136.den - presun goris


Advertisement
Armenia's flag
Asia » Armenia » South
June 26th 2019
Published: July 2nd 2019
Edit Blog Post

Dobre vyspaty o 9.00 smer ranajky.

Tetule davam listok, vzapeti mi prinasa caj, pecivo, syr, maslo a vajcia na tvrdo, no a este dzem.

Tetula beha jak splasena, evidentne nestiha.

Kluc som nechal len vo dverach.

Este raz prehliadka mini mestecka, relax pri spievajucej fontane, ta samozrejme teraz bez hudby a farebneho doplnenia.

Zacina daky protest, ujko s megafonom a neakym papierom. Nikto sa k nemu nepridava ale dalsi ujko ho toci na mobil. Isto z toho zostrihaju poriadnu demonstraciu a pri tom len stary panko vykrikuje na ulici.

Po uliciach chodi aj zenska policajna hliadka.

Parkujem v kaficku v parku s fontanou bez vody. Davam ladove kapucino, uplna blbost.

Zacina moj presun na koniec kapanu.

Zacina stop, dost aut ale nik nezastavuje.

Zrazu jeden chlapik s dcerou, ze ma vyvezu na uplny koniec kapanu. Ok

No bola to blbost, bo miesto totalne nahovno, zacinal tu kopec, odpocka do dalsej dediny kam sli skoro vsetky auta.

Ale moj vodic super chlapik, furt kecal a nakonec mi dal este i cokoladu. Robime foto a kazdy ideme svojou cestou.

Po 10.min na to prdim a slapem do kopca. Zastavka pri cintorine odkial je krasny vyhlad na okolie.

Nakladiaky ani nestopujem, nema to zmysel, su scasny, ze sa vystveraju do kopca, nie to aby zastavili.

Par aut mi ukazuje,ze ide len kusok, par sa ospravedlnuje.

Nakonec mi zastavaje stara lada. Uz sa vezem 5km. Jeden chalan vie ang, robil v kanade v baniach.

Miesto lepsejsie, bo konecne tien, inak slnko riadne pali.

Vyhlad na jazero a hory opat grandiozny, ono ako asi vsetky vyhlady v tejto krajine.

Obiehaju ma aj nakladiaky co ma uz raz minali ale opat kopec tak ich neskusam zastavit.

Zastavuje mi dodavka s chalanom co ide az do jerevanu.

Neaka ta konverzacia v rusko slovencine. Ponuka ma slnecnicou.

Sa cuduje,ze som este neni zenaty v takom pokrocilom veku. Hned mi vysvetluje nevyhody preco sa ozenit v neskorom veku. Nuz chalan ma pravdu ale co uz.

Povrch vozovky nahovno, asfalt sama vlnovka, dost to nadhadzuje, sem tam diera v ceste. Za vsetko moze presun vojenskej techniky podla mojho vodica.

Keby tu bol normalny povrch tu by sa jazdilo na motorke. Same 180 zakruty, stupanie, klesanie a nenormalne vyhlady. Skoda, ze nemame zastavky, fotky by boli genialne.

Chalan ma vyhadzuje v goris.

V mobile mi uplne odisla gpska. Som nieco instaloval a odvtedy nejde, mam si naistalovat neaky update, bo vraj na androide 8 a vyssie gps blbne, budem muset stahnut na ubytku.

Podla mapy a orientacnych bodov v meste sa dostavam na mini namesticko.

Jeden ujko ma naviguje na ulicu cez riecku kde sa nachadza ubytko aregak b&b, to mi odporucil fin v meghri.

Bookol som to cez booking.com, dufam,ze referal bude fungovat a vyplatia mi polovicu ceny ubytka.

Na ubytku japonka co cestuje 10 mesiacov. Tymto casom je uz dost poznacena, uz to neni take mile stvorenie ako normalne japonky.

A prekvapko, je tu i nemec z meghri ale ten tak isto ako v pohranicnom mestecku i tu len pocuva hudbu ci kuka film.

Domaca tu neni, tak nechavam batoh v obyvacke /ubytko je normalny byt/ a na odporucanie nemca idem cez rieku, druha ulicka doprava a oproti policajnej stanici je shawarma house.

Hned davam jednu a tocene pivko.

Podnik velmi prijemny, hlavne hore na terase. Obsluha tez fajn, asi som nasol moj senk. Na veceru sem isto pojdem.

Vecera na ubytku stoji 4000d + 1000d vino abo vodka.

Navrat na ubytko, zvonim, z vrchneho bytu prichadza majitelka.

Velmi priatelska pani. Rozprava a rozprava.

Spim v 4dorme s japonkou.

Majitelka sa ma pyta, ktoru postel chcem, tak ukazujme na japonku. No kopa srandy s touto osobou.

Po sprche davam poobednu siestu.

Este je tu jedna starsia cinanka ale ta nevi ang. No ma tu okolie dobre pobehane.

Po oddychu smer mesto, treba mi prachy.

Idem k banke oproti staremu kostoliku. Kukam, kurz lepsi nez na revolutke /ta v armensku nedava normalny kurz/, tak nazad na ubytko, zobratie eurace a nazad do banky. Este, ze mestecko je male. Cesta cca 10min.

V banke davam pas a uz mam domacu menu.

Prieskum mestecka. V mape je zaznacena vyhliadka. Na nej sa poctivo pracuje, bude tu pekna pesia zona. Vyhlad na okolite skaly v tvare ihlanov genialny.

Namesticko tvorene fontanou, v ktorej sa deti kupali.

Mensi parcik, kopa starych aut, domceky uz maju co to za sebou ale postupne sa rekonstruuju.

Zapadam do mojej restiky, davam tocene pivecka a zemaky s masom. Porcia dost mala.

Opiveny pred 22/00 prichadzam na izbu, tam rozvalene japonka, napraskana z vecere a trochu pod vplyvom. Vraj musela vsetko zo stola zjest ked uz si to zaplatila, inak furt mlela o peniazoch ako je vsetko drahe a o stopovani ake je niekedy nebezpecne. Na japonku dost opalena az to neni pekne.

Opiveny zalahinam.

Zajtra len relax den, uz potrebujem vypnut, bo furt som v pohybe a ako pozeram v tomto mestecku to nebude problem.

Foto

Kapan

Naklady :

Vymena 100€ = 53800d

Ladove kapucino : 500d
Voda 1.5l : 200d
Shawarma : 1200d
Tocene pivo : 700 d
Jedlo a piva : 5500d

Advertisement



Tot: 0.837s; Tpl: 0.012s; cc: 5; qc: 55; dbt: 0.479s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb