berichtje van ons.

Africa » Kenya » Nairobi Province » Nairobi
September 25th 2007
Published: September 25th 2007

Dag allemaal,

hier even een snel berichtje van ons.
We zitten nu op dit moment in kenia.Gisteren na een helse rit van 7 lange uren over verschrikkelijke slechte wegen.Normaal kan je in 2 uur tijd 150 km overbruggen maar hier gaat dat niet(hahaha).
We hebben al heel wat leuke en mooie dingen gezien en meegemaakt oa gorrila's en nijlpaarden(sandra's favo).Maar dat willen we jullie later allemaal goed vertellen met foto's en alles!Vanaf het begin dus,Uganda en Ruwanda...en dan kenia,Tanzania en Zanzibar..
Het weer is in iedergeval prachtig en met m'n rug gaat het weer goed.
Dus met ons gaat het geweldig.
Wordt vervolgt....in zanzibar,als het lukt.

Groeten van ons.

Pierre en liza

25th September 2007

globetrotters
hoi, alletwee, leuk om wat te horen, en wat zal het allemaal prachtig zijn,pas op voor de wilde tijgers,grrrrrrr, hier is het Herfst,niet te weinig!! Ajax heeft gewonnen van AZ,uit, knap heur, we missen jullie, het is raar om Kemp op de bank te zien chillen,haha, veel plezier en veel groetjes,van yvon dirk angelo sanne en buuf Riet, die vond het briefje ook keileuk doei
26th September 2007

Hippo!
Lieve allebei, Super dat jullie genieten, mooi weer hebben en Pierre....dat het weer beter gaat met je rug! Gelukkig maar! We zijn zo ongelofelijk benieuwd naar jullie ervaringen en foto's! Blijf genieten en tot horens! Liefs en kus, Jan en San.
28th September 2007

jullie belevenis
Nou dat is toch alweer heel wat wat jullie gezien hebben hè Piërre en Liza en nog maar zo kort weg. Maar wat ik jullie wil vertellen dat ik vandaag met de VUT ben rente nieren(frieda) Maar Ad vraag of je daar nog een fiets voor hem kan verkopen Hi Hi Groetjes van Ad en Frieda en heel veel plezier!!!!!!!

Tot: 0.083s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 46; dbt: 0.0523s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb