14.den - Yangshuao


Advertisement
China's flag
Asia » China » Guangxi » Yangshuo
September 20th 2012
Published: March 19th 2013
Edit Blog Post

Riadne vyspaty vstavam a chystam sa opustit byt.Strasne leje.Prichadza kalvin a odvaza ma na bus stanicu.Kupujem listok do yangshuo za 20rmb.Prechadzam rontgenom,teda moja batozina prechadza a hladam bus.Su tu traja izraelci co hovoria rusky.Sledujem ich,nastupujem do busu a odpocivam.

Cesta je zla,samy vymol a dopravne obmdzenie.Dorazame asi po 2 hodinach.Hladam hostel,je to tu sama ulicka.Pytam sa neakeho belocha,ukazujeme mi smer.Ha je to tu,mnou vytipovany prvy hostel v cine.Cena 40rmb za postel v stvorizbe. na izbe vidim jeden batoh,hadam uz nik nepride.

Furt leje,davam prsiplast a idem do mesta.Davam si to co na ranajky ale uz za 5rmb,turisticka prirazka.Mesto je plne turistov,samy bar a restika.kupujem dalsie suveniry,zas sa mi dari zjednavat ale ci je to lacne alebo nie neviem,vzdy idem o polovicu dole.

Na hosteli konecne zalohujem fotky na pevny disk,z mobilu su fotky nahovno.Pevny disk mi obcas vypada,neviem ci je chyba v kabli abo pc,dufam,ze ta druha moznost je spravna.

Idem zas do dazda,hladam neake lacne jedlo.Davam si ryzu s vajcom za 10rmb.este sa zastavujem v supermarkete,robim nakup za 65rmb.Zabudol som si zobrat ucet tak neviem co kolko stoji.Zistujem vylet na ryzove polia,cena 220rmb v hosteli.Este pojdem kuknut do mesta ci nemaju lacnejsie.Pijem flasku piva ale nic moc.v meste objednavam ryzove pola za 160rmb,v cene je listok a doprava.Dokupujem zasoby na zajtra,davam si super cokoladovu koblihu ala homer,balim balik,ktory chcem pozajtra poslat domov.Len som tam zabudol nabalit dvd s fotkami,ktore mi s problemami vypalili v hosteli oproti za 15rmb,v meste za to chceli 40rmb,blazni.Mozno ho pripevnym zvonka krabice,bo na poste to vraj este davaju do zvlast krabice.este odbieham kupit listok do mojho posledneho cinskeho mesta
nanningu.Dopisujem dennik,sprchujem sa,netece tepla voda,dohajzlu.Budik nastaveny na 6/00.Na izbe je so mnou spaniel,bol na terasach ale prt videl bo prsalo.

naklady

vyber z bankomatu - 2000rmb
zistenie zostatku na konte 2x omylom - 0.66eura
bus guilin - yangushaou - 20rmb
bus yangushao - nanning - 140rmb
ubytovanie charni inn hostel na 4 noci - 160rmb
jedlo - 5rmb
suveniry - 55rmb
vylet na ryzove polia - 160rmb
nakup v supermarkete - 68rmb
vecera ryza s vajcom - 10rmb
kobliha - 5rmb
nakup v supermarkete - 38rmb
napalenie dvd - 15rmb

fotky

http://min.us/mVmjwvT4rCS04

Advertisement



Tot: 0.073s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 25; dbt: 0.0471s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb