Blogs from La Paz Department, Bolivia, South America - page 8

Ekskursija prasideda pusryčiais viename hostelyje, tad pirmiausia atsikėlęs apie 6 ryto ten ir keliauju. Po truputį prisirenka nemažai žmonių, išviso apie 20. Papusryčiaujam, visi gaunam po maišą su rūbais, šalmu bei apsaugom. Pasitikrinam ar visiems tinka dydiai ir susėdę į du mikriukus su dviračiais ant stogo važiuojam iki starto taško. Atvažiavę gaunam trumpą intrukciją kaip važiuoti, nes pirmą atkarpą važiuosim plentu. Starto taškas yra 4700m aukštyje. Važiuoti labai lengva, minti nereikia, nes visada lekiam nuo kalno. Grupė labai greitai išsiskaido į kelias mažesnes grupeles, nes vieni nori kuo greičiau lėkti žemyn, kiti važiuoja lėčiau. Bet kas 10 - 15 min. stojam šiek tiek pailsėti ir palaukti lėčiau važiuojančių dalyvių. Vaizdai aplink be galo gražūs, tad pasižvalgyti tikria yra kur. Taip nuvažiuojam apie 20 km. Tada sustojam po... read more

South America » Bolivia » La Paz Department » La Paz April 1st 2013

Pagal planą turėčiau šiandien jau išvažiuot iš La Paso, bet Maysa įkalba mane pasilikti dar bent vieną dieną. Be to ji galbūt prisijungs bent savaitei pakeliauti su manim. Tiesą pasakius man visai čia patinka, amerikietis Jordan, prancūzai, Maysa arba jos mama, visi tikri gero maisto mėgėjai, tad kuris nors vis kasdien pagamina po kokį nors įdomų patiekalą. Jau net nebeatsimenu kuris kurią dieną ką gamino, bet žinau, kad visada tikria buvo skanu. Be to Maysos namai visai šalia turgaus, tad visada galima nusipirkti šviežių produktų. Šį rytą aš gaminu pusryčius, nieko įpatingo, paprastas omletas su daržovės ir sūriu. Prancūzai 21m etų Tibo ir 22 Kamil keliauja jau daugiau nei pusmetį, išvis jų kelionė aplink pasaulį turėtų trukti metus laiko. Amerkietis 28 metų Jordan gyvena Santige Čilėje, ten gyvena jau tris metus, turi savo verslą. Jis... read more

Prieš tai naktį miegojęs beveik 11 val, taip ir nesugebu užmigti iki 12 naktiek kuomet mus pradeda žadinti gidai. Prieš pradėdami lipti lengvai užkandam, pasiruošiam savo įrangą ir pradedam įšūkį. Kadangi lauke visiškai tamsu, visi gaunam po švieselę ant galvos. Mes lipti pradedam patys pirmieji. Iškart už stovyklos prasideda ledynas, tad užsidedam "kates" (metalinius dantis and batų) į rankas po ledkirtį, susirišam visi trys virve ir pradedam neskubėdami lipti. Čia nepriskubėsi, kvėpuoti tikrai sunku, tad bandau atrasti ritmą. Aplink visiškai tamsu, tad tematau prieš mane lipančio gido žingsnius. Toks lipimas labai monotoniškas ir šiek tiek hipnotizuojantis, bet taip ir atsiranda tas ritmas kuriuo galima judėti į priekį. Kas kažkiek laiko sustojam vis pailsėti ir atgauti kvapą. Kur kalnas nelabai status, eiti palyginus nesunku, bet kai tik kalna... read more

South America » Bolivia » La Paz Department » La Paz March 29th 2013

The ride from La Paz out to Coroico for lunch was a day of challenges for the riders, with extremes of temperature and road conditions. My challenge was to get the riders from our hotel to the road to Coroico, and back to our Hotel,that is no small feat, I managed with only doing ONE street the wrong way, all the vehicles coming the other way were flashing their lights at us, including a Police car, but they all made way for us silly Gringo's. as it is 500m up, some of the motos were having trouble with overheating and coping with the altitude. The day started bad when we would not be sold any fuel....Howard will pick up the day as it unfolded..... This day was probably the most difficult and momentous one that we ... read more
Straymondo
Don
Coroico

South America » Bolivia » La Paz Department » La Paz March 29th 2013

Šį kart pusryčius gaminu aš, kaip įprasta prikepu blynų. Dieną vėl nieko įpatingo neveikiu, rytą praleidžiu bendraudamas su Maysa, o po pietų ir prancūzų šeimyna grįžta iš miesto. Jie šiandien išvažiuoja, tad eina krautis daigtų, tuo tarpu jų mergaitė vardu Iris prisijungia prie mūsų. Aš su prancūzų šeimyna šiandien važiuosim žiūrėti amerikietiškų imtynių. Ir ne bet kokių, o kur "mušis" moterys. Amerikietiškos imtynės, tai tos kur vaidina, kad mušasi. Po imtynių prancūzai važiuos tiesiai į autobusų stotį, tad namo pargryšiu vienas. Imtynės vyks ne pačiame La Pase, o šalia esančiame Alto mieste iki kurio mus nuveš turistinis autobusas. Kelionė iki imtynių vietos trunka apie 45 min, o kelionės metu gidė šiek tiek papasakoja apie La Pasą, bei apie vietinių moterų kurios vadinamos "cholitos" tradicinę aprangą. Atvykstam į reng... read more

Ekskursija prasideda 8 ryto. Prie kelionių agentūros susitinku su prancūzu Bris, su kuriuo gyvenom kartu pas Manja. Netrukus pasirodo ir mūsų gidas. Sėdam į mašiną ir keliaujam iki gido namų kur jis mums duoda rūbus bei reikalingą įrangą lipiui į kalną. Jis pats gyvena Alto mieste, šalia La Paso. Nuo jo namų visas La Pasas kaip ant delno. Taigi susirinkę viską ko reikia kopimui keliaujam į kalnus. Kelionė neilga, maždaug už valandos jau būnam savo pirmam punkte. Apsistojam namelyje, kuris yra 4,8km aukštyje. Papietaujam ir pasiėmę laipiojimo įrangą einam iki netoliese esančio ledyno. Čia gidas mus pamokini lipimo, bei ėjimo ledu technikos. Pasitreniravę porą valandų keliaujam atgal iki namelio. Šiandienos programa kaip ir baigta. Veiklos čia nedaug, tad einam pasivaikščioti po kalnus. Kalnus greitai aptraukia debesys, tad vietovė atrodo gan misti... read more

South America » Bolivia » La Paz Department » La Paz March 25th 2013

Miegam po vakar vakarėlio ilgai, bet aš atsikeliu pirmas. Papusryčiaujam su prancūzais ir keliaujam į miestą. Šiandien būtų gerai nusipirkti ekskursiją į "mirties kelią". Einam į centrą, ten prancūzai puola ieškoti ir pirkti suvenyrų. Šiek tiek pasitrainioju su jais, bet greit atsibosta. Susitinku su Maysa, tad kol jie apsipirkinėja, mes einam pasivaikščioti po senamiestį. Čia surandu gražiausią miesto gatvelę. Po pasivaikščiojimo susitinkam vėl su prancūzais ir einam į toj gražiojoj gatvelėj esantį barą. Užsisakom visi po koktailį, bet neivienas nesužavėtas barmenės sugebėjimais. Po kokteilių prancūzai keliauja namo, o aš su Maysa keliaujam į kitą barą kur susitinkam prancūzų porelę su mergaite kurie apsistoję pas Maysa namuose. O baras tikrai nerealus, daug geresnis nei tas kuriam buvom su prancūzais. Čia grūste prigrūsta įvairiau... read more

South America » Bolivia » La Paz Department March 25th 2013

Iš ryto susitinku su CSere Maysa miesto centre. Čia yra visas turgas rajonas, Maysa planuoja kažką nusipirkti čia, tad palaikai jai kompaniją. Tokių turgaus rajonų yra praktiškai kiekviename Bolivijos mieste, čia gali nusipirkti absolučiai bet ką. Maysa nusiperka madžiagios suknelei ir nuneša ją pas siuvėją. Po to einam papietauti į kavinę kur užsisakau vieną iš tradicinių La Paso patiekalų. Papietavę susitinkam su prancūzų kompanija. Jiems reikia išsiimti pinigų iš bankomato, bet čia tai netaip paprasta kaip atrodo, nes dauguma bankomatų duoda tik labai nedidelę sumą pinigų. Po to turėtumėm eiti nusipirkti ekskursiją su dviračiais važiuoti "mirties keliu". Šiaip ne taip surandam normalų bankomatą, kur prancūzai išsiema šiek tiek grynų. Bet čia istorija nesibaigia... vienas prancūzas Antuan pamiršta pasiimti kortelę iš bankomato ir ban... read more

South America » Bolivia » La Paz Department » La Paz March 23rd 2013

Our first bus ride was 2 things: 1. Luxurious and 2. Not in our budget range - in result take away reclining chairs, hosteses and built in entertainment ($70 for 22 Hours) and insert the Local Bus - still comfy enough more like a run down school camp bus, no toilet and I guess how you look at it - no built in entertainment but I was definately more entertained for the 8 hours on this ride than the other! all for the expensive cost of: $4.00 each. Very much more in our budget! We arrived at the bus station in Cusco with everyone yelling prices, times and places (all in spanish of course) we chose the closest seller, and 2 minutes later we had a ticket to Puno from Cusco, 8 hours - departing in ... read more

Kadangi Manja dirba, šiandien susitariau susitikti su kita couchsurfere Maysa. Tad papusryčiavęs keliauju į aikštę prie parlamentu susitikti su ja. Pakeliui vėl sutinku protestuotojų minią, manes tai jau visai nebestebina. Aikštėj prisė prisėdu ant suoliuko laukti kol ateisi Maysa. Belaukiant prišoka kaukėtas batų valytojas ir pasisiūlo nuvalyti batus. Reikia ir tai išbandyt. Netrukus pasirodo ir Manja. visai šalia La Paso yra dar vienas "mėnulio slėnis", tad jai paklausus ką noriu veikti, pasiūlai važiuoti iki "mėnulio slėnio". Sėdę į mikriuką, greičiau nei per valandą atvažiuojam. Uolienos atrodo įdomiai, bet net lyginti su "mėnulio slėniu" Argentinoje neįmanoma. Čia pasivaikštom valandžiukę ir važiuojam iki miesto papietaut. Čia truputi brangesnis miesto rajonas, čia gyvena turtingesni La Paso gyventojai. Einam į prekybos centrą kur papie... read more

Tot: 0.33s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 78; dbt: 0.1428s; 78; m:apollo w:www (50.28.60.10); sld: 1; ; mem: 6.4mb