Colaboy's Guestbook

11th September 2005

ziet er allemaal weer heel tof uit ga zeker ook een keertje ff een berichtje tussen door voor ramon heb vandaag met de psp van bernd gespeeld niet normaal meer vetter dan vet meer en beter dan je verwacht zo dit was het nieuws uit nl nog heel veel plezier en oja heb je nog steeds niet gezoen op COPS ramon lol enjoy yourselve
From Blog: Sedona
11th September 2005

Wat jammer van die cache zeg! Heb je nog schorpioenen gezien?? Schrijf vooral meer logs! Altijd leuk om te lezen!
10th September 2005

Ha die Cint en Ramon. Hele mooie foto,s en wat veel. Mooie natuur en wat een colossale auto jullie lijken de sjah van Perzie wel. We hopen dAT JULLIE NOG HEEL ERG GENIETEN, . hARTELIKJKE GROETEN VAN HET THUISFRONT.

Japans
Hoe smaakte dat Cint?

Wat is dat voor Japanner? :P
En als dat echte Japanners waren dan ben ik Chinees ;) Hoe was de sushi? En waar FedEx toch wel niet allemaal goed voor is! Nu niet weer vergeten he? Leg ff een knoop in je zakdoek ofzo :) Die fontein is wel chill trouwens :o

HAHAHAHA!
Hee Ramon!! Geweldig weer!! Vooral die stekker die ze per Fed-Ex opstuurden, HAHAHAHA!! Ik hoop trouwens voro je dat ze dat geintje niet van jouw credit kaart betalen want die gasten zijn erg duur.. Nouja het beste en ik wacht de volgende blog alweer af!!
8th September 2005

klinkt allemaal weer geweldig heel veel plezier daar en succes met zoeken rijden en internetten
8th September 2005

Wow, wat veel gedaan al!
Zelf rondrijden is inderdaad een stuk zwaarder, maar volgens mij ook een stuk leuker. Je wordt niet zo geleefd en hebt meer tijd om zelf een oordeel te vormen van wat je ziet. Zelf langer stil te staan bij dingen die jij interessant vindt! "Vervolgens niet in het oplichtings verhaal van de automaatschappij getrapt" ==> Hahaha, je wordt al een echte Amerikaganger! "Jacinta heeft een Armani zonnebril voor weinig" ==> Goed zo Cint, zo hoort het ;-).

Mexicaans???
Je weet dat die Mexicanen overal kaas doorheen doen he? ;) We wachten verder in spanning af op de eerste foto's (metname van dat reuzenrad en jullie slagschip!) Have fun en laat je niet naaien, ga voor die re-fills!!! :D
8th September 2005

Jullie hebben het er maar druk mee he vakantiegangers!!! Hahahahhaha Veel plezier verder en wij wachten hier op de travelblogs!! Ps. hoe zit het met me radarverklikkertje???? Laterrrrrrrrrrrrrrrrrr

Reuzenrad?? :)
Yo, fijn wat van jullie te horen, en goed te horen dat jullie het naar je zin hebben. Heb je gezwommen daar op Venice Beach? En ben je nou al eens een keer in de reuzenrad geweest??!! :) Upload eens een foto van die auto, we willen natuurlijk wel zien in wat voor slagschip jullie rondrijden! Toch wel een automaat he??? :) Veel plezier, en tot de volgende log, De Reusers
17th August 2005

route
Toffe route! Heel veel plezier alvast!
15th August 2005

Photoshop
Brilllllllljant gedaan :D
15th August 2005

Hoi Jacinta en Ramon. Ga ook eens op bezoek bij een zeker motel in Lemoncove. Daar praten Matthijs en ik nog steeds over :-). Groeten, Wouter.

HAHAHAH!
Leuke foto trouwens :-) Hij was me nog niet opgevallen toen ik het vorige comment schreef, sorry :)

Yo!
Hee Ramon! Veel plezier!! Het programma klinkt goed! Ik zal de site weer in de gaten houden!
14th August 2005

veel plezier tof gedaan die foto mr president :-)
26th April 2005

"We gaan vrij vlot hè?"
Hahahahahaha, ik kom niet meer bij! "We gaan vrij vlot hè?" Geweldig Cint! :-). Rob en ik zijn ook een paar dagen in het Bangkok Center Hotel geweest. Grappig om te lezen dat jullie daar dus ook zijn! - Wouter
From Blog: Het einde nadert

wauw
Geweldig zeg wou dat ik daar zat ziet er allemaal zo mooi uit kan niet w88 om zelf er naar toe te gaan heel veel plezier nog grtjs Cor - Cor

Te gek!
Hee Ramon, dit is echt een geweldig verhaal!! Ik heb me echt krom zitten lachen :-) Ik denk dat je er later ook wel zo over denkt!!! Leuk ook die foto's, ik kan het me helemaal voorstellen. Jammer dat je geen foto's van die ravijnen hebt gemaakt. Heb je Han trouwens nog opgezocht in Chiang Mai? Nog veel plezier! - Tycho Schenkeveld

thailand
mooie fotos geniet ervan en kom gezond weer terug - pa en ma

anniejansendewilde@hotmail.com
Hoi Cint en Ramon. Wat heb ik vcan jullie foto,s genoten. Ik hoop dat dit wel geplaatst gaat worden want de andere keer ging het niet. Nog heel veel plezier. groeten je moe - annie
23rd April 2005

Olifanten
Hoi Ramon en Jacinta, Ik heb dit verhaal met plezier gelezen. Gaaf zeg! Wat knap dat die olifanten dat allemaal kunnen. Die foto van Jacinta, zittend op de slurven van twee olifanten vind ik erg mooi. Ook die van jullie twee op de rug! Saillante details ontgaan Ramon niet. Quote "al ver gerafelde touw op waarmee het bankje op z’n rug gehouden werd". Hahahaha! Maar erg stoer dat je het hebt gedaan Ramon! Hey Cint, op die foto met de titel "In Chiang Mai" heb je the looks van een fotomodel :-)! Groeten, Wouter. - Wouter
20th April 2005

Grappige foto bij die condooms!!! - Wouter
From Blog: Dag 8
20th April 2005

Ik heb ook erg moeite om die mensen in al hun armoede te zien. Je ziet de verwachting in hun ogen als ze naar je kijken. Ze hopen dat je iets koopt zodat hun toekomst beter wordt. Het is zo moeilijk om nee te zeggen. Vaak kom ik dan terug met een prulding, maar ja..... :-). - Wouter
From Blog: Dag 7

Tot: 0.361s; Tpl: 0.005s; cc: 18; qc: 58; dbt: 0.1662s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb