Dzungelske brzice


Advertisement
Brunei's flag
Asia » Brunei » Bandar Seri Begawan
February 10th 2009
Published: February 10th 2009
Edit Blog Post

Vstala sem kar zgodaj, pred Paulom, ker sem hitela v mesto: vceraj sem se namrec s tistim Kanadcanom zmenila za book exchange, ker sem ravno ze skoraj koncala svojo knjigo, on pa jih je imel tudi na zalogo ze prebranih in je rabil nove. Tako da sem bila ob sedmih ze na poti do glavne ceste, kjer sem morala ujagati bus do centra. Vmes sem malo probavala stopati, ker so mimo vecinoma vozili starsi, ki so otroke skipali v soli, sedaj pa so se peljali na delo v center, a brez uspeha. Vcasih se mi je kdo se nasmehnil izza armature, ampak dalje so peljali vsi in tako sem po 20 minutah pripesacila do glavne ceste. Tudi tam so mi kdaj pa kdaj ustavili (ne da bi iztegnila palec), ampak so vsi hoteli od tri do pet dolarjev, bus pa stane samo en dolar, tako da ponudbe niso obrodile sadov.
Po pol ure cakanja - bus pride prej, kasneje ali sploh ne pride - se je koncno prikazala vijolicna kista in cez 15 minut smo bili ze v centru. To je bilo presenetljivo hitro, glede na to, da je bila ura osem zjutraj, torej cas jutranje konice, pa se Paul mi je zatrjeval, da pod pol ure ne bomo vozili. Zato sem si deset do osmih, ko busa se ne bilo, Kanadcan pa je sel na bus naprej za Miri ob pol devetih, grizla nohte, da ga bom zamudila. Sreca je na strani pogumnih in tako sem Davea (mislim, da mu je tako ime) se ujela - v istem kaficu kot vceraj! Mekong mi je pac usojen. Tako sem mu predala svojo knjigo, jaz pa sem postala lastnica Billa Brysona: Notes from a small island. Yippie, Bill Bryson!
Ostala sem kar v tem kaficu in zajtrkovala: dimsum knedle z red bean pasto in caj. Ker je bila totalna guzva, sem morala nekam prisesti, in posedli so me k nekemu funky looking mozakarju. Kar takoj se je razgovoril in nastala je zanimiva debata: tip je vcasih delal za air force, zdaj pa dela kot DJ na radiu, je Brunajec, spraseval me je malo o meni, o mojem obisku tukaj, kaj se da tu poceti in predvsem kaj ne - "Man, I LOVE Labuan and KK! There's party there, girls, drinks, love it!" - in tako dalje. Na koncu mi je celo placal strukelj in caj - totaln car! "Well, what's the chance of me seeing you again? Yoiu'll probably forget me the moment you step out of the cafe." se mi je se nasmehnil v slovo. Nope, no way will I forget this!
Sla sem do pristanisca gliserckov za kraj po imenu Bangar, kamor se pride po 45 minutah in B$6. Bangar je odlicna odskocna deska za raziskovanje brunajskega pragozda, vendar ker nimam ne denarja ne casa za ekspedicijo te sorte, sem se odlocila, da si samo malo popestrim tukajsnje bivanje in se zategnem tja. LP je obljubljal, da je ze sama voznja vredna stroska, in imel je prav! Glisirali smo med mangrovami in palmami, sonce je nazigalo, mi pa smo se nagibali v rjavkastih meandrih. Noro! Voznik res obvlada svoj job.
V Bangarju pa ... not much to do! Kot receno, tam se ne dogaja nic, razen priprave na praznovanje velepraznika 23. februarja, kar se je obcutilo tudi v t.i. turisticnem biroju, kjer so imeli neko svojevrstno zabavo z velikim napisom Bruneian only. Vseeno so me od nekod uzrli in neka gospodicna mi je skusala pomagati, vendar ni prav zaleglo, ker smo kmalu ugotovili, da imam premalo casa in denarja za kaj vecjega v Bangarju. Jebiga, desi se!
Scekirala sem market, ki je bil - in si ne zmisljujem - res mizeren, zato sem se odpravila nazaj proti pristaniscu z zeljo, da se nekje spijem neko kavo. Takoj za vogalom sem naletela na dva belca in jima zatezila, ce sta videla kje kaksen kafic, pa sta se kar obrnila skupaj z mano in vsi smo se pocili dol nekam med lokalce (turisti so v Brunaju res ogrozena vrsta) in spili caj. Z Evanom in Tino, Americanoma, sem tako zabila kar nekaj casa tam, pa se nazaj z gliserjem smo sli skupaj, tako da sem nazaj v BSB prisla lepo za cas kosila - in spet sla jest v buffet v shopping mall.
Po kaksni kavi, fruit juicu, caju in podobnih zadevah sem se spet dobila s Paulom, ki me je spet pobral pred mallom. Sla sva sultanovi vili naproti! Ko sva se vozila do tega, hm, ekshibita razmetavanja denarja (ima svoj hipodrom ipd.), se je mimo naju v uradnem spremstvu pripeljal - sam sultan! Ocitno je sel na sprehod in so ga sedaj pripeljali domov. "Sultan je zelo vpliven in ima povezave povsod. Njegova osebna straza je, na primer, britanska. Strazarji zivijo v vili zraven sultanove rezidence in se nimajo prav nic slabo. Leta 1967 so kvazidemokrati poskusili z vstajo, a so na pomoc prihitele britanske sile in upor zatrle, sicer brez prelivanja krvi, v nekaj urah," pojasni Paul, ko se sprehajava po bliznjem parku. Medtem mimo naju po tlakovanih potkah v palminem drevoredu in s pogledom na zlato kupolo palace (toliko se namrec samo vidi skozi tisto goscavo) trimckajo domacini. "Pred samostojnostjo je bil Brunej dokaj liberalna kolonija, tocil se je alkohol in podobno. Potem, od leta 1984 dalje, pa je povsem zavladal islam in se je vse prepovedalo," se doda Paul.
Na vecerjo sva sla v Gadong becirk, kjer sva sla vceraj na night market, tam pa je v bistvu glavni happening mesta - mall pri mallu pri mallu. Vceraj sva v mimovozu uzrla neko novo vege restavracijo (itak, vidis to, kar hoces videti, seveda seveda seveda), in zato sva se odlocila, da sprobava - meni itak ni treba dvakrat reci za kaj takega, Paul pa ima tudi precej rad zelenjavo (in tudi meso). Prej je bila tu namrec neka noodle shop, zato ga je zanimalo tudi iz tega vidika, kaj so (dobesedno) zakuhali tu. Jedla sem neke wet fried noodles z zelenjavo in fake govedino, celo tiso salo, ki ga ponavadi zelo uspesno avtomaticno seciram pri druzinskih kosilih (ok, ce se slucajno znajde na kaksnem kosu mesa), je bilo umetno! (Francl, ce te tole ne bi spreobrnilo, da poskusi tofu, potem res ne vem, kje se je upanje zate!) Za crknit! Majstri so tile Azijci, majstri.
Sledil je obisk par supermarketov, ker sem jaz hotela nekaj za pit, Paul pa metlo. Jaz sem bila uspesnejsa.

Advertisement



10th February 2009

polly_thesportsfan@yahoo.com
he he, v tej brysonovi knjigi je govora tudi o oxfordu :D ampak on niti približno ni mel take lude izkušnje/takih ludih izkušenj) kot smo jih mele/mamo mi2 :PPPP
11th February 2009

jah ocitno ne preostane drugega (nemamo druge brige), kot da se midve dodava svoj literarni prispevek ...
11th February 2009

haha, literarni prispevek :PPP a v poljš ini?

Tot: 0.366s; Tpl: 0.01s; cc: 14; qc: 88; dbt: 0.1666s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb