60.den - dili


Advertisement
East Timor's flag
Asia » East Timor » Dili
March 29th 2018
Published: April 9th 2018
Edit Blog Post

Spanek nic moc, najskor teplo a potom zima z fanu a este ja matrac nahovno.

Dnes len plazovanie pod kristom na pravej strane za kopcom.

Na ubytku zrejme otec (?) so synom, nemci. Pokec ziadny ale mali tu aj ranajky (nudle). Mozno preto mi dala bangladesanka cena 9usd. Hlavne, ze dve noci som platil 10usd a ranajky zadne. Pici, vyjebala se mnu. Nabuduce sa musim pytat na vsetko.

Nuz pesi presun po nabrezi do lita marketu. Tu spraveny vacsi nakup aj na ostatne dni. Potesil akciovy 0.33l sprite za 0.25usd

Oproti na trhu kupujem banany za 0.5usd. Proste som jej dal mincu a cakal kolko mi da. Dala cely trs, cca 1kg

Na mikrolet som cakal trochu dlhsie, neni vikend tak ich chodi pod sochu krista pomenej.

Dnu len ja a tri baby, dve vystupili hned.

Mimochodom su tu pekne opicky aj sa lepsi oblikaju nez na florese.

Dalsa navigovala mikrolet do bocnej ulicky kde si dala nalozit kopec bandsiek s vodou.

Na plazi cisto len ja.

Problem najst vhodne miesto v chladku, vsade bola kopa mravcov.

Na plazi zvacsa len podriemkavanie, kupanie a citanie knihy. Uz je moc prekombinovana a zacina sa tocit v kruhu.

Neskor prislo par domacich.

Mikrolet ma vyhadzuje blizko treningoveho ihriska, kde sa cul hravaju cez vikend zapasy, bo stadion rekonstruuju.

V oblubenom warungu nerobila fajn baba za pokladnou ale jej brat. Z jedla moc na vyber nemali a zelenu dzus tez ne. Toto je uz 2x co som ho chcel skusit a nist.

Po jedle presun na ubytko.

Dorm uz hotovy ale smrdela tam farba a moja singel izba vystahovana.

Menili tam postel za singel, manzel vravi, ze tu mozem ostat dasliu noc a nemusim ist do dormu.

Po sprche prieskum pobrezia na avenida de portugal.

Pred tym ale pripojenie sa ku kvantu ludi smerujucich ku kostolu san antonio motael.

Tu premavku riadili policajti, ludia uplne vsade okolo kostola. Vsetci sa modlili (je zeleny stvrtek), spievali. Fajn spestrenie.

Po nabrezi, kde bolo dost bezcov, sa zastavujem v predrazenom warungu. I ked porcia fakt velka ale caj stal dvojnasobok.

Sedenie na plazi a vychutnavanie si sumu mora.

Na plazi soplaci hrali futbal, rybari na mini lodkach vyrazali na lov.

Zaujali dvaja chlapi, ktory na plazi kopali resl hrabali velke jamy. Neviem co hladali ale jam tam bolo aspon desat.

Plaz nic moc, rozhodne nie na kupanie. Vyplaveny bordel(fakt kopa) kopiroval pobrezie.

Vlada by mohla najat lacnu pracovnu silu co to bude zbierat.

I ked s odpadom to tu je asi takto. Vsetko sa nahrne na kopu a zapali.

Mimo mesta som videl v jeden den navazat nakladiaky bordel na kopu a o dva dni to tam uz horelo.

Po relaxe ubytko a spanok.

Zajtra zacne sou, idem do neprebadanych vod s minimom info.

Naklady :

Nakup : 8.27 usd
Banany na trhy asi 1kg : 0.5usd
Mikrolet c.12 : 0.25usd
Mikrolet c.12 : 0.25usd
Bakso ayam, ladovy caj : 1.75 usd (1.5+0.25)
Ryza, maso, salat, polivka, ladovy caj : 3.5usd (3+0.5)


Advertisement



Tot: 0.535s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 51; dbt: 0.286s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb