Afscheidsfeestje

Europe » Netherlands » North Holland » Enkhuizen
August 26th 2007
Published: August 26th 2007

De buurtjesDe buurtjesDe buurtjes

De buurtjes zaten mooi an.
Dag allemaal,

Op dit moment is het nog precies 2 weken te gaan. Maar voor het zover is hebben we een leuk en zeer gezellig feestje gehad.Het weer werkte ook zeer goed mee,mooi en warm weer,beetje een windje erbij dat voor de gastvrouw/heer wel goed van pas kwam. Koude Rosé en bier in overvloed om je lichaamstemperatuur een beetje in balans te houden(haha).
We vonden het geweldig dat de meeste familie,vrienden en buren er waren,TOPPERTJE!!!!
Wij hopen dat iedereen een gezellige middag hebben gehad,wij in iedergeval wel.

Rosé,witte wijn en het bier gleden er lekker in,hé buurtjes(hihi).
We hopen dat het heeft gesmaakt.

We willen jullie nogmaals bedanken voor de leuke,mooie en weloverwogen cadeaus!!!

Nu is het aftellen geblazen,we zien elkaar één jaar niet maar we hebben gelukkig de foto's nog(hahaha).

Veel liefs,

Piërre en Liza

De 'familie'.De 'familie'.
De 'familie'.

Het afscheid valt zwaar(tuurlijk)
vriendenvrienden
vrienden

zullen ze ons missen,Jan zeker! :-)
peper en zoutstelletjepeper en zoutstelletje
peper en zoutstelletje

aliy,dirk en sam
vriendinnetjesvriendinnetjes
vriendinnetjes

een jaar geen gekeuvel onder elkaar
burenburen
buren

buurtjes met elkaar

26th August 2007

Gezellie
Lieve allebei, Het was gezellig gisteren! Leuke foto's! Nu komt het dan echt dichtbij. Over precies 2 weken staan we nu ongeveer op Schiphol.....raar idee.....wat zullen we jullie missen! Liefs Jan en San. xxx
27th August 2007

globetrotters
het was een keigaaf feestje, we missen jullie nu al,snik snik,het is nu echt dichtbij, spannend, ook voor ons,haha, leukerd he, Kemp, grrrrrrrrr, nou Ajax heeft gelukkig ook weer gewonnen,en dat van Heereveen,pffff, veel liefs en tot uitzwaais, yvonne dirk en angelo enne sanne
6th September 2007

spannend Zondag
Piërre en Liza Zondag is het zover een hele goede reis en veel plezier pas goed op jullie zelf en kom heelhuids terug volgend jaar 2008 en dan willen wij jullie natuurlijk zien met foto`s en verhalen niet te kort gr. Ad en Frieda en en de Wulpen Kinders!!!
9th September 2007

Goeie reis!!!
Lieve allebei, Jullie hangen nu ergens hoog in de lucht en zijn op weg naar Afrika. Wel een raar idee hoor! Toch een traantje gelaten op Schiphol....oke.....ik ben een watje (Jan is de bikkel). Pierre.....sterkte met je rug! Enne Liz......sterkte met al de rugzakken...hihi! Geniet met volle teugen! Liefs en dikke knuffel Jan en San. p.s. We hebben je (schoon)moeder en Jaqueline weer veilig thuis afgeleverd.
16th September 2007

OP Reis
Hallo Piërre en Liza Wij zijn weer thuis van weg geweest en hebben het erg gezellig gehad in Center Parcs Caro heeft daar geskiënd 4 en een halve meter hoog over ladders touwen en kabels gelopen en de klimwand in een goed tempo beklommen.En hoe is jullie reis verlopen?En al veel gezien in Afrika? Zag dat Piërre last van zijn rug heeft hoop dat al weer beter gaat.En Liza dat het ook goed met jou gaat. Veel plezier en we houden jullie site regematig in de gaten.Gr.Ad en Frieda
17th September 2007

Mooooi?!?
Lieve allebei, En hoe bevalt het rondreizen en het leven uit een rugzak? We zijn heel erg benieuwd hoe het met jullie gaat? Hoe staat het met Pierre zijn rug? Nog maar 51 weken te gaan......! We hopen dat jullie genieten. Dikke kus, Jan en San.

Tot: 0.14s; Tpl: 0.014s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.0979s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb