands » Havelock Island
October 26th 2008
Published: October 26th 2008
Edit Blog Post

Halloj! Har sitter jag nu och konstaterar till min stora besvikelse att vi skall lamna Havelock Island imorgon.. Efter 10 dagar har pa on kan jag endast konstatera att jag kunde stanna har mycket langre! Imorgon aker vi bat till Port Blair varifran vi dagen darpa flyger tillbaka till mainland India och Chennai. Vart boende, Pristine beach resort har varit aldeles fantastiskt och vi har verkligen kannt oss hemma dar, knutit nya kontakter med framst Israeler men ocksa Polacker och Kanadikker. Personalen har varit super och det har aven var hydda vi botti varit. Gemenskapen vid resortet har varit nast intill en familj. Det har regnat idag och igar vilket ar lite trakigt men vi har anda badat varje dag och last bocker, jag har nog aldrig varit sahar avslappnad. Naval allt gott har sitt slut Och efter att vi landat i Chennai fortsatter farden tillbaka mot den plats som ocksa var den forsta pa var resa, namligen Mumbai, men fore det skall vi njuta av tva dagar i Hampi som ar mitt inne i Indien.

Jag skriver val en blogg till iallafall..


Ha d gott!


Dr. Coconut fish

Advertisement



Tot: 0.079s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 45; dbt: 0.0387s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb