156.den - kazbegi (mineralny pramen


Advertisement
Georgia's flag
Asia » Georgia » Northern Georgia
July 16th 2019
Published: July 17th 2019
Edit Blog Post

Noc nahovno bo starsi litovec chrapal.

Raňajky opat jogurty.

Po jedle nazad do postele.

Vcera mi este staff cela vyplasena vravela, ze mlade holandanky dali zle recenzie hostelu. Na to jej hned vola majitelka, tak odmeny asi nebudu. Inak nevim co sa holandankam nelubilo, vzdy byva mensi bordel v kupelke rano. A to, ze volaky jebo zapchal hajzel s papirom (ten sa do zachodu nesmi hadzat), za to staff nemoze.

Doobeda len relax na terase. Dnes uplne ukazkove pocasie, usa baba bude mat genialnu turu.

Staff mi odporucila ist k mineralnemu bazenu cca 20min od ubytka.

Tak si tam slapem, je to oznacene na mapy.cz.

Cesta udolickom. Bazen je skryty za mensimi krikmi ale hluk deti ma nasmeroval aj bez pouzitia mapy.

Vrt, z neho trubka, smerom k bazenu.

Voda pre mna studena ale deti sa kupali.

Ja lahinam na kraj bazenu a slnim sa.

Neskor omocene nohy.

Podla staff je voda lieciva. Uvidime co to spravi s mojimi chodidlami.

Neskor prichadzali tour auta (taxi najate ludmi), dokonca aj dvaja turisti na konoch.

Par odvazlivcov slo i do vody, pre rusov voda musela byt uplne teplucka.

Ked uz ludia pribudali, pobral som sa asi po hodinke a nieco smer zahradna restika na neskory obed.

No predtym som si este z vrtu nacapoval mineralnu vodu a ona fakt chutila ako mineralka.

Jednoznacne odporucam toto miesto, fajn relax, teda pokym nezacnu prudit ludia (ono ked som odchadzal bolo tu 10ludi, tak zadna masovka).

V zahradnej restike davam gruzinske jedlo. Pecivo v tvare picky, v strede syr a vajco. Ako nic moc. Stale vedie saslik (i ked armenci sa hrdia, ze to je ich jedlo).

Po jedle smer terasa a pospavanie.

Neskor zaslo slnko a bolo treba mikinu.

Na dorme novy polsky par a neaky clovek.

Na veceru opat do zahradnej restiky. Nemali flaskove pivo, tak plechac a posledny.

Dnes som sa citil ako v pepikovce.

Jedna standa pri plateny spravila osudovu chybu. Majitelovy povedala spasiba, on na to, ja gruzinec u nas madlova. Difca nechapalo.

Po jedle klasika, supermarket a vinko.

V lobby cul nik.

Ani usa difca nedoslo ked som ju volal.

Nakonec dosol clovek z dormu ale len cajikovy bez socializacie.

Neskor prichadza sikmacka, ta tez len caj, zazvorovy ale ked ho dopilila, nepohrdla vinom.

Vino pijem furt cervene.

Tak pokec.

Vlak je pre nu atrakcia, kedze do ich regionu nechodi.

Stare babky u nich rozpravaju na dedinach eposy co trvaju i 3dni.

Neskor dochadza litovec, rusky hovoriaci, tak sikmoocka sa bavi s nim, bo ang moc nevi.

Zajtra ide do tbilisi ale na stretko nereaguje. Bo litovec(odhad 46r) ma vinko.

Tak rusku sikmoocku neskusim. Musim dockat dva roky, dufam, ze putin to zrusi.

Neskor dosla chicago dievca este s jednu babu ale uz nebolo co im ponuknut.

Polsky par bol ocareny z mestie, robili 3dnovy trek do urshuali.

V mestii vraj ubytka cez booking su vacsinou podvody. Vzdy im povedali, ze maju full a presunuli ich do ineho ubytka (kvalita nizsia, ci cena vyssia).

Litovec slubil, ze dnes chrapat nebude.

Zajtra stop do tbililisi na jednu noc.

Jo cez den sa ozvala maha z maroka, tak sprijemnene poobedie.

Naklady :

Pivo, jedlo : 15l
Pivo, jedlo : 12l
Nakup : 4.37€ (karta 13.8l)


Advertisement



Tot: 0.065s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 28; dbt: 0.042s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb