Minority Report

Asia » China » Guizhou
November 29th 2007
Published: November 29th 2007

Dag allemaal, Het is weer eventjes geleden dat we nog eens uitgebreid konden internetten. Travelblog bleek ook een aantal dagen achtereen ontoegankelijk voor ons, misschien was de site geblokkeerd door de overheid??? Volgens een in Amerika wonende Chinees alleszins wel... Na de rijstterrassen wilden we verder trekken naar de volgende provincie maar een voedselvergiftiging stak een stokje tussen ... Read Full Entry

Photos are below

Tapijt van maiskorrels
Xijiang

Overzichtsfoto van een naburig Miao dorpje
Xijiang

Meisje kwam spontaan vragen om een foto van haar te trekken. Kind stond geen minuut stil. Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit niet haar eerste fotoshoot was...
Xijiang

Na een middagdutje (reizen kan zwaar zijn) zagen we plots dat het wolkendek in uiteengerafelde slierten boven onze hoofden zweefde

De plantjes modder geven
KailiKaili
Kaili

Anne en haar smeuige aardappelpannenkoekpuree
KailiKaili
Kaili

Openluchtkapper. In de volle drukte van een markt, geprangd tussen een groenten- en waardeloze prullenkraam.

29th November 2007

Hopelijk niet teveel last...
Fijn weer een mailtje te lezen! Supermooie foto's... Ik hoop dat jullie al te ziek zijn... Belgiƫ is nat en koud, ik hoop dat jullie beter weer hebben! Veel groetjes, Eva
29th November 2007

wondertrip
Anne en Yves, dit wordt voor jullie onvergetelijk. Ook voor ons. Een goed verhaal en mooie "prentjes". Jullie bezoeken China nog juist op tijd. Nog enkele jaren en de korte broek-toeristen zullen massaal aanwezig zijn. Ik zoek op een kaart waar jullie precies zitten. Nog echt niet goed gevonden. Te groot land. Als jullie terugzijn organiseer ik wel een samenkomst voor de familie, en kunnen jullie het ganse verhaal doen. Nog veel plezier en verliest het noorden niet.
30th November 2007

Groetjes uit Zonhoven
Hoi, Wij zien dat jullie al een hele trip gemaakt hebben. De foto's zijn heel mooi en de commentaren goed. Ook hebben wij opgemerkt dat ge u niet laat afzetten door die Chinezen, goed zo (met alle chinezen maar niet met den deze). Voor ons is het hier heel rustig, Kristof en Petra zitten momenteel in Zuid Afrika, de ene voor zijn werk en de andere op vakantie met haar vriend. Het weer is hier regenachtig en fris, dus ik hoop dat het bij u beter is. Nog een goede reis verder en tot mails. Annie en Roger

Tot: 0.041s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 19; dbt: 0.022s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb