Daar gaan we weer

Europe » Netherlands » North Holland » Amsterdam
August 14th 2005
Published: August 14th 2005

Hallo allemaal,

We dachten: waarom ook niet nu het nog kan. Hupsakee richting de westkust van Amerika.

Vandaag over drie weken reizen we af naar het land van de onbegrensde mogelijkheden waar we een uitgebreide rondreis van drie weken gaan doen.

Je moet hierbij denken aan het rondje LA, San Diego, Phoenix, Las Vegas, Death Valley, Yosemite NP, eindigend in San Francisco. Onderweg komen we dan uiteraard de belangrijkste national parks (ook wel NP's :-) ) tegen, etc, etc.

We hebben er ONGELOOFLIJK veel zin in, en zijn erg benieuwd wat we allemaal op ons pad gaan tegenkomen. Al lijkt de kans op olifanten dit keer kleiner.

Uiteraard zijn wij niet te beroerd om te proberen zoveel mogelijk van al deze ervaringen met iedereen te delen via dit dagboek.

Altijd weer leuk om zo contact te houden met het thuisfront en om eventuele reacties te lezen.

Tot gauw!

Groetjes,

Ramon & Jacinta

14th August 2005

veel plezier tof gedaan die foto mr president :-)

Yo!
Hee Ramon! Veel plezier!! Het programma klinkt goed! Ik zal de site weer in de gaten houden!

HAHAHAH!
Leuke foto trouwens :-) Hij was me nog niet opgevallen toen ik het vorige comment schreef, sorry :)
15th August 2005

Hoi Jacinta en Ramon. Ga ook eens op bezoek bij een zeker motel in Lemoncove. Daar praten Matthijs en ik nog steeds over :-). Groeten, Wouter.
15th August 2005

Photoshop
Brilllllllljant gedaan :D
17th August 2005

route
Toffe route! Heel veel plezier alvast!

Tot: 0.04s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0211s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb