157.den - presun tbilisi


Advertisement
Georgia's flag
Asia » Georgia
July 17th 2019
Published: July 18th 2019
Edit Blog Post

Budicek uz o 700 ked usa baba opustala izbu.

Potom furt volakomu vyzvanal mobil, tak zbehnutie na ranajky. Opat som si dal jogurt ale tentokrat cokoladovy.

Rozlucka s chicago, mozna sa stretneme v mestii.

Nazad na izbu kde uz konecne klud.

Ale moc som si nepospal, bo mi pipla sprava k meninam od vianocnej matky, ktora nakonec bola online.

Tak spat sa nedalo ale za to sa mi lepsi staval.

Bohuzial opat zacala citat moje denniky, takze prekvapenie na pohladnici z armenska nebude.

Pobalenie sa a smer konec dediny kazbegi.

Zacina stopovanie do tbilisi. Kopa aut ale nikto.

Dal som si limit hodinu, ak nic idem marsutkou (10l)

Po pol hodine mi zastavuje domaci aj s rodinou, odvazaju ma vsak len ku krizovatke do juta.

Tam mierilo dost aut s turistami. Take male marsutky s pohonom 4x4.

Aut opat dost, znova po polhodine zastavujem auto.

Cul vsak velky kamion, ten ide do tbilisi z bieloruska.

Sofer asi moj rocnik hovori len rusky, na pocudovanie toho vela rozumiem.

Jazdi krizok krazom, pre mna exotika trebars mongolsko.

Tam si vraj vali po ceste, jutra a pri nej lexus.

Na rusko vsak nadaval, teda hlavne na policatov, vzdy ked ho zastavia pytaju len prachy aj ked ma vsetko v poriadku.

To iste na ruskych hraniciach, bud zaplatis alebo neprejdes.

Cesta ubiehala rychlo, sofer bol rad, ze ma spolocnost.

Dokonca mi chcel aj na par usekoch zastavit aby som si spravil fotecky nenormalnej prirody.

Obcas nam skrizili cestu kravy. Mali na haku, lezali uprostred cesty.

Najskor som rozmyslal, ze sa necham vyhodit pri super pevnosti ananuri, no rozmyslel som si to.

Necham si ju nabuduce.

Tak tbilisi ma predsa obchvat. Ten vsak len pre kamioni.

Severom sme sa dostali az na vychod tbilisi.

Vyskakujem kusok od narodnej pokladnice.

Velmi pekna budova v prirodnom style (trava na streche)

V okoli chodili sbs so samopalmi.

Smer prva bus zastavka, od centra som asi 9km.

Este, ze na zastavke bola digitalna tabula s odchodmi busov a destinaciami. Bo spytat sa nebolo koho.

Nasadam na c.37 co ma konecnu na vlakovej stanici ale ide cez centrum.

Pipam revolut kartu. Stroj pipol ale ked som kukol na appku na ubytku, nic tam nesvietilo. Tak som asi siel zadarmo abo to nabehne neskor.

Bus moderny. Dnu opat sprievodca co kontroloval ci si ludia pipaju karty resp kupuju listok v automate.

Vyskakujem na namesti slobody.

Na zastavke pred po vystupeni kontrolovali listky dalsi revizori (pekne vo vestach)

Takze na cierno sa tu asi jazdi dost tazko.

Najest sa idem do lacneho bufetu.

Tu som sa odrbkal, bol som v tom, ze si objednavam ryzu (tu som uz dobre dlho nemal, co ma za nasledok, ze oci sa mi opat gulatia).

No ryza, bola nakyp.

Teda zaujimava kombinacia, fasirka a nakyp.

Napraskany do ubytka, rezervaciu som nerobil, reku daju lepsu cenu ale nedali.

Rovnaka izba, postel a dokonca aj senegalcan tu furt bol.

Staff mi odporucil lokalneho holica, ul rustaveli c.38 v podchode.

Na top tur.ulicke strihac za 5l, super.

Nuz len kokot mi so strojcekom chytil znamienko vzadu na hlave, tak som zvedavy co z toho bude.

Po strihani bere hreben, noznice a zastrihava mi obocie, potom bere taky maly vibrator a holi mi usi, zvonka, zvnutra. Toto som este nikde nezazil.

Uz som len cakal kedy sa strojcekom presunie nizsie 😊

Ostrihany smer bar kde som naposledy dost popil.

Tam idem mensou obklukou. Namieril som si to do casti fabrika.

V okoli fajn grafiti, velky hostel a na nadvori hipsterske restiky. Hned som sa teda pratal i ked druhe pohlavie kvalitne.

V bare bohuzial ina obsluha a ziadny hostia.

Tak sklamanie.

Dosol sem skurveny ind balit casnicku, prachy mal tak mu to dost slo.

Staff na hosteli vravel, ze vacsina indov v meste su studenti. Ti za rok studia platia 5000usd.

Dnes len 5piv, i ked dvovod k oslave je. Na ceste je mala kokosacka.

Na veceru opat sawarma v komiksovom podniku pri metre rustaveli.

Na ulici lezalo telo bezvladneho mladika, no ludia volali sanitku.

Ked som siel nazad uz mu nic nebolo, zbytocny vyjazd k skurvenemu fetakovy.

Na ubytku senegalcan rozziareny, pod vplyvom isto dakej drogy.

Pocas noci chodil grcat.

Zajtra rodisko slavneho jugashviliho (teda skor znameho pod krycim menom stalin) , mestecko gori kde prespim

Foto

Kazbegi

https://photos.app.goo.gl/kwx2ws2TBELbKMy57

Mccheta

https://photos.app.goo.gl/LUiHYBDv4GwMNTPL7

Naklady :

Vymena 50€ = 160l

Jedlo, cola : 4.9l
Strihanie : 5l
Piva : 30l
Shawarma, pepsi : 1.96€ (karta 6.2l)


Advertisement



Tot: 0.085s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 29; dbt: 0.05s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb