Blogs from La Paz Department, Bolivia, South America - page 9

Making our way to Peru via Copacobana. It was over 10 years ago that I first saw Lake Titikaka. Special moment than to come back to this magical place.... read more

South America » Bolivia » La Paz Department » Tiwanaku April 27th 2013

Tihuanaco visit, on our extended stay in La Paz (waiting for passport :)... read more

South America » Bolivia » La Paz Department » La Paz April 25th 2013

Arriving into La Paz at 5 in the morning is not fun. We had barely had a wink of sleep the whole journey and the prospect of getting into a bed as soon as possible was all we wanted. We went back to the Adventure Brew Hostel and picked up our bags, managed to slyly have ourselves a free breakfast and then walked on down the street to their other establishment, the B&B. If we would have checked in at 6 they would charge us for an extra night so we chose to find a sofa in the hostel and wade out the tiredness until 8amwhen we could check in properly. Once 8am came and we were checked in we were wide awake and didn't stand a chance of sleep. We had one choice, to stay ... read more

South America » Bolivia » La Paz Department » Copacabana April 25th 2013

Vo Travellers hani ghört das de Titicacasee viel schöner vo bolivianischer Siite zbewundere isch als vom peruanische Puno us. Im chline, touristische Copacabana achoo, haut mi fräch eini vo Holland ah. Woni hüt Abig schlaf, öbmer wännd es Hostelzimmer teile. So guet wiemer ois verstande händ, hämer beschlosse, am nächschte Tag no mitme Kolleg wo gnau so sponti dezue gstosse isch, d Isla del Sol (Sunneinsle ufm Titicacasee) zbsueche und zbewandere. Ufme gwagglige Boot simmer nach 2h all froh gsi, äntli uf de Sunneinsle acho zsi! Als erschts häts mal 3h in Norde voe Insle wandere gheisse, bevormer ois ufd Suechi nachme Hostel gmacht händ. Willmer vor Sunneuntergang händ wele über d Insle tschumplett sii, hämer ois gad uf de Weg gmacht. Die schöne Ussichte händ ois während de ganze Wanderig zum stuune bracht! Ufm Wäg ... read more
Copacabana
Isla del Sol Hike
Isla del Sol Habitants

South America » Bolivia » La Paz Department » La Paz April 22nd 2013

Vo heisse 35 jamaikanische Grad isches wieder zrugg uf Bolivie, gnauer uf La Paz (3 800mM.ü.M.), de inoffizielle Hauptstadt gange. Han die Höchi dänn schnäll gmerkt, jedesmal wohni wieder zrugg is Hostel gloffe bi, bini wines Ross am schnufe gsi! Und sBierli nacher stiigt eim au no schnäll in Chopf i dere Höchi! La Paz isch eigentli kei schöni Stadt…wie vili anderi bolivianischi Städt wo ich bsuecht ha, hätmer sGfühl dLüüt hebed ihrere Städt nöd so Sorg. Ich vermisse verschide farbigi Hüserfassade, Blüemli ade Balkön..irgendöbis wo chi hübsch usgset! Aber dLüüt händ daa definitiv anderi Problem. Die müend da zerschmal über dRunde cho mit dem wos händ… D Highlights vo La Paz und Umgebig sind für mich de Häxemärt, d Abfahrt vode „Death Road“, und dTour id Pampas in Rurrenabaque gsi. Ufm Häxemärt hätmer näbt huufe ... read more
La Paz View
Death Road Start
Death Road

South America » Bolivia » La Paz Department » Coroico April 21st 2013

Hi all, Long time... so here is the story of the Choro trek... After renting all our camping equipment from La Paz we set off on a 71Kms journey over 3 days. Choro starts from near La Cumbre at 4800 to end up at 1800 - making its way through Cordillera Real from dramatic altiplanos sceneries to quickly descent into immense valleys with dense vegetation. Although it sounds like a straight walk down it's not as it sounds - Choro is a lot of going up and just a bit more of going down :) What made this trek so enjoyable was the fact that only us and 4 other trekkers shared the route while we were there which meant we were able to appreciate and take in the immensity of the sceneries we witnessed as ... read more
Starting the walk
What is ahead of us
Frightened local going up the other way

Vienintelis laivelis plaukiantis į Isla del Sol turėtų išplaukti 8.30 tad atsikeliam anksčiau, papusryčiaujam ir einam iki prieplaukos žiūrėti ar plaukia šiandien kasnors. Deja protestai nesibaigė ir nei vienas laivelis neplaukia iki salos. Tad šiandien dieną praleisim miestelyje ir jeigu ryt niekas vis dar nedirbs, manau keliausim į Peru. Bet šiandienai veikos turėtų užtekti ir čia. Šiek tiek pavaikštinėjam po miestelį ir tada nutariam užlipti ant pakrantėje esančios kalvos. Neskubėdami užlipam, čia panašu kažkiek šventa vieta, nes pristatyta kryžių, deginamos žvakutės. Vaizdas visai neblogas iš čia, tad prisėdam pasimėgauti juo. Netrukus prie mūsų prieina viena Maysos pažystama Sara kuri čia gyvena. Mes gal būtumėm pas ją ir apsistoję, bet kažkaip nepavyko susisiekti kai tik atsigabenom čia, be to buvom pavargę ieškoti kur ji gyvena. ... read more

South America » Bolivia » La Paz Department » La Paz April 6th 2013

Sekmadienį jau susikraunu visus daigtus ir iš ryto pasiruošęs išvažiuoti, bet kažkaip gaunasi, kad perilgai kuičiamės besiruošdami ir nusprendžiam palaukti dar vieną dieną ir išvažiuoti anksti iš ryto. Be to naktį kėliausi žiūrėti F-1, tad gal ir neblogai prieš kelionę gerai išsimiegoti. Diena kaip jau įprasta, nieko įdomaus verto pasakojimo taip ir nenuveikiu. Tiesa jaučiuosi čia visai gerai, mylimas, pamaitintas ir pagirdytas. Čia tikros atostogos. Net ir keliaujant visai gerai turėti tokių dienų kai nieko neveiki, nieko neplanuoji ir niekuo rūpintis nereikia. Taip praslenka dar dvi dienos. Tik šį kartą nepavyksta išvažiuoti dėl kitų priežasčių. Šį kart vienintelį kelią prie Titikakos ežero užblokavi protestuotojai, tad teks laukti jų blokados pabaigos. Vistik man čia nieko netrūksta, o ir pinigų daug neišleidžiu, tad galima ir ... read more

Taigi i6 ryto kaip jau tapo įprasta įsijungiam televizoriu ir žiūrim žinas, gal pagaliau baigesi protestai. Sužinom, kad atlaisvino vieną kelią Titikako ežero link, bet ne pagrindinį. Papusryčiaujam ir važiuojam į tą rajoną iš kurio turėtų važiuoti mikriukai į Copacabana miestą prie Titikakos ežero. Deja šis kelias vis dar užblokuotas. Bet ilgiau sėdėti La Pase ir nieko neveikti nenoriu, tad bandom važiuoti šiokiu tokiu aplinkeliu. Sėdam į autobusą ir važiuojam kelias valandas link ežero. Pravažiuojam kažkokį patikros punktą, visus išlaipina iš autobuso, sako reikia parodyti dokumentus. Visi praeinam, bet taip ir nerandam kam parodyti dokumentų. Netrukus atvažiuojam į pirmą miestelį prie Titikakos. Iš čia surandam kitą mikriuką kuris turėtų nuvežti iki Copacabanos. Tik dabar suprantu, kad šis miestas jau yra Peru, o tas patikrinimas, ku... read more

Ekskursija prasideda pusryčiais viename hostelyje, tad pirmiausia atsikėlęs apie 6 ryto ten ir keliauju. Po truputį prisirenka nemažai žmonių, išviso apie 20. Papusryčiaujam, visi gaunam po maišą su rūbais, šalmu bei apsaugom. Pasitikrinam ar visiems tinka dydiai ir susėdę į du mikriukus su dviračiais ant stogo važiuojam iki starto taško. Atvažiavę gaunam trumpą intrukciją kaip važiuoti, nes pirmą atkarpą važiuosim plentu. Starto taškas yra 4700m aukštyje. Važiuoti labai lengva, minti nereikia, nes visada lekiam nuo kalno. Grupė labai greitai išsiskaido į kelias mažesnes grupeles, nes vieni nori kuo greičiau lėkti žemyn, kiti važiuoja lėčiau. Bet kas 10 - 15 min. stojam šiek tiek pailsėti ir palaukti lėčiau važiuojančių dalyvių. Vaizdai aplink be galo gražūs, tad pasižvalgyti tikria yra kur. Taip nuvažiuojam apie 20 km. Tada sustojam po... read more

Tot: 0.39s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 77; dbt: 0.1931s; 77; m:apollo w:www (50.28.60.10); sld: 4; ; mem: 6.5mb