152.den - tbilisi


Advertisement
Georgia's flag
Asia » Georgia
July 12th 2019
Published: July 16th 2019
Edit Blog Post

Dnesny plan len relaxacne zobrat prehliadku mesta.

Doobeda vypadnutie najst nieco pod zub.

Isol som k namestiu slobody ale zadna pekarnicka nic.

Co ma na tomto meste irituje su chybajuce prechody pre chodcov, vzdy treba najst podchod, v nom nesmu chybat obchodiky a samozrejme aj poulicny spevaci (zvacsa studenti).

Tito aspon nieco robia narozdiel od kvanta zebrakov na povrchum. Zobru zvacsa stare babky. Videl som tu aj ciganky co ponukali vestenie z kariet.

Nuz na namesti slobody tur.info stanok. V okoli nadhanaci na tur.busy. busy ako v anglicku, dvojposchodove.

Ja pokracujem k rieke.

Vyberam zmenaren a menim moje zostavajuce armenske dramy. Ma ojebal asi o 1.5€ ale moja sprostost .

Prechadzam rieku cez most baratshvili. Idem spodkom pre pesich. Tu pekne vystavy fotografii.

Za mostom vstupujem do podchodu, v ktorom su velmi pekne grafiti.

Stupanie do kopca ku katedrale st.trinity.

Katedrala velka s dost velkym priestorom okolo. Kopa ludi co sa tu foti ostosest.

Dnu sa vsak nedostavam bo mam kratase ale to mi vobec nevadi.

Zacinam zostupovať k alvabari metru.

Konecne davam ranajky, sawarmu. Velmi zdrave ranajky teda.

To zjedene v parku pri armenskom kostolik ejmiatsin.

Park okupuju tlupy dochodcov (chlapy) a par zobrakov. Smrdi to tu po stanke.

Klesanie k ospevovanemu parku rike.

Kupa suvenirov, zjednavat teda moc nechceli. Stahol som ho len o 1lari.

Pohladnice mam, no len kde najst postu.

V rike parku kopa nadhanacov na plavby po rieke. No s postou mi nik neporadil.

Tak kukam do mapy.cz a ide sa na ulicu aghmashenebeli.

Idem popri rieke avsak ziadna kludna pesia zona sa nekona. I po tejto strane rieky vedie hlavny tah, kopa aut a zas ziadny prechod ani podchod.

Nakonec sa mi dako dari dostat na druhu stranu cesty a po mensom stupani sa dostavam na ulicu kde by mala byt posta.

Je to pesia ulica so samymi restikami.

Prichadzam k budove posty, no ta sa cela rekonstruuje.

No nist, nazad na ubytko so zastavkou v zasielkovej sluzbe, kde samozrejme znamky nemali.

Rustaveli ulicka uz zila,,nadhanaci do restik, zebraci a kopa peknych gruzinok ci rusiek.

Na izbe furt senegalcan, ten mal dnes letet do belehradu, no stale je na izbe.

Staff sa ho nevi zbavit.

Ani jedna cs sa napokon neozvala a na live cs stretkach zrejme len same kurvy.

Po odpocinku hor sa preskumat dalsie zakutia tohto mesta.

V suvenir shope kupujem znamky (prirazka 1l),vonku maju aj schranku ale hadzem to obdalec do klasickej postovej. Jo posta je pri zel.stanici ale tam sa ni srat nechcelo.

Nuz len ako som vysiel zacalo poprchat, tak skovanie sa do nakupneho centra galeria.

Kopa obchodikov, behol som aj do turistickeho reku kupim ponozky, no na moje prekvapenie nemali.

Po ustati dazda na radu fajn staff z ubytka smer jedlo.

Miestna bufetova mini jedalen Кулинария საოჯახო სამზარეულო თ.მაჩიტიძე.

Dnu len miestny a len 4stoli ale vyber jedal dostatocny od salatov az cez kuracinu.

Vybral som si fakt vela jedla, ledvaj som to so seba natlacil a cena ludova.

Jeden chlapik, zrejme bezdomovec , si tu pustil radio, no nikomu to nevadilo.

Napraskany pokracujem v poznavani odporucanych podnikov. Tentoraz pivaren naturale, odporucane z fora cestujlevne a mapy cestuj pivne.

Fajn ulickami sa dostavam so podniku.

Dnu malicke, cca 8x8m a len 8miest na sedenie, vsetko popri stene.

Objednavam pivo, reku pol litra. Taku jednotku tu nevedu a chalan mi uz isol capovat pivo do plastovej litrovky.

Capovane pivo neni problem kupit ani v supermarkete.

Nakonec si davam male pivo. No sok, chalan to capuje z pipi do plastovej flasi a potom to prelieva do pohora.

Chut nic moc ale dal som este jedno nech nekrivam.

Na stene kopa odkazov od hipster zakaznikov. Cesi sa nezapreli a napisali budte hodni na pejsky, nemci zas ich oblubene anal ist gut.

Atmosfera v podniku nula bodov. Hostia len kamosi vycapneho (22rok tipujem) a jeho nadrzana priatelka co ho furt tahala do zakulisia.

Takze totolne sklamanie z podniku.

Pokracujem okolo dakeho kostola po schodoch az k matke gruzinska.

Velka socha zeny, co dohliada na mesto.

Vyhlad pekny. Pri soche par suvenirov a auticka na baterky pre deti.

Idem okolo lanovky az k pevnosti.

Tam sa stveram az ku krizu ale dlho nepobudnem, bo fuka studeny vietor a ja debil len v kratkom tricku.

Z pevnosti tiez pekny vyhlad na prave sa rozsvietujuce mesto.

Klesam ku kupelom, tie maju strechu na turecky sposob, tj kupola.

V botanickej zahrade je i vodopad ale k nemu som sa nedostal, straznik to tu uz zatvaral

Pri kupeloch a v celom okoli kvanta ludi (indovia, moslimi v prevahe) a podnikov. Nechybal ani striptiz klub, do ktoreho by som sa asi velmi tazko dostal, roztrhane ponozky, kratase.

Cez rike park sa idem prejst po moste mieru. Ten velmi pekne architektonicke dielo a krasne nasvieteny.

Na moste som neplanovane pobudol asi 20min, bo zacalo prsat.

Uzimeny plnymi ulicami na ubytko, kde ma cakal na izbe senegalcan.

No este som bol svedkom protestu proti niecomu pred budovou tbilisi youth palace.

Podium, stany (tie su tam dlhodobo, male pre tri osoby) par ludi a po bokoch policajti.

African vraj zisitil, ze potrebuje neake tranzitne viza, tak do belehradu neleti. Drb a 150€ za letenku v tahu.

Naklady :

Vymena : 3000d = 11.5l (nechal som sa ojebat)

Vyber 442l = 139.09€ (poplatok za vyber 2l, nikde to nebolo napisane)

6pohladnic, 3magnetky : 12l
Jedlo, voda 0.5l : 7.3l
2xmale tocene pivo (naturale) : 5l
Jedlo, cola : 2.93€ (karta 9.3l)
Nakup : 1.34€ (karta 4.25l)
6xznamky : 9.47€ (karta 30l)
Nakup : 1.17€ (karta 3.69l)
3xlithostel, 8dorm, share sprcha, fan : 27l


Advertisement



Tot: 0.088s; Tpl: 0.014s; cc: 10; qc: 27; dbt: 0.0445s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb