Page 14 of IvaG Travel Blog Posts

Asia » Singapore » Bugis Village February 16th 2009

Danasnja prva destinacija je bil predel Little Indija, pa sva se na poti do tja (po mojem odlicnem navigiranju) se malo zgubljali v okolici najinega hostla. Po obveznem pitstopu na bliznjem marketu (sojino mleko, ananasov juice, durian tempura - tudi v drugem poskusu je durian pogrnil na celi crti in se ga ne dotaknem vec, dim sum dumpling ipd.) sva sli tudi mimo budisticnega templja Kuan Im Thong Hood Cho in hinuisticnega next door Sri Krishnan. Lepo je bilo spet videti budiste, kako se s prizganimi kadili priklanjajo svojemu bozanstvu. Lepo in domace. Sprehajali sva se mimo stavb vseh moznih oblik in velikosti (Beni, tale Singapur je direkt zate!) in koncno sva se primajali v zeleni becirk. Najprej sva hoteli zaruziti na Tekka market, ampak so ga povsem prenavljali, tako da je bil zaprt. Jebiga. Sli ... read more
Architecture 1
Architecture 2
Fish spa!

Asia » Singapore » Bugis Village February 15th 2009

Od vceraj se torej nahajam - pardon, nahajava! - v nekem povsem drugem svetu. Kar sem danes videla od Singapurja, je prej New York kot pa Azija. Najin hostel Sleepy Sam's B&B (Mankica, hvala za priporocilo!) se je izkazal za dobro nalozbo singapurskih dolarjev, saj ima odlicno lokacijo. Zajtrk, ki je vkljucen v ceno, je sicer bolj tako tako - toast s sadjem ali cornflakes z banano ter caj ali kava - oz. zahodnjaski, cesar niti slucajno nisem vajena, ampak na sreco je pet minut hoda stran en lokalen hawkers market, kar bi bil najboljsi singapurski priblizek ulicnim prodajalcem in walk-in restavracijam preostalega dela Azije. Kot sem se ze prej izobrazila, je Singapur anomalicna izjema tega dela sveta z najbolj cistimi, skorajda sterilnimi ulicami in prodajalnami - in moram reci, da se nisem naletela na tako ... read more
Yes they have Ikea
All welcome
Ride of your life

Asia » Malaysia » Sabah » Kota Kinabalu February 14th 2009

Pa poglejmo, kje sem bila za valentinovo zadnja leta: 2006 sem zmrzovala v Kanadi, 2007 sem popizdevala v Saigonu, 2008 sem casila lokalce v Ugandi in 2009 se izlezavam na bazenu na Borneu. Statistika ni slaba. Zajtrk je bil fantasticen, mangi so tukaj res za obliznit vse prste, tudi tiste na nogah. Pa se tisti cukri od vceraj - bajna kombinacija. Dejan je skuhal tudi kavo, tako da sem prvic po ne vem koliko casu pila pravo kavo, torej s svezim mlekom (ceprav tudi kopi ni slab, da ne bom delala krivice, ampak kava s svezim mlekom je le nekaj drugega), zraven pa seveda se ogromno salco caja - izbrala sem tisti lavor, na katerem pise Vancouver!! Kuni je namrec bil ze malodane po celem svetu - in se sojino mleko, ki mi je se ostalo. ... read more
Simon in action
Dejan and his bike
Me and Kuni

Asia » Malaysia » Sabah » Kota Kinabalu February 13th 2009

Cas je za nov standard: kopanje v bazenu. But first: zajtrk. Ze vceraj sem na night marketu (how could I not?) kupila neke zadevscine, ki so se izkazale za palacinke z arasidi in ne vem kaj se vse filungo. Very nice. Pred tem pa sem zmazala se en mango, takisto nakup vcerajsnjega vecera, in sicer je bil vec kot odlicen. Pri tem je presenetljivo to, da so menda ti mangoti uvozeni s Filipinov, najboljsi pa so menda v Indiji aprila, ko je dezevna doba. Okej, torej nekega aprila se vidimo v Indiji ... Kot receno, po zajtrku skos v bazen. Spet ni bilo nikogar ... Potem pa pocasi pocasi cas za odhod v mesto. Najprej sem se sprehodila do staste mosque, ki je v bistvu samo za vogalom. Nekaj so motovilili, ali grem lahko not ali ... read more
Filipino at work
Gaya street
Towards the harbour

Asia » Malaysia » Sabah » Kota Kinabalu February 12th 2009

Vstala sem ob sestih, ker si pac nisem mogla privosciti, da zamudim bus. Jebiga, v Bruneju javni prevoz ne funkcionira prav racionalno: vcasih pride bus prej, vcasih kasneje, vcasih pa sploh ne. In ker je bil zadnji trajekt za Labuan (Malezija) ob 9h, pristanisce pa v 25km oddaljeni Muari, cas ni bil moj zaveznik. Odpesacila sem torej v jutranji sopari do postaji in meteorske vode svica so tekle od mene ze ob tisti uri. Ob pol osmih se je prikazal bus in hop nanj za dolar do Muare. Po dobre pol ure voznje smo prispeli, pa so me takoj spet strpali na en drug minibus, ki gre kao do the real pristanisca za trajekt. OK, tja sem prisla ob 20.25. Zdelo se mi je malo nenavadno, da ni nobenega folka v cakalnici, but then again what ... read more
Carski rez
Dinner time
Chick(s)

Asia » Brunei » Bandar Seri Begawan February 11th 2009

Zjutraj sem sla s Paulom, da me je spotoma v sluzbo zategnil do glavne ceste, kjer sem spet sedla na lokalni bus. Tokrat je bila neka druga linija, ki je pejlala vse naokoli, med drugim tudi mimo letalisca (ki je RES za vogalom in za tretjino Brnika - jap, tudi to je mozno), preden smo prisli spet v center. Sla sem na zajtrk v ze znani kafic Mekong, nekaj pojedla in popila (tokrat me zal ni nihce castil), potem pa novim dogodivscinam naproti. Hotela sem v hotel Empire, zato sem sla na bus postajo, ker mimo menda pelje lokalni bus. Nategnili so me, da moram za pot placati dva dolarja in ne le enega, kolikor sicer stanejo voznje. Nekaj casa sem se se pogovarjala in pregovarjala, a so mi smejoci Indonezijci dali vedeti, da je to ... read more
One beach ...
Another beach ...
Soba z razgledom

Asia » Brunei » Bandar Seri Begawan February 10th 2009

Vstala sem kar zgodaj, pred Paulom, ker sem hitela v mesto: vceraj sem se namrec s tistim Kanadcanom zmenila za book exchange, ker sem ravno ze skoraj koncala svojo knjigo, on pa jih je imel tudi na zalogo ze prebranih in je rabil nove. Tako da sem bila ob sedmih ze na poti do glavne ceste, kjer sem morala ujagati bus do centra. Vmes sem malo probavala stopati, ker so mimo vecinoma vozili starsi, ki so otroke skipali v soli, sedaj pa so se peljali na delo v center, a brez uspeha. Vcasih se mi je kdo se nasmehnil izza armature, ampak dalje so peljali vsi in tako sem po 20 minutah pripesacila do glavne ceste. Tudi tam so mi kdaj pa kdaj ustavili (ne da bi iztegnila palec), ampak so vsi hoteli od tri do ... read more

Asia » Brunei » Bandar Seri Begawan February 9th 2009

Paul me je na zajtrk odpeljal nekam, kamor sam zelo rad zahaja, kadar pac zajtrkuje zunaj (kar pa je redko, ker zaradi dela je doma). Danes je zaradi ravnokar prebolelih noric se na dopustu, tako da sva si to lahko privoscila. Narocil mi je fried kao glass noodles (but not) s kalcki in ribjim filejem, sebi pa neke druge nudlne iz njegovega rodnega kraja kaksno uro voznje od tukaj, kjer sicer zivi njegova druzina; za oba je narocil se bean curd dessert! Gre v bistvu za tofu v nekem ne presladkem sirupu, v bistvu sploh ni sladko, je pa za crknit dobro. I like! Zraven se je lepo podal ledeni zeleni caj. Stalo naju je dobre 4 brunejske dolarje po glavi. Odpeljal me je v center in me odlozil pred enim glavnih nakupovalnih centrov, kjer je ... read more
Moseja
Colnicek
Market

Asia » Brunei » Bandar Seri Begawan February 8th 2009

Sla sva na zajtrk kar cez cesto k mamak, in sicer na roti telur bawong (roti breadwith onion and egg) in roti boom (roti bread with butter, sugar and coconut spread). ni treba poudarjati, da je bilo oboje, ceprav povsem na razlicnih polih okusov, bajno. Zatem sva sla s ena morning market (ker imam pac rada standard), ker je bila ravno nedelja, ko je najvec guzve. Kupila sem hladno sojino mleko in vrecko kuhane cicerike, ki jo prodajajo kar tako kot kokice. I like! Oboje je bilo po 1,20ringgitov, kar je recimo da enih 30 centov USD. Ni slabo. V primerjavi s Tajsko je celo ceneje in bolj dostopno, ampak rec je pac z marketa, kjer je ponavadi vse ceneje kot pa v stacuni. Sla sva nazaj domov, ker me je pac cakalo pakiranje. Pri tem ... read more
Bye bye Nicky

Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur February 7th 2009

Ujej, na zajtrk (na isti jutranji market kot vceraj) sva sla sele ob pol enajstih, ker sem pac spala kot ubita do skoraj pol desetih. Jedla sva, kot je Ed ze vceraj napovedal, se eno malezijsko specialiteto: nga pou yee mee (claypot noodles), zraven pa pila ledeno sojino mleko. Sprehodila sva se po marketu (I love it I love it I love it), kjer so vecinoma Kitajci, srecala pa sva celo eno belko! Ocitno smo kontaminirali tudi ze ta okolis. Na marketu pa standardno vse: sveza zelenjava, blazno veliko tofuja in ostalih sojinih izdelkov, kokosi v vseh stopnjah od zivih do pecenih, obleke, cukri, zita, strocnice, nudli ... Odpravila sva se v kitajskih tempelj Thean Hou, ki je sicer se v KL, vendar sva se tja vozila kar lep cas in prisla v bistvu v drugo ... read more
Theanhou temple

Tot: 0.533s; Tpl: 0.008s; cc: 18; qc: 119; dbt: 0.2358s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.4mb