Colaboy's Guestbook

18th September 2011

Gefeliciteerd!!!
Leuk, de blog maar het belangrijkste nieuws (voor mij in ieder geval) is dat jullie een kleine hebben!! Gefeliciteerd! Ik spreek je niet vaak genoeg, dat blijkt wel :) Oh en je hebt ook altijd wat met de auto he. Is de binnenspiegel van deze wel blijven zitten? Salou is inderdaad super tegenwoordig!
7th September 2011

pet
hallo alledrie, wat ziet het er gezellig uit ! En die pet...! wat een eigenzinnig koppie krijgt tie:-) Jullie avonturen in amerika waren groots, maar frankrijk is écht grootser.........:-) veel plezier! xmaper
6th September 2011

Lekker hoor
ziet er erg gezellig uit, gelukkig hebben jullie wel goed weer, het is hier herfst. Geniet er nog maar lekker van !
5th September 2011

Jamey Rules
wat leuk dat ik weer mag meelezen, thanks!!! Maaruh.. Wat een heerlijk mannetje zeg.. Ik heb alleen maar oog voor Jamey ;-) Ik volg jullie op de voet. Have fun!! X
5th September 2011

holiday
Ziet er gezellig uit, buufjes! Wat een schattige foto's van Jamey! Niet te geloven wat een snelle Jelle dat is... Gisteren heeft Zoe het hofrecord zonder-zijwieltjes-fietsen gebroken met 2 jaar en 8 maanden. Hij stond op naam van Mick met zijn 3e verjaardag. Weet zeker dat Jamey em gaat toppen! ;-) Ik gok op 2 jaar, hahaha. Veel plezier nog, geniet er van! X de buufjes
15th September 2010
foto-20

Killer ducks!
Wat kijk je pijnlijk, net aangevallen door killer ducks ;)
15th September 2010

san fran
Hoi vakantiegangers, Het is altijd jammer om weer terug te gaan naar huis. Maar dan heb je wel weer iets om naar uit te kijken. Ik spreek jullie laters. Groet Danny.
13th September 2010

Vergeet de vitamientjes niet.
10th September 2010

ha!
ziet er goed uit! heerlijk om mee te liften op jullie foto's:-) have fun!
foto-3

Hoi
Hoi vakantiegangers, Zo te zien weer een perfecte vakantie. Zou ook zo weer trg willen. Ik moet toch een keer vragen hoe ik zo'n blog regel. Hee leuk om te zien en te doen. Groet Danny.
9th September 2010

Inderdaad een prachtig hotel! Hebben jullie nog gegokt en gewonnen? Veel plezier in LA! Groetjes, Eric
9th September 2010

Hey buuffies, Ziet er super uit, deze reis! leuk dat jullie het zo lekker hebben. Wij vertrekken maandag naar Mallorca voor 12 dagen, dus we zien elkaar pas eind sept. weer. Jammer dat jullie niet bij de BBQ zijn overmorgen, maar we drinken er wel eentje op jullie! ;-) Veel plezier nog! Groetjes Diana, Ray, Mick en Lucy

Megagolf
Vond Jacinta de megagolf wat minder? Ik kan me een gevalletje op de Copa Cabana herinnneren ;).

Hoi
Leuke trip tot nu toe....Have fun!!
8th September 2010
Zowel TomTom op telefoon, ALS op iPad

Better safe than sorry
Wat een hightech man. Waar zijn de tijden van de landkaarten met kompas gebleven? :)
From Blog: Death Valley
7th September 2010
Zowel TomTom op telefoon, ALS op iPad

Decadent!
Toe maar! ;-) Geniet van alle luxe daar! Groetjes uit Italie, Linda
From Blog: Death Valley
6th September 2010

Ik krijg heimwee als ik die foto's van jullie zie. Ik zou ook graag weer terug willen. Veel plezier!
From Blog: Yosemite
6th September 2010

hallo jacinta en ramon wat een mooie natuur. hele mooie foto's. geniet er maar lekker van. groetjes pa ne ma.
From Blog: Yosemite

Petje af
Petje af Ramon. Ik ken je lichamelijke gesteldheid en dan is het netjes dat je deze rit zover hebt volbracht. Van zusjelief had ik niet verwacht dat ze op zou geven ;). Veel plezier de komende dagen. Ps. Die gek is een gondelier uit Venetië die op vakantie is. 'T is maar dat je het weet.
2nd September 2010

hoi jacinta en ramon. mooie foto´s 3en geniet maar lekker van de vakantie. fietsen was wel heel erg zwaar he. maar jullie hebbben het maar lekker gehaald. groetjes pa en ma.
Stijl!!!!

Respect! ;-)
Heftig fietstochtje!
2nd September 2010
Wat deze gek aan het doen was, zal altijd een raadsel blijven

Dit is de nieuwe rage uit Amerika!
En heet: SUP (Stand up paddle) surfing! ;-) Vorige week iets over gelezen! :-)

annyong
ha! wat leuk om te horen. Kan de sfeer door de foto's heen weer proeven, heerlijk! Ga vooral eens Koreaans eten daar: veel en lekker! Veel plezier nog! DAaaag

Fietsen?
Hmmm....je zegt net hoe steil het wel niet is en jij durft het woord fietsen al ergens in de hersenpan van je naar boven te halen????? Ok, van Jacinta kan ik het wel verwachten :) Die is erg sportief.......maar euh.....jij ;) Ga eerst maar eens 3 mile joggen heuvel op, heuvel af :) Leuk dat er dit jaar weer en blog is.......en al een oplader voor je IPad gevonden? Groetjes Perry
1st September 2010

Hey Ramon en Jacinta, Heel veel plezier in Amerika. Ik vind het altijd leuk om jullie foto's te zien. Groetjes, Eric

Tot: 0.35s; Tpl: 0.005s; cc: 24; qc: 65; dbt: 0.1341s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb