142.den - stepanakert


Advertisement
Armenia's flag
Asia » Armenia » South
July 2nd 2019
Published: July 2nd 2019
Edit Blog Post

Z ubytka vypadnutie az nieco po 10/00. Vonku pekny slnecny den.

V pekarnicke na hlavnej ceste kupene chutne ranajky.

Tie zjedenie na muriku pri pumpe kde sa predavaju auta.

Najskor som bol v tom, ze pojdem kuknut pevnost tigranakert ale rozmyslel som si to a pochodujem nazad do kopca na kruhac kde je fontana.

Na lavickach stary paprdovia.

Cestou na ulici hrali damu dvaja taxikari, dost dobre to vyzeralo. Maly stolik, mini stolicky.

Na lavicku si ku mne prisada chlapik. Tak mensia konverzacia ohladne futbalu. Chlapik pracuje v moskve, odtialto ma zenu.

Prichadzaju deti ale tie ani rusky ani ang nevedia.

Presun k druhej fontane smerom k fut. stadionu.

Ta nesla ale bol tu pod stromami chladok, tak len sedenie na lavicke a sledovanie okoloiducich, hlavne armenky samozrejme.

Tie co som si vsimol nosia uplne neatraktivne rifle, nohavice. Keby to mali obtiahnute ale nic, len to na nich vyselo.

Bol som tu svedkom i rande na slepo. Chalan dosiel s kyticou ruzi, baba cela happy. Najskor len tak chodili dokolecka, nakonec sa posadili na lavicku.

Kedze to tu rekonstruuju su tu natiahnute zabrany a na nich velkoformatove fotky z obdobia vojny medzi azerbajdzanom. Pekny /no ako sa to vezme/ kusok histore pre nezaiteresovaneho cloveka.

Obed klasika. Len cul mam pocit, ze ma ojebali, bo mal som objednane tri veci no naucte boli styri. Teda tri, medzisucet a dalsia vec. Kedze to bolo v armencine ak nevim.

Na ubytku spanok.

Ale ten dlho netrval, bo dosla stara sikmacka, ze chce 4 dorm. Upratovacka volala majitelke aby dostala zlavu. Nakonec ma postel za 2500d / bere cely dorm/. Tak mna prestahovali do domceku mimo hlavnu budovu.

Tam tri postele, opat tam budem sam, len cul na zachod musim ist kusok po vonku.

Opral som si veci.

Neskor opat dopisovanie zapiskov, bo vcera som toho moc nenapisal.

Prichadza nem par, ti si tu robia veceru.Ja odbieham do blizkeho bbq shopu. Z ubytka dolava a dolava. Kopa dymu, neda sa to minut. Davam maly kebab.

V obchodiku kupene piva a opat pisanie zapiskov.

Prichadza fra, ten si tu tez robi veceru.

Dnes to na party nevyzera, fra niekam zmizol a nem su asi na izbe. Skoda.

Zajtra by som chcel opustit karabach ale bude to narocne, bo moj ciel je sevan a to mam v plane cestou dve zastavky. Uvidime ako sa zadari.

No a treba mi zas zamenit prachy, rano to asi nebude mozne, bo chcem vypadnut uz o 8/00 a v dedinkach kam idem nepredpokladam, ze maju atm resp banky ale prachy mam na den zivota tak v pohode.

Zhruba som kukal plan na gruzinsko ale je to na prt bo lenka sa furt nehlasi, ono totiz prachy sa mi minaju dost rychlo, nevim ci vydrzim do polky augusta.

Naklady :

2xsladke pecivo : 400d
Tocena zmrzlina : 150d
Slepacia polievka, spageti bolognes, pivo : 2100d
Kebab : 700d
2xpivo : 840d

Advertisement



Tot: 0.049s; Tpl: 0.007s; cc: 12; qc: 25; dbt: 0.0265s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb