Groetjes uit Cairo!!


Advertisement
Egypt's flag
Africa » Egypt » Lower Egypt » Cairo
December 10th 2007
Published: December 10th 2007
Edit Blog Post

Dag lieve mensen!!

Nog even een laatste groet uit Egypt! Ik ben nu in Cairo, ga zo naar de pyramiden en wat rond hobbelen. Morgennacht vertrek ik naar Australie en laat ik dit land en mijn familie voor 3 maanden achter! Spannend, maar moeilijk!!!


Additional photos below
Photos: 1, Displayed: 1


Advertisement

Cairo!Cairo!
Cairo!

Mo the businessman!!


10th December 2007

ff snel een berichtje
Hey arletje, Spannend allemaal hoor!!! Ik leef erg met je mee! Geniet van al je indrukken en maak je niet te veel zorgen, komt allemaal goed!!! Moet snel weer verder werken. Dikke kuss (ook van moeders!) Janski
16th December 2007

Down Under
Hey Arlette, Veel plezier daar in Australie. Ben stiekum wel een beetje jaloers hoor. Moeten natuurlijk nog wel een keertje samen duiken hoor! Groetjes, Danny
17th December 2007

OZZY GiRL!
Hey Ozzy girl hoe is het met je? Heb je het naar de zin in Australie... Ben jaloers op je:-) Heel veel plezier! We Horen...x Michael

Tot: 0.127s; Tpl: 0.013s; cc: 10; qc: 52; dbt: 0.0987s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb