Willemientje!!


Advertisement
Egypt's flag
Africa » Egypt » Sinai » Dahab
November 13th 2007
Published: November 13th 2007
Edit Blog Post

Mijn vriendinnetje Willemien is hier en we hebben het helemaal naar onze zin! Ik ben een dag voordat ze kwam bij Desert Divers weggegaan en sindsdien heb ik vakantie!! Is dat niet geweldig??!! Ik heb wel een aantal andere banen aangeboden gekregen, maar die hou ik warm voor als ik terug kom van mijn wereldreis. Nu ben ik geconcentreerd op lol maken, uitrusten en de wereld ontdekken! Da's wel even genoeg, haha...

Ik heb mijn ticket geboekt en vlieg definitief naar Australie de 12e van de 12e. Echt super spannend!!! Heb er helemaal zin in. Even een aantal maanden genieten! Joepie!

Nou, het is een kort berichtje en geen foto's... Maar ja, dat komt ervan als je niet meer zo'n goede computer tot je beschikking hebt. Waarschijnlijk zal ik als ik in Australie ben wel weer wat moois erop plakken!!

Dikke kus weer!
Laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Advertisement



14th November 2007

goed voor mn mammie zorgen he
He arlettie, Hoeissie allemaal? Dus je hebt al lekker helemaal vakantie... Lekker hoor, heeft mn mammie ook gelijk een reisgids... wel goed op dr passen he?! Ookal weet ik dat ze dat zelf ook wel kan. Veel plezier en veel liefs, Janski
18th November 2007

He leif zussie
Fijn om te horen dat jij je ticket hebt voor je wereld reis. Echt iets wat mij ook ontzettend tof lijkt om te doen. Zou je zo achterna komen hoor is het niet dat ik het nu echt omwijs naar mijn zin heb op mijn werk. Gaat alles goed met je daar is je leven niet te duur want des te langer je met je geld doet hoe meer je kunt zien van de wereld en je kunt t maar een keer uitgeven. Austin zit lekker mee te kijken hij is de laatste tijd heel aanhankelijk joh. Komt als hij binnen is veel op schoot liggen waardoor die andere nog meer aan het zeiken is gegaan. Jij hebt daar ook een aardige beestenboel meen ik lekker gezellig. Ik mis je wel hoor spreek je nu nog minder als anders en dat is klote. Met Hanin is alles zeer goed hij kan echt al veel zelf en is echt van het knuffelen. Ik kreeg op mijn Hyves blog een aanvraag van Leonie Besemer zij zou graag weer eens in contact komen met je. Ik weet natuurlijk niet of dat jij dit ook wel wil dus heb ik nog niet gereageerd. Ik kreeg ook een aanvraag van Cid je weet wel uit onze LOK tijd, zo zie je weer ens iets van die mensen van vroegen. Eigenlijk zou jij ook op Hyves moeten je hebt m zo aangemaakt misschien iets voor als je in Aussie bent. Welke plaats vlieg je op in Aussie en hoe duur was je ticket vanaf daar? Nou zus hou van je veel plezier met je zebattlecool dit jaar kuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskus Hou van je tot snel.

Tot: 0.141s; Tpl: 0.015s; cc: 10; qc: 55; dbt: 0.0987s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb