Cambodia! Siem Reap 3apr t/m 9apr

Asia » Cambodia » North » Siem Reap
May 8th 2012
Published: May 9th 2012

Vanaf Khao Lak waar de liveaboard weer aankwam met de hele groep nog een nacht gebleven en wezen stappen met alle mensen van de boot! Gezellige groep mensen bij elkaar. Volgende dag vanaf Khao lak de nachtbus gepakt terug naar Bangkok, vanaf daar met de lokale bus naar de grensovergang naar Cambodja. Pff wat een gekte daar niet normaal, maar na veel gedoe toch geslaagd om een Visa te kopen en een... Read Full Entry

Photos are below

Night MarketNight Market
Night Market

Balonnen gegeven aan lokaal meisje toen we aan het wachten waren op haar eten dat ik voor haar had gekocht. Honger had ze inderdaad, het grote bord rijst was snel leeg.....

Kroeg Angkor What!

Ik en Ivan (Ivan werkte op de liveaboard!) en was ook naar Siem Reap gekomen.

Victoria en ik, Check die andere mensen op de foto haha leuke kroeg!

12th May 2012

toffe blogs
mooie reis zeg neef
13th May 2012

Goed voorbereid!
Wauw Bart, wat zie je veel, doe je veel en ben je goed voorbereid!!

Tot: 0.05s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 21; dbt: 0.031s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb