Een teken van leven...

Published: September 8th 2005

De vliegreis

Additional maps: Dag 1 t/m 3

Hallo allemaal,

EINDELIJK een teken(tje) van leven..... :-)

Is een busrondreis zwaar: als je zelf met de auto een rondreis doet is het nog tien keer zwaarder blijkt nu....

Zelf rijden, wegzoeken, parkeren, etc, etc, etc...

We hebben dus ook drie hectische dagen achter de rug, waar we absoluut geen tijd hadden om te internetten :-(

Zitten nu in Palm Springs, achter een crisis PC van dit hotel (lodge gebeuren). Kan dus ook GEEN foto's uploaden! :-( Baal, baal, baal.

Maar goed, we hebben het dus *erg* naar onze zin!!!

Goede vlucht gehad (al was het wel ERG lang vond ik). Vervolgens niet in het oplichtings verhaal van de automaatschappij getrapt.

Je zou MOETEN upgraden naar een 6 cylinder auto voor de trip die wij gingen doen. Ik weigerde, en buiten aangekomen bleken er ALLEEN maar 6 cylinder auto's uit onze categorie te staan.

Ook mocht je zomaar een auto uitkiezen. Erg vaag allemaal. Jacinta wilde op basis van kleur kiezen :-) maar ik ben toch maar voor het schuifdak, airco, en tractiecontrole gegaan.

Het is een pontiac G6 ofzo... Zeg me verder niet zoveel. Gewoon een slagschip :-)

Begonnen in LA: Venice beach, hollywood, beverlyhills, en Santi Monica (inclusief reuzenrad aan het strand: Mario! :-) ).

Gisteren San Diego: Seaworld geweest en o.a. Ballboa park... Erg gaaf allemaal. Ook mexicaans gegeten in Old Town.

Vanmiddag in Palm Springs aangekomen. Beetje op doorreis eigenlijk (naar Scottsdale/Phoenix) maar vanavond bij een outlet center geweest.

Jacinta heeft een Armani zonnebril voor weinig, en verder hebben we diverse truien en t-shirts bij Tommy Hillfigger gekocht. Hupsakee... :-)

Morgen twee overnachitngen in Phoenix dus hopenlijk dan meer tijd...

MOEt nu gaan! Laterrrr...

Waar was toch dat reuzenrad???Waar was toch dat reuzenrad???
Waar was toch dat reuzenrad???

(later bleek dat dat bij Santa Monica beach was en NIET Venice!!!)

Reuzenrad?? :)
Yo, fijn wat van jullie te horen, en goed te horen dat jullie het naar je zin hebben. Heb je gezwommen daar op Venice Beach? En ben je nou al eens een keer in de reuzenrad geweest??!! :) Upload eens een foto van die auto, we willen natuurlijk wel zien in wat voor slagschip jullie rondrijden! Toch wel een automaat he??? :) Veel plezier, en tot de volgende log, De Reusers
8th September 2005

Jullie hebben het er maar druk mee he vakantiegangers!!! Hahahahhaha Veel plezier verder en wij wachten hier op de travelblogs!! Ps. hoe zit het met me radarverklikkertje???? Laterrrrrrrrrrrrrrrrrr

Mexicaans???
Je weet dat die Mexicanen overal kaas doorheen doen he? ;) We wachten verder in spanning af op de eerste foto's (metname van dat reuzenrad en jullie slagschip!) Have fun en laat je niet naaien, ga voor die re-fills!!! :D
8th September 2005

Wow, wat veel gedaan al!
Zelf rondrijden is inderdaad een stuk zwaarder, maar volgens mij ook een stuk leuker. Je wordt niet zo geleefd en hebt meer tijd om zelf een oordeel te vormen van wat je ziet. Zelf langer stil te staan bij dingen die jij interessant vindt! "Vervolgens niet in het oplichtings verhaal van de automaatschappij getrapt" ==> Hahaha, je wordt al een echte Amerikaganger! "Jacinta heeft een Armani zonnebril voor weinig" ==> Goed zo Cint, zo hoort het ;-).
8th September 2005

klinkt allemaal weer geweldig heel veel plezier daar en succes met zoeken rijden en internetten

Tot: 0.254s; Tpl: 0.012s; cc: 10; qc: 70; dbt: 0.0633s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.4mb