12.den - Xian,letisko Guilin

China's flag
Asia » China » Shaanxi
September 18th 2012
Published: March 19th 2013

Budicek o 7/30 a ochod z domu o 9/00.Na ranajky som si dal zas placku s vajcom,nastupil na 608 a smer juzna brana a park.Pri brane bolo zasa vela policajtov,pribudli aj hasicske auta a jedno odtahovacie auto.Po prechadzke popri hradbach som siel do parku.Je strasne teplo a slnecno,hore na hradby s batohom nepojdem,by som tam skapal.pocas cesty sa rozhucala sirena,cinania fakt cvicia,v parku vela lud s cervenymi paskami na rukach,neviem co boli zac.Opat tu vela ludi cvicilo.Prisadol som si k starsej skupinke,ktora tu hrala na hudobnych nastrojoch a zacal odpocivat.

Vydrzal som tu len hodinu a vybral sa kupit nieco pod zub do moslimskej stvrti.Dal som si plnenu buchtu za 5rmb.Plnka bola zelenina a maso.Zasa si ma vyhliadli cinanky,opat s nimi pozujem.nechce sa mi chodit po meste a preto idem na letisko do klimy a wifi.

Bus nachadzam lahko,je hned oproti drumm tower.26rmb za jednu cestu.Po 45min sme na letisku,T2 je pre medzinarodne lety,T3 to je moj terminal pre domace lety.Nie je tu moc ludi.Check in sa este neda spravit.Do odletu ostava nekonecnych 8 hodin.Zachody su ciste,ale len turecke,je tu aj pre invalidov,ten je normalny,aj ho vyuzivam.Nachadzaju sa tu sleeper kabinky.Je to budka s jednou postelo kde sa za poplatok da vyspat.Wifi mi nejde,pise to volaco po cinsky.Konecne po hodinach cakania otvorili chekin,eastern china ma chekin na priehradke K,lenze mesta su len v cinstine.Pytam sa cinanky ci dobre stojim,nerozumie ale nakoniec pritakava.Pri prepazke bez problemov,dal som pas a cislo letu.Staci ukazat pas ,oni uz vsetko maju v pc.Dostavam letenku,este musim chvilu pockat ci nemam nieco nebezpecne v batozine,rontgen nic nenasiel,mozem ist smer gate.Prechadzam bezpecnostnou kontrolou.Musim si vyzut topanky,sak co ked tam mam nahodou zabudovanu bombu.Inak vela ludi prenasa cez kontrolu jedlo v igelitkach,to im vobec nevadi.

Pri gate je uz dost ludi,takze bude plno.odskakujem si na zachod,ludia tu normalne fajcia.Pred gatom je aj par bielych,cinania tu hraju karty.Konecne otvorili vstup do lietadla,odovzdavam letenku a smer lietadlo.Sadam si,vedla mna 2 cinania,sedim pri okne.Hned po starte vidim,ze je to zla spolocnost.chlapik vedla mna sa furt mrvi,zapchava si usi.panika z lietadla.letusky nam pustaju video co robit v pripade nehody.To je dost dobry napad aspon to nemusia furt ukazovat oni.Potom nam roznasaju pijatiku.Davam si pomarancovy dzus,jedlo bohuzial nenosia.Tesne pred pristanim sa vpredu volaky cinania dogrcali.Riadne to tu smrdi,pozorujem suseda,ten si len zapachva usi a predklana sa.Konecne na zemi,ako obvykle moja batozina ide posledna.

Po vychode z haly su uz nachystane busy do mesta za 20rmb.Nasadam aj s 2 eurpanmi.Kontaktujem CS kelvina.Vola mi,nech mu dam volakeho cinana.Prvy to nechce,potom do ruk berie mobil maldy cinan.Dozvedam sa,ze mam vystupit na konecnej a zas mu zavolat.Vystupujem,hned je pri mne taxikar,volam kelvinovi,taxikar nepozna jeho ulicu,davam telefon dalsiemu ten uz hej.Nasadam a smer dalsi moj domov v guilen.Parik europanov je uplne stratenych,nevedia kde su,sak to ani ja,este dobre ,ze som mal kontakt,inac nevim nevim.V noci to tu vyzera vsetko inak,same svetla a kazda ulicka sa podoba n tu predoslu.

Taxi ma vysadza na adrese,kalvin tu uz caka.platim taxikarovy ,zo 100rmb,nema mi vydat,vydava mi 80rmb,cesta stala 16rmb,tak 4rmb mu nechavam tringelt.kalvin ma berie do bytu.parada,je cely moj.on byva inde.vau,to som necakal.davam sprchu a idem spat.o 8/00 ma ma prist vyzdvihnut kelvin.

bus 608 do mesta - 1rmb
voda 0.5l 2x - 3rmb
placka plnena vajcom - 3rmb
buchta s plnou - 5rmb
bus na letisko xian - 26rmb

Tot: 1.412s; Tpl: 0.086s; cc: 13; qc: 27; dbt: 0.0295s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 4; ; mem: 1.3mb