Page 15 of IvaG Travel Blog Posts

Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur February 6th 2009

Zjutraj me je Ed peljal na morning market. Med same lokalce! Tukaj je toliko Indijcev, da se pocutim kot v Indiji, in toliko Kitajcev, da se pocutim domace - kar se hrane tice. Scena je bila seveda fantasticna, seveda sem bila edina bela in seveda so me vsi gledali, ampak po tolmacenju mojega gostitelja sodec so bili pogledi pogledi navdusenja. Bo ze drzalo. Ed je za zajtrk narocil wonton mee (noodles), lou mai kai (chicken sticky rice) in char kuew tiew (fried noodles), ker sva sla pac na dim sum, kitajski izraz za kateri koli mini obrok, sestavljen iz vec jedi, bodisi zajtrk, malica, kosilo, pac samo da se je. I like! Pila sva tudi kitajski zeleni caj in naucila sem se celo ceremonijo pitja (nisem pa povsem prepricana, ce sem si jo tudi dolgorocno zapomnila). ... read more
Up the stairs
Praise the lord
For all ages

Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur February 5th 2009

I love Cambodia. And I hate goodbyes. Torej, zadnji dan v Kambodzi in zadnji dan skupaj sva zacela s sprehodom do Tuol Slenga, po domace muzeja groze, ki je lociran kaksnih 500m juzneje od GH. Za kaj gre, si lahko preberete v vnosu izpred dveh let. Na poti do tja sva zaruzila na nek market, na katerem sem (koncno!) kupila tisti njihov strgalnik, s katerim se da tako fino scefrati zelenjavo a la bucke in korenje, in to za celih $0,60. Andrej je sel torej z muzej, jaz pa v stacuno Villageworks, kjer sem pred dvema letoma ze kupila eno zapestnico in je sedaj ena mojih najljubsih. Seveda tudi tokrat nisem bila imuna, sploh ker ta stacuna direkt pomaga ljudem v bliznji fasi, fairtrade in to, tako da sem pokupila par zadev in zraven dobila se ... read more

Asia » Cambodia » South » Phnom Penh February 3rd 2009

Zjutraj je bil cas, da si pogledam, kar mi ob prvem obisku ni uspelo. To sta bili Royal Palace in Silver Pagoda, za kar so naju osusili za celih 25.000r (dobrih $6). Naateg je bil se vecji zato, ker Throne hall sploh ni bila odprta za javnost, ker se je pac (bojda) dogajala neka uradna podpisovalna zadeva. Sva pa vsaj videla castno ceto in rdeco preprogo. Sla sva torej do pagode, kjer sva naletela na nek performans, nek kamboski ples, bobnanje in petje. Super! Malo manj super pa je bilo obnasanje turistov, ki so v umetnike in umetnice skakali priblizno tako neobzirno kot v Luang Prabangu pri meniskem obredu. To je res katastrofa! Take turiste bi bilo treba izgnati iz drzave ali jih vsaj kako kaznovati. Res, Japonci (po moji laicni oceni) so dejansko skakali kar ... read more
Tourist attraction
Psar of all psars

Asia » Cambodia » South » Phnom Penh February 2nd 2009

Na zajtrk sva sla, jasno, na psar. Jedla sem neke kokosove zadevice v palminih listih pa se neke drugacne kokosove pecene zadeve. Vzela sva tudi celo lubenico za skoraj en dolar in zavila proti boardwalku, da sva jo razmesarila in style - s pogledom na most, svetilnik, Mekong in sonce. Slednje je bilo sicer ze visoko, a dokaj zamegljeno in zato sibko. Sla sva na banko, pa nazaj grede spet mimo psarja (vse poti pac vodijo mimo, a ne), kjer sva vzela se vsak eno bageto, jaz za 500r = $0,125, bila je res vrhunska, s sezamom, not pa po mojem nekaj maslenega, kdo ve. Po zadnjem obisku guesthousea sva se skidala na bus, ampak sva se spet zadrzala na psarju (how do we do it?), ker so neke Kmerke ravno zacele izdelovati ocvrte bananice, kar ... read more
Phnom Penh subtleties

Asia » Cambodia » East » Kampong Cham February 1st 2009

Na bus za Kampong Cham sva sla ob pol osmih zjutraj na postaji pred reko. Karto sva kupila kar tam, in sicer za $4 po glavi. To bi pomenilo 32.000 rielov, pa je blagajnicarka nekako naracunala 28 tisoc, tako da se nisva sekirala. Na busu so bile najprej seveda na TV karaoke, potem pa so presaltali na neke kitajske smesne policijske serije (Police Academy wannabe?), ki so mocno zabavale lokalne potnike. Jaz sem se osredotocala bolj na okolico, saj je bila zelo zanimiva: med drugim smo se vozili mimo ogromnih plantaz kavcuka, ki je nekoc ze bil in je spet velik biznis. Pa seveda bananice in ostal tipicni azijski rastlinski svet. Po dobrih 3 urah voznje smo koncno prispeli na najin cilj (bus je sel naprej v Phnom Penh) in poiskala sva en poceni guesthouse, v ... read more
Wassup?
Kampong Cham flora

Asia » Cambodia » East » KratiĆ© January 31st 2009

Jutro: cas za psar, seveda! In za zajtrk. Nalovila sva neke specene zadevice (kokos?) za 200 rielov na enega (400 rielov = $1), pa ogromno bageto za 2000r, pa se cel ananas, seveda standardno licno izrezljan tudi za 2000r. Sledil je lov za prevoz v vasico Chhlong (ne, dva h-ja nista napaka), ki sva si jo izbrala za dnevni izletek. Hotela sva shared taxi, cim ceneje, in s $5 sva prisla na $2,5/osebo, kar je bilo sprejemljivo, in smo sli. Stari naju je posedel v svoj minivan in odpeljali smo se vasici naproti, sprva po asfaltu, potem pa, standardno, po prasni cesti. Po dobre pol ure smo prispeli v Chhlong, ampak stari je kar peljal naprej in mislila sva, da naju bo odlozil pac kje drugje. Pa je kar peljal dalje in pocasi nama je postajalo ... read more
French colonial
In to bi bilo kaj?
Kratie psar

Asia » Cambodia » East » KratiĆ© January 30th 2009

Vstala sva ob pol sedmih in se odpravila se na zadnji zajtrk Lao style (Sticky rice + se zadnja hot chocolate) pri najini mami. Sla sva do tipa, pri katerem sva prejsnji dan za $10 kupila karto do Strung Trenga v Kambodzi, in ob 8.15 sva sedela na ladjici za Ban Nakasang. Tam je bilo malo zmede glede nadaljnjega prevoza, kar je za te razmere obicajno, zato se nisem sekirala in scasoma smo se res z natrpanim minivanom odpravili via Kambodza. Po pol ure voznje smo prispeli do Lao immigrationa - "Pay one dollar.", pes smo prehodili kaksnih 100 metrov do Kambodze, tam na salter za vizo - "Pay one dollar.", pa na checkpoint - "Pay one dollar." - in cakanje na nadaljnji prevoz se je zacel. Bilo je prav prijetno v sencki, ce ne bi ... read more

Asia » Laos » South » Don Det January 29th 2009

Spet sva jedla sticky rice in pila hot chocolate in pineapple shake za zajtrk pri najini mami, kjer sva spala prvi dan. Potem pa do Khan Phapheng slapov - po svoje, ne s turo. Zastopala sva en colnic do Ban Nakasanga za 15k, od tam pa sva po dilanju in kaksnih prehojenih 500m ujagala moto (jap, trije na skuterju! - kar je po azijsko v bistvui waste of space, ker bi lahko gor spravili vsaj se dva potnika) za tistih slabih 10km do slapov - cena je bila 20k za oba. Slap naju je kostal 10k na osebo. Gre za najmocnejsi slap v vsej JV Aziji, najmocnejsi glede volumna. Poleg naju si je to cudo, ki vsako sekundo butne se pa jos voade v Kambodzo, ogledovala cela horda tajskih turistov. Zraven je seveda resort, ki ima ... read more
Khan Phapheng
Hopla!

Asia » Laos » South » Don Det January 28th 2009

Zjutraj sva se preselila v en bungalov par deset metrov juznejhe, ker ima boljso - primer lokacijo ob reki, lepsi razgled, dve viseci mrezi in se 5k cenejski je (za 25k na noc, pa to ni res). Preostanek dneva je minil na relacijah mreza - bungalov - hrana - mreza - wc - mreza - hrana - mreza in edina skrb je bila, ali se bom lahko udobno vgnezdila v mrezo in obenem bila dovolj blizu bungalova, da se bom lahko z nogo odrivala v pozibavanje. Ni nam lahko.... read more

Asia » Laos » South » Champasak January 27th 2009

Itak, vstala sva ob 6h, ker idealnega razgleda direkt na vzhod pac NE gre zamuditi. Tako sva na bambusovem leziscu asia style, pred visecimi mrezami, opazovala, kako se iznad obzorja dviga nasa vsakdanja zareca krogla, sprva skrlatna, nato cedalje bolj neznosno blesceca. Za zajtrk sva pozrla vsak svojo kutijo sticky ricea (4k) in bananice od vceraj, potem pa sla pocasi na pot. Odpeskala sva do pomola, tam pa sva se lopnila na trajekt (=splav, zbit iz desk, ki so jih sproti zabijali not) za 5k - mega cena! Tam naju je zahakljal en voznik songthaewa (na t.i. splavu so seveda tudi vozila), ki naju je tudi za 5k (po mojih pogajanjih) zategnil do glavne ceste, do katere je bilo 6km. Kmalu po tem, ko naju je skiapl dol, sta se za nama pripeljala tista sva Irec ... read more
Sticky rice
Pocitek
Kiiiiiiiiiiiiiic

Tot: 0.089s; Tpl: 0.007s; cc: 9; qc: 63; dbt: 0.0517s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb