Dive Liveaboard Similan


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Khao Lak
May 8th 2012
Published: May 8th 2012
Edit Blog Post

Vanuit Ko Lanta naar Phucket City gegaan om een Dive Liveaboard te zoeken (voor de mensen die niet weten wat het is, je gaat dan voor een aantal dagen op een boot en duikt 4keer per dag!) Ik ben 1 nachtje in Phuket city gebleven en toen naar Patong Beach gegaan omdat daar de duikshop zat waar ik de Duik safari kan boeken. Helemaal top want kon meteen de volgende dag mee met "Similan Dive safari" voor 4 dagen en 4 nachten!

Volgende dag naar Khao Lak gegaan waarvan de boot vertrok.
De tocht was vanaf Khao Lak naar de Similan eilanden en Surin eilanden. Erg gaaf vier duiken per dag! Wat is duiken toch gaaf, voel mij zo super relax onder water! Mijn duikhorloge bevalt perfect en was erg blij dat ik die heb aangeschaft voor mijn reis! Jammer dat ik door onverklaarbare hoofdpijn drie duiken heb gemist (denk zelf dat ik migraine onderwater kreeg), gelukkig waren de duiken die ik heb gemaakt wel top! Ik had gehoopt een whale shark of manta's te zien maar helaas.
Je kan niet alles hebben!



Geniet van de duikfoto's, als ik ze zie hoop ik weer snel onderwater te zijn!!


Additional photos below
Photos: 15, Displayed: 15


Advertisement

Ik!Ik!
Ik!

I love diving!


8th May 2012

Wow
Wat prachtig, krijg gelijk zin om ook onder water te gaan. Houd het nu maar even bij het zwembad in Bennekom, met 4 graden buiten is het water daar best te doen.. Geniet ervan Bart!! Hartelijke groet uit Wageningen
8th May 2012

gaaf
Wauw Bart, wat een prachtige onderwaterfoto's. Ze zijn haarscherp. Sterkte met je keel, zolang je geen koorts krijgt hoef jij je geen zorgen te maken. Het zal wel lekker rustig voor je zijn. Je gaat gewoon dagen naar muziek luisteren en dan hopen dat het beter gaat met je stem. Natuurlijk je keel goed smeren met..............honing en omdat jij het bent....... alcohol werkt ook
8th May 2012

Hey Bart, Gave opnames onder water.Alles is onder water makkelijker maar boven komen is ook een kust. Genieten jongen ....kus.

Tot: 0.118s; Tpl: 0.012s; cc: 12; qc: 52; dbt: 0.0709s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb