63.den - com


Advertisement
East Timor's flag
Asia » East Timor
April 1st 2018
Published: April 9th 2018
Edit Blog Post

Ranajky som si objednal na 7.00 co bola blbost, bo by som este chrapal.

Vcera som vravel o caji, no i tak ma cakala kava a 4ks malych zemiel (tu to nazyvaju chleba) a k tomu ananasovy dzem.

Slnko palilo, na plazi zadny chladek, tak som zacal na krytej terase s hodnotenim indonezie (flores). Uf som riadne presvihol rozpocet, skoro dvojnasobne. Ale za vsetko moze potapanie, co samozrejme nelutujem a rozmyslam, ze dam nakonec aj v dili neaky ponor ak sa mi podari nieco najst. Ono som videl 2 skoly, jednu blizko prezidentskeho palaca na hlavnej ceste a druhu uz dost daleko smerom k soche krista.

Este sa vratim k tomu rozpoctu, v kazdej krajine by som sa chcel vliezt do 500€, filipiny sa podarili, flores nie a vychodny timor asi tez ne, ked aj hej tak s oskretymi usami.

Nuz minula sa mi voda, tak uz do znameho okienkoveho obchodiku, nie ten oproti ubytku ale trochu dalej smerom k vstupu do dediny. Taky velky dom s fajn dvorom.

Dokupena voda, krekry a maly chladeny napoj co si kupovali deti predomnou.

Potom uz len lezanie na plazi, spanie, citanie knihy.

Druhy pribeh vyzera byt o tom istom len ine prostredie. Zas manzel, keremu zabili manzelku a on to zacne vysetrovat na vlastnu past.

Na obed prichadza partia portugalskych ucitelov a uciteliek.

Prislo mi to dost smiesne ako z terasy fotili kupajuce sa deti. Ako keby boli v zoo.

Ja na obed idem opat do obchodu a uz klasika, polievka zaliata horucov vodou a tuniak v konzerve. Chcel som iny typ ale ten nemal rucne otvaranie, bolo by treba otvarak.

Majitel obchodiku tu pracuje este v jednej pozicii, neake administrativne prace na zaciatku dediny.

Po jedle pokracovanie valania sa na plazi a citanie knihy.

Okusil som vodu ale zdala sa mi neako mastna. Plavat sa pri brehu moc neda, treba ist dalej to som neskusal, mozno zajtra. Ale pravdu povedat uz sa tu po 1.5dna valania na plazi nudim.

Plaz inak nic moc ale na relax staci.

Strihanie nechtov s cvakacom uz mam v malicku, zadny problem. No mozno mi zleze necht.

Chcelo by to dat sa aj ostrihat. Opalovacie krem mi uz dochadza, tez som mohol kupit viac flasiek.

Vecera zasa obrovska. Kopa ryze, salat, chili salat, mala ryba, super cerstve zemaky a chobotnicky.

Opat napraskany, ze sa ani hybat nemozem.

Na plazi sledovanie vychodu mesiaca. Uplne zlta gula, vyzera to neskutocne.

Som dost k.o. a pritom som nist nerobil len lezal. Mam aj trochu opuchnute nohy, to je tak ked sa clovek cely den nehybe.

Rozdiel medzi hladinov mora pri prilive a odlive je cca 30m na dlzku. Pritom po tych 30m ako uz zacina voda je plytko po clenky este asi dalsich 25m.

V tej vzdialenosti sa mihaju biele svetla na hlavach rybarov.

Aj chlapik z ubytka nieco hlada v plytkej vode ale prichadza naprazdno.

Dnes asi zalomim po dlhej dobe rekordne skoro okolo pol deviatej.

Zajtra to iste v plane co dnes a potom smer jaco. Kazdy vravi ake je to tam rajske ale v skutocnosti tam nik nebol. Teda aspon z domacich ked zistovali moju trasu a pri slove jaco im skoro oci vybehli z jamek.

Naklady :

Nakup : 1.5usd (voda1.5l, krekry, jelly drink)
Nakup : 2.75usd (voda 1.5l, tuniak v konzerve, kelinkova polievka)


Advertisement



Tot: 0.884s; Tpl: 0.022s; cc: 6; qc: 49; dbt: 0.62s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb