62.den - presun com


Advertisement
East Timor's flag
Asia » East Timor
March 31st 2018
Published: April 9th 2018
Edit Blog Post

Postel bola vynikajuca, fakt sa mi dobre spalo, skoda, ze chuj nesuhlasil s lepsou cenou.

Inak bol volako mimo. Bus do los palos vraj stoji 9usd, pritom chalan zo vcera hovoril o polovicnej cene.

Sranda pri plateny. Picka zacala vypisovat registracny papier a dala tam 25usd, ja som jej dal podla dohody zo vcera 20usd. Isla to riesit s majitelku ale ta len mavla rukou.

Busy mojim smerom by podla majitela mali chodit nieco po 9.30 od Pousada De Baucau.

No ja sa na bus nespolieham a idem skusit stastie na vypadovku. Mala uzka cesta.

Ako idem vsimam si velky vonkajsi bazen kam ma posielal majitel (vstup 0.5usd). Uz ma co to za sebu, voda nevyzerala najcistejsia ale stale v pohode. Popri bazene boli aj kamenne lehatka.

Cestu mi sprijemnila miestna omladina.

Pytal som sa ich aj na plaz wataboo. Vraj tam obcas chodia len turisti.

Nuz zacina moje stopovanie hned za odbocku uz na spominanu plaz.

9.15 a ide sa na to. Par aut chodi ale nik nezastavuje, len bliknu svetlami.

Opacnym smerom hned na supu tri busy.

Po polhodine ide prvy bus, zastavujem ho. Ide vsak do baguia, co je vo vnutrozemi. Moj ciel je mesto lautem a odtial potom neakym pripojom do dedinky com.

Opat polhodinka a nic. Mohol som ist tym busom aspon do laga, odtial by som mozna nieco stopol.

Zastavuje pri mne mikrolet, dava mi neodolatelnu ponuku za 30usd, neskor klesa na 15usd.

Hodina a stvrt a furt som na mieste.

Dalsi mikrolet, cena 10usd, potom 5. Nakonec sa dohadujeme na 3usd, zhruba tak moze stat bus, dolar hore dole.

Mirkrolet vypada na novy, najazdenych cca 2500km. Na prednom skle napis test. Skoda, ze chalani nehovorili ang.

Zrejme rodinka co testuje novy stroj. 2 chalani, jeden starsi muz a jedno male dieta, to celu dobu spalo.

Priemerna rychlost 35km/hod.

Cesta nic moc, uzka betonka, vymoli a neskor len prasna cesta a cesta pre novu vozovku (uvalcovana hlina).

Okolo opat dobytok, ryzove polia, kozi a ubohe domceky.

Prechadzame mestom laga. No mesto to neni, par domov pri ceste kde predavali ugrilovane ryby a to je vsetko.

Pred nami stoji vstrede cesty mini nakladiak, ktory nakladaju balikmi dreva.

Ono tieto balicky konarov sa tu predavaju na kazdom kroku.

Nuz je jasne, ze sa cez strbinu nemestime ale sofer ide, naviguje ho jeden miestny. Bum, naraz, chytil zadek auta.

Trochu oskrete, debata s druhym vodicom a pokracujeme dalej.

Naberame dalsich dvoch kamosov.

Zistene, ze idu aj cez dedinku com. Za 5usd ma tam zeberu.

Podla situacie co som videl na ceste suhlasim.

Ono totiz zadny bus, aut minimum a motorky jak by dal.

Mesto lautem tez neni mesto ale len dedina s par domami.

Pred com zacina prsat. Chvalabohu to bola len prehanka.

Vyskakujem na zaciatku dediny. Podla mapy je tu 5 ubytiek.

guest house Com Beach Resort - velky komplex bungalovov ale zavrety

Cono Cere GH - opat nikto nikde

Pri presune do dalsieho gh ma obklucila svorka 5 psoch, furt stekali po mne, domaci na to nereagovali az jedna ich konecne okrikla.

Kati gh - fajn bungalovy s vyhladom na more, hned plaz, cena 20usd s ranajkami, fan, share kyblova sprcha. Zjednavam cenu za 3 noci na 50usd

Ostali mi seni gh, seli opo gh, seli gh a rose gh. Aky taky pohyb som videl len v seli opo gh. Inde mrtvo.

Dedina uplne mini, ziadny warung, obchodiky som tu videl tri.

Na konci dediny pristav kde kotvia uz dost dlho dve vacsie lode.

Po dedine sama koza, prasa a skurveny psi.

Kazdy tu ma na haku, ludia pospavaju, deti sa cvachtu v mori.

Na obed koncim v jednom obchodiku, davam tuniaka v konzerve a zalievane slize. Majitel bol ochotny a dal mi vrelu vodu.

Cez vikend tuto dedinku vraj navstivia az traja turisti, inak nic.

Jedlo jedine v restike.

Najedeny sa vyvalujem na pieskovej plazi a zaspavam.

Neskor sa budim na krik deti co sa obdalec kupu.

Finisujem s jednym pribehom v knihe, ostavaju mi este dva. Fakt onicom koniec. Slabota veru, som zvedavy na ostatne dva.

Veceru dohadujem na 19.00. Bude cerstva ryba za 7usd.

Vecera sok, velka ryba (karoba), kopa ryze, salat a zemaky.

Ryzu som vsetku nedojedol, fakt som sa totalne prezral.

Vychadza mesiac, je spln, uplna parada.

Po jedle sedenie na plazi, pisanie dennika a nasavanie pohodovej atmosfery.

Zajtra su ranajky cca o 7.00. Som zvedavy, ak budu take ako vecera klobuk dole.

Naklady :

Melita guesthouse, singel, vlastna sprcha, fan : 20usd
Sukromny mikrolet baucau - com : 5usd
Nakup : 3.25usd (voda1.5l, coca cola 0.25l, tuniak v konzerve, slizova polovivka v kelinku)


Advertisement



Tot: 0.106s; Tpl: 0.044s; cc: 9; qc: 25; dbt: 0.0542s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb