Neiggu blei det bilder i dag, heller


Advertisement
China's flag
Asia » China » Beijing
February 13th 2006
Published: January 13th 2016
Edit Blog Post

Neiggu blei det bilder i dag, heller.



Sorry McDonald, men jeg glemte kameraet inne paa rommet mitt, og jeg gidder ikke gaa 100 meter for aa hente det. Dessuten er det ikke sann derre kortleser paa maskina her. Saa det blir ikke noe ennaa, gitt. Men snart. Snaart.

Blir litt usammenhengende, dette. Dere faar jo ikke vite halvparten av hva som skjer her. Siden noen av oss er late. Sa jeg forresten at jeg er lat? For det er jeg nemlig.
Veldig.

I forigaars, etter alle dagens gjoeremaal, dro to room mates, en dude og jeg ut og aat Beijing duck. Det var mums og jafs. Og vi fikk en kinesisk venn, alle sammen. Soete fyren. Han gjettet at jeg var 17 aar. Kanskje jeg elsker han for nettopp det. Hoehoe. Etterpaa dro vi ut paa bar. Dro hjem i 3-tida, og det ble tidlig morgen foer vi stakk henda under/over dyna. Har jeg nevnt at sengene er harde? For det er de nemlig.
Veldig.

De to room matesene heter Antonia og Victoria. Gutten heter Steffen eller Steffan. Etter alle dagens gjoeremaal i gaar, la vi Beijing for vaare foetter. Gjett om vi rocka, ass. Vi dro paa samme bar jeg var paa for snart en uke siden. Jeg mistet skjerfet mitt den dagen. Det rosa, muslimaktige skjerfet. Og jaggu! Det laa i lost&found-kurven i baren. Sa jeg at jeg ble glad? For det ble jeg nemlig.
Veldig.

Okay. So I'm tempeled out. Og residents are out. I've seen so many tempels and residents. For ikke aa glemme palasser. Parker. Men jaggu dro jeg inn paa Sun Yatsens enkes palass i dag. Hun het Soon Jing Ling, og var en betydningsfull person ift. mange ting. Etterpaa dro jeg ut med en rickshaw-driver i noen timer. Vi saa the drum tower, bell tower, hutongene, kinesiske gjestehus osv osv. Han syklet meg riktignok rundt, og jeg brukte selvsagt pisk. Saa man kan ikke snakke om et likeverdig forhold og vennskap, nei. Hoehoe.

Naa sitter jeg og sloever ved dataen. Om et kvarter er jeg klar for aa danse. Har skikkelig lyst til aa danse. Det eneste aber, er skoa mine. Her gaar det i ullundertoey, fleecejakke, -bukse og knehoeye fjellsko, ja. Stoerrelse 39. Nevnte jeg at de er for store og tunge? For det er de nemlig.
Veldig.

Klump klump klump.
Ut og rocke.
Living la vida loca.

Advertisement



Tot: 0.159s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.04s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb