Desert Homestead Lodge - Deathvlei & Sossusvlei - Desert Homestead Lodge

Africa » Namibia » Sossusvlei
June 8th 2018
Published: July 15th 2018

Na het ontbijt vertrekken we om 6.30 in een open truck voor een tocht van ongeveer anderhalf uur naar het N.P. De dekens, fleecetruien en handschoenen zijn geen overbodige luxe, het is behoorlijk koud. De gids vertelt ons dat we niet de alom bekende Dune 45 zullen beklimmen, maar dat de Big Daddy interessanter is en dat de afdaling daarvan eindigt in de Deathvlei. Dus zo gezegd, zo gedaan. Het is inderdaad een behoorlijke klim, maar het uitzicht is dan ook overweldigend. Na de afdaling en de wandeling door Deathvlei wacht ons een heerlijke champagnebrunch. Op de terugweg rijden we via Sossusvlei richting Sesriem Canyon waar we de mogelijkheid hebben om deze canyon voor een klein deel te bewandelen. Om 16.30 zijn we uiteindelijk terug in de lodge en kunnen we al het zand even van ons afspoelen.

Tot: 0.121s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 50; dbt: 0.0702s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb