Colaboy's Guestbook

13th September 2006

Kinderstoeltje?
JJ: 'k Heb geprobeerd Ramon er in te zetten maar het lukte niet!!! :-)
From Blog: Arenzano
12th September 2006

Kom snel eens een keer langs als jullie weer in Nederland zijn. Er is vast nog meer te vertellen dan dat ik nu heb gelezen!
From Blog: Arenzano

verdacht
nog eentje dan: verdacht....wat doet dat kinderzitje bij jullie ontbijt???? stille hint? verkapte oefening? hmmmmmm...hier moet je maar wat meer over vertellen!

nog vergeten
....nog vergeten: heel veel smullen van die Italianen Jacinta (Ramon even ogen dicht, zelfs met die Gel-look-a-like kom je er niet....). Veel plezier samen!

Sterke vent
CIAAAAOOOOOUUUUUUU!!!! het is hier een gekkenhuis! zullen we even ruilen? Elheu noemt mij een schreeuwlelijk! Gewoon omdat ik een reminder in lettergrootte 16 ofzo stuurde...gek hè? Hé sterk zeg die foto waar je in je eentje de Pisa tegenhoudt! Altijd geweten dat je dát zou kunnen....:-)) Verder zijn het erg ontspannen foto's!! Leuk! beetje shoppen, beetje eten, beetje zitten en weer een beetje shoppen. Kortom jullie zijn bekaf als je terug in NL bent. Morgen drama vanwege omdat afscheid van Magda.....op de valreep sloopt ze de printer bijna nog even en gaat opeens lopen opruimen! :-) (ik weet dat ze ook comments schrijft in jullie weblog, dus kan het wel zeggen:-)))) haha!

Kan dit?????
Hey vakantie gangers!! Leuk zo al jullie verhaaltjes te lezen van de gebeurtenissen die er plaats vinden!! Maar opeens met het bekijken van de foto´s kom ik iets HEEEEEEEEEEEEEEELLLLLL vreemds tegen!!!!! Die foto waar jouw auto geparkeerd staat naast een lancia met nederlands kenteken. Na deze eens goedbekeken te hebben weet ik voor 95% zeker dat dit de lancia is van me collaga (Ernst) die stom toevallig op dit moment in italie met de auto op vakantie is!!! Dit kan toch niet????????? Het kenteken weet ik bijna zeker want ik zie dit iedere dag!!! Enfin: Maar leuk te horen dat jullie het naar jullie zin hebben. Wij zijn op dit moment op Gran Canaria war na onze ervaringen de afgelopen jaren het nog NOOIT ZO heet is geweest!!! Niet normaal!! FF voor Ramon de aantal blikjes in de bus in florida die we dronken halen het lang niet bij de blikjes en flesjes water die we hier drinken!! :-))))))))))))))) Nou maar weer ff genoeg verteld ik ga ff een blikkie halen :-)))))) Hahaha en nog ff een duikkie in de pool nemen..... Veel plezier verder en tot latersssssssssssssssssssssssssssssssss
12th September 2006

Leuk om jullie vakantie'dagboek' mee te kunnen lezen. Ik bereid me er alvast geestelijk op voor dat Jacinta natuurlijk onweis bruin is straks. (en ik niet:( snif). Enne Jacinta: wij zijn nog niet verhuist. later.
11th September 2006

Hey vakantiegangers!
Het ziet er naar uit dat jullie het goed naar je zin hebben in Italie. Leuk om op deze manier op de hoogte gehouden te worden! Al weer op naar het laatste Italiaanse hotel? Wat gaat de tijd snel he! Geniet er van! Groetjes, Linda
11th September 2006

Ziet er wederom heel mooi uit. En ik maar buffelen in Nederland :-(. Trouwens Ramon, kan het zijn, dat ik dat blauwe korte broekje nu al een paar jaar voorbij zie komen?
9th September 2006

Ciao bello e bella
Ofzoiets?? Wat een fantastische foto's, ziet er heerlijk uit! Sloffen jullie al of hebben jullie het looptempo van de bevolking om je heen nog niet overgenomen? Zeg het maar eerlijk, jullie halen iedereen nu nog in zeker? Ik durf te wedden dat je dat aan het eind van de vakantie niet meer doet maar dat je slofritme hebt opgepakt! Thuis kan je altijd weer speedy gonzales spelen, haha! Groetjes, Elisa
8th September 2006

Als ik dit zo zie wil ik graag een keer naar pastaland... Veel plezier nog daar..... De mzzl vanuit een licht bewolkt Adam west
7th September 2006

Hé, leuk om wat van jullie te horen en te zien. Ik krijg gelijk weer trek in Italië. Mooie foto's. Vooral die van Parkplätze für Frauen intrigeert me! Wanneer kunnen we de eerste Italiaanse log verwachten? Nou, lekker blijven genieten. Groetjes, van het hele team.

En Vogue
Hé hallo! leuk om van jullie te horen! klinkt goed, krijg heimwee naar pastaland. Errug apart die "en vogue-pose". Van wie zijn die kipfileetjes? (geef niks die van mij mogen er ook wezen hoor!). Jajan, de afdborrel haalde het niet bij al die anderen uitjes want het feestbeest was naar Italie! Dessalniettemin heb ik enorm in een deuk gelegen met Elisa (uiteraard zonder alcohol, moest nog rijden), mistte jouw gezelschap natuurlijk wel. Als je terug bent gaan we een date met de anderen plannen om bij mij een semi-koreaanse/aziatische avond te houden (mag met foto's van Italie). Geniet met volle teugen van jullie vakantie en blijven schrijven! Hennige dingen!

super
Wauw wat ziet het er weer mooi uit al die foto's, leuk om jullie avonturen en reis weer te volgen. alleen is dat je nieuwe auto ofzo???? dacht dat je met de alfa ging. veel plezier nog grtjs Cor
7th September 2006

Leuk verhaal Ramon! Vooral over die antipasta. En hoe zit dat met die parkeerplaats voor vrouwen? Erg mooie foto's. Ziet er goed uit Cint!!
1st September 2006

Yoooo!
Hee Ramon En Jacinta! Veel plezier op jullie reis!!! En Ramon, sterkte met de kaas, pizza, pasta en tomatensaus :))) Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
1st September 2006

Goede Reis! Ciao!
27th August 2006

Veel plezier
Hoi Jacinta en Ramon, Team Brick en de Eekhoorntjes wensen jullie een hele fijne vakantie in Bella Italia. Koos en ik zijn er een paar keer wezen skieën en een keer op zomervakantie geweest. Als jullie in de Dolomieten komen, moeten jullie beslist de Sella op. Kan heel gemakkelijk met de kabelbaan. Ik vond het een fantastisch "maanlandschap" en heb destijds stiekum een stukje Sella meegenomen als souvenir. Niet verder vertellen hoor! We hebben nog een TB liggen die flink wat kilometers wil maken. Ik zal hem van de week aan Jacinta geven. Dan moeten jullie wel een cache gaan doen. Nogmaals veel plezier en geniet toch vooral van al dat dat lekkere eten daar. Groeten, Magda
23rd August 2006

Ciao bella!
Hoi Jajan en Ramon, overnachting op een berghut? Wordt dat de remake van de kinderhit von die Heidi und diene Peter? Lachen! Italië is ge-wel-dig! De sfeer, het eten, de natuur, cultuur. Behalve de Italianen....die hebben nog geen kaas (..) gegeten van vriendelijkheid. Althans zo hebben wij dat meerdere malen ervaren. Wel relaxed daar. Ga langs het supertoeristische Gardameer, maar dan proef je ook écht iets van de Italiaanse sfeer. Hopen op mooi weer. wat ze trouwens ook veel hebben zijn speeltuintjes, dat in vergelijking met NL....maar daar zullen jullie niet vertoeven waarschijnlijk? Jacinta? Gaat helemaal goed komen, ook wat betreft je Italian Gel look a like!
22nd August 2006

Italië
Ha die Ramon en Jacinta! Ik ben heel benieuwd hoe jullie het gaan vinden. Ik heb hele goede herinneringen aan Italië. Volgens mij zijn we daar twee keer geweest Cint. Was dat niet met het vliegenpaadje Cint, bij camping Duo Laggi? Die foto is erg sterk gedaan Ramon! Als je die witte rand weghaalt lijkt het net of jullie er al zijn geweest! Ik ga deze travelblog bijhouden. Groeten, Wouter.
22nd August 2006

Veel plezier
Yoooo! Ben erg benieuwd wat jullie er van gaat vinden, wordt vast wel een succes! Ik zal jullie iedergeval weer op de voet volgen. En maak je maar geen zorgen om die internet cafe's, die zijn er gerust wel. Zelfs in Afrika vind je ze op elke hoek van de straat :)
29th September 2005

Gisteren zag ik al het videomateriaal. Heel mooi. Daarin zag ik ook een groot deel van bovenstaande foto's langskomen. Mooi, mooi, mooi. 'T zal wel weer wennen zijn in dit koude Nederland.
From Blog: Las Vegas
29th September 2005

Yoda
Wat erg zeg, die SW poppen! Maar had je dat bordje erbij eigenlijk wel gezien of had je zo iets van 'ik niet begrijp' ;)
From Blog: Las Vegas
25th September 2005

Jammer!
Hee Ramon en Jacinta, Jammer dat jullie alweer terug gaan! Maar jullie hebben wel een mooie tijd gehad als ik alles zo lees. Ik heb in elk geval alles met plezier gelezen! Goede reis terug, Tycho
25th September 2005

nederland
gelukkig we maakten ons zorgen tot maandag

Tot: 0.039s; Tpl: 0.005s; cc: 11; qc: 11; dbt: 0.026s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1015.2kb