Halsningar fran Paradiset (jag ar ej dod..)

India's flag
Asia » India » Andaman & Nicobar Islands » Havelock Island
October 19th 2008
Published: October 19th 2008

halloj!

Vi befinner oss sen tva dagar pa haveloc island i det andamanska oriket. Forsta natten bodde vi pa ett resort som var fullt av israeler som bara rokte gras hela tiden.. Vi trottnade ganska snabbt pa det och bor nu pa ett ack sa gemytligt resort i en bambu hydda. Vi har hyrt skoter och akte igar till en fantastisk strand med en otroligt vacker lagun dar vi badade hela eftermiddagen. Pa kvallen drack vi litet rom och larde kanna de andra som bor pa resortet, de verkar vara trevliga manniskor. Idag har vi akt till en strand som heter Elefant Beach med en bat som vi hyrde med 8 andra personer och vi har snorklat dar hela dagen. Pa havsbotten ser man koraller och fiskar i alla dess farger, otroligt vackert! Har ser man till skillnad fran Thailand hur Tsunamin dragit fram pa strander och lamnat kalhyggen en bra bit upp pa land. Nu skall jag sluta for att detta ar ett dial up modem och det kostar skjortan.

Ha d fint!

Dr. Havelock

Tot: 0.115s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 45; dbt: 0.0781s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb