Test1


Advertisement
China's flag
Asia » China » Beijing
February 10th 2006
Published: February 10th 2006
Edit Blog Post

Dette er en test. Er denne testen vellykket, er jeg god. Hvis den er mislykket, er jeg en totalt missa person. Moahaha. Men det visste vi jo alle fra foer av. Det er psykodelisk varmt her. Og jeg sitter paa med alle vinterklaerne mine, inkl. lue paa. "Hvem er denne karen med sekk og luve paa. Han ligner litt paa Lindis, i grunn. Det er ikke han, det er jo hun. Hun besoeker store og smaa"
Saann er det.
Lindis Solvang, Beijing.

Advertisement



10th February 2006

Jeje
Du er jo flink ja
12th February 2006

Næmmen!!!
Hva??? Har du dratt avgårde??? Uten meg??? ER DU HELT SPINN HAKKENDE SPRØ???? Kom tilbake hit, med en gang, så kan det hende at du får ris på baken...
13th February 2006

Dette funker!
Heisann Lindis! Dette funker! God tur videre i Kina! Vi snakkes! Tjoheisann fra Therese
13th February 2006

Nåh!
Hva gjør du i Beijing! Det er deilig og kaldt her, bedre å være i Norge! Mooooooahahahahahahaha!!!!
14th February 2006

Hei
Hei Lindis! Testen din virket! Hvordan har du det i Kina? Håper du har det bra der borte! Her er det masse snø og kaldt! Marianne
14th February 2006

Suksess!
Dette funker som bare det Lindis :)
15th February 2006

Hei min sote lille venn!
Hei sann! Jeg sitter na i hovedstaden i Laos i varmen, men jeg har sjjort og singlet pa! Har du det bra pa reise? Vi har det veldig fint. Har vaert i nord Vietnam en uke og na en uke i Laos. Reiser til Vietnam igjen i morgen, da i midt og sor! Kos deg videre pa reise! KLem AK, gla i deg!
22nd February 2006

Testing
Kommer dette frem mon tro!
22nd February 2006

Jon Blund
Vi skjønner ikke helt hvordan vi skal få Jon Blund på besøk.

Tot: 0.201s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 43; dbt: 0.0471s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb