Windhoek - Desert Homestead Lodge

Africa » Namibia » Sossusvlei
June 7th 2018
Published: July 15th 2018

Woensdag 7 juni

De volgende ochtend gaan we eerst het centrum van Windhoek even bekijken, en aangezien het heerlijk weer is pakken we hier ook ons eerste terrasje. Onderweg naar Desert Homestead hebben we een pauze ingepland in Bullsport. In eerste instantie hadden we een dorp verwacht, maar er is niet meer dan de Bullsport Guestfarm. We besluiten te vragen of we er iets kunnen drinken en de vriendelijke mevrouw geeft aan dat dat zeker kan. Ze moet alleen het koffiezetapparaat even opwarmen en voor iets lekkers erbij zal ze even op zoek gaan. Kortom om een prima plek om even te pauzeren.

We vervolgen onze weg en arriveren om 15.45 bij Desert Homestead Lodge waar we werkelijk midden in de woestijn zitten. We komen heerlijk bij met een drankje bij het zwembad en genieten van de omgeving. ’s Avonds een heerlijke maaltijd op het buitenterras en dan vroeg slapen, want morgen om 5.15 uur op voor een excursie naar het Namib-Naukluft N.P.

Tot: 0.067s; Tpl: 0.015s; cc: 10; qc: 30; dbt: 0.0246s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb