13.den - Guilin


Advertisement
China's flag
Asia » China » Sichuan
September 19th 2012
Published: March 19th 2013
Edit Blog Post

Budik mi zazvonil o 7/30,este som si ale nachvilu schrupol.Zrazu pocujem buchot,kuknem na hodiny 8/30,kalvin sa dobija ku mne,otvaram mu.dava mi instrukcie kam mam ist.Upozornuje ma ,nech si zoberiem daznik.Zobral ma na ranajky, Davam si nudle s masom a zeleninou za 3rmb.

Nastupujem na bus c23 smer sloni park.Vystupujem o zastavku skorej ale to nevadi,neni to daleko.Gulin je uplne male mesto oproti pekingu a xianu.Do parku je vstup neuveritelnych 75rmb.Serem na to,tolko platit nebudem.Idem kuknut dve pagody pobliz a potom smer dalsi park.Po ceste som si vsimol,ze sloni park rekonstruuju.Stavaju dalsi vchod.Vklzol som dnu,bud prejdem alebo nie.Robotnici si ma nevsimaju,pokracujem a som dnu,heh zadarmo.park je velky ale za take vstupne nestoji.Fotim sa pred dierou v skale so salom.Zas na mna vsetci kukaju.Prichadza chlapik a chce sa sa so mnou odfotit aj so salom.Fotka hotova.Odporuca mi nech si dam smazene rybky.Mnam boli skvele,pat rybiek napichnutych na spajdle.Zjedol som ich komplet,take jednohubky.Este ma nahovara na krabikov,ale to nechcem mozno neskor.Chyta ma sracka,nachadzam zachod,je turecky,moj prvy.Este si poriadne obzeram nohavice ci som si ich neosral.Vyzera,to ze nie.Cestou na vrchol sa davam fotit starsim amikom,ti maju cinsku sprievodkynu ako vacsina starych ludi.Skoda,ze je pod mrakom,bol by tu skvely vyhlad.

Opustam park a idem k dalsiemu.Zastavujem sa na jedlo.Klasika ukazujem na susedny stol.Posilneny sa vydavam na dalsiu cestu popri rieke.Kupujem prvy suvenir,zjednavam z 30rmb na 10rmb,vejar.

Konecne som pri parku,vstup je 35rmb.Caka ma vystup na tri kopce.Zasa schody,vsetky vrcholi som zdolal,super vyhlad,no az tak super nie ale je dost toho vidiet.Zastavujem sa vo vtacej zoo,spusta sa riadny lejak,ktory trva az do rana resp az do mojho dalsieho ubytovania v dalsom meste.

Opustam park,po ceste som zhliadol postu,posielam pohladnice.Hadam pridu.Chytam bus c14 a smer domov.Problem,neviem kde mam cinziak,pytam sa ludi,nikto tu ulicu nepozna,kazdy ma posiela inde.Vzdavam to,volam kalvinovy.Prichadza pomna na aute.je taxikar na malej dodavke.

Ideme na veceru,zatial moje najdrahsie jedlo 45rmb,ale bolo to pre dvoch.,platil som ja.Je tu strasne moc jedla,skoda,ze maso je s kostami.V malej restike su kalvinove zname deti,resp cela restika su jeho znamy.taky mini rodiny podnik s 5 stolmi.najstarsi chalan 11 rokov,hovori dost dobre anglickytak s nim cvivim anglictinu.

Po veceri sa pokusam dostat fotky z pc na dvd,ale nechce mi nacitat kartu.chcem tu ostat este jeden den,ale kalvin uz ocakava dalsich couchsurferov.tak rano padam do yaungshuo.predpoved pocasia,zla,ma furt prsat.

naklady

bus z letiska do guilinu - 20rmb
taxi do bytu - 20rmb
ranajky - 3rmb
vstup do parku - 35rmb
obed nudle - 7rmb
vejar - 10rmb
vecera hot pot - 49rmb
voda 0.5l - 2rmb
voda 1.5l - 2.5rmb
bus do mesta - 2rmb
rybicky - 5rmb
posta znamky - 22.5rmb
pohladnice - 10rmb
ciste dvd 2x - 10rmb

fotky

http://min.us/mW0fgvxu5voXf

Advertisement



Tot: 0.053s; Tpl: 0.008s; cc: 9; qc: 23; dbt: 0.0263s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb