Brunei - Suhrn, naklady


Advertisement
Brunei's flag
Asia » Brunei » Bandar Seri Begawan
June 10th 2018
Published: June 11th 2018
Edit Blog Post

V tejto krajine som pobudol len dve noci a aj to len v hlavnom meste tak sa mi to tazko hodnoti. Ale aspon som si odskrtol dalsiu krajinu zo zoznamu.

Ludia tu boli dost priatelsky, jedlo ok aj cenovo, len problem ho bolo jest vonku, bo bol prave ramadan.

Cakal som vsak lepsi stav ciest a luxusne mhd busy, co sa nenaplnilo.

BANDAR SERI BEGAWAN

V tomto meste by som si vedel predstavit este jednu noc a dat si mensiu turu na blizky kopec.

Mesto je v pohode zdolatelne pesi. Mesita pekna, obydlia na rieke tiez fajn ale inak nic zaujimave.

Ludi v meste minimum. Mozno kvoli ramadanu

Ubytko

Joy rest house - singel, ac, share sprcha, ranajky. Lobby fajn, len moc vyklimovane, wifi fungovala iba v lobby, majitelia v pohode. Ranajky slabucke, izba by bola fajn keby ju netvorili papierove steny, ktore neboli dotiahnute az po strop. Klima isla naplno pre vsetky izby, tak dost zima.mali tu aj teplu sprchu. Jedina lacna moznost co som nasiel. Na mieste mali vypisanu vyssiu cenu ako cez booking.com. cena 15bd

NAKLADY

Brunei (let kl - brunei 26.76 €) - 1.5dna

1€ = 1.5351 bd (bruneisky dolar) spraveny priemer z vyberov

Doprava : 18bd
Jedlo : 24.54bd
Ubytko : 30bd
Vstupy : 2bd (pristavna taxa)
Ostatne : 11.2bd ( pohladnice,poplatok za vyber)

Spolu : 86bd + 26.76 € = cca 83€

Vysledna suma je nakoniec spravena z vyberov/zamienania


Advertisement



Tot: 0.058s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 23; dbt: 0.0408s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb