Bye, bye vanuit San Francisco

North America » United States » California » San Francisco
September 14th 2010
Published: September 15th 2010

Hallo allemaal,

Voorlopig de laatste keer dat jullie via deze weg van ons horen! 😞 😞 😞. Ik schrijf dit vanaf een heerlijk bedje in het Vertigo hotel in San Francisco. Morgen om 15:50 (rond 01:00 jullie tijd) nemen we helaas afscheid van de USA en vliegen we weer terug naar Nederland.

De afgelopen dagen hebben we vier fantastische dagen in LA gehad. Pretpark geweest dus, meerdere keren Santa Monica beach, Long beach, Griffith park, en de downtown Fashion District.

Dit laatste was nog wel apart. Wie verwacht er nou een soort zwarte markt / Turkijke achtige winkel sfeer in downtown LA? Het was een GEKKENHUIS. Block na block met winkeltjes, honderden mensen, etc, etc. Echt bazaar achtig zeg maar.

Na LA zijn we een dagje in Santa Monica geweest. Hoewel.... Dit was meer een overnachtings hotel eigenlijk. Op weg hier naar toe hebben we de middag doorgebracht in Santa Barbara. Erg leuk. Ook hier gegeten bij een Chinees.

En nu dus in San Francisco. Net nog naar de film geweest: The Takers. Wel een leuke film. We blijven het leuk vinden om hier naar de film te gaan....

En dan is nu het einde wel heel erg dichtbij. Net nog op de tv nog even de halve finale van 'America got talent' meegepakt.

We hebben het ONTZETTEND naar onze zin gehad en met volle teugen genoten. Iedereen ook heel erg bedankt voor de leuke reacties en emails! Tot een volgende keer? 😊

Groetjes en liefs,

Laatste hotel in San FranciscoLaatste hotel in San Francisco
Laatste hotel in San Francisco

De avonden zijn wel wat kouder geworden!

15th September 2010

san fran
Hoi vakantiegangers, Het is altijd jammer om weer terug te gaan naar huis. Maar dan heb je wel weer iets om naar uit te kijken. Ik spreek jullie laters. Groet Danny.
15th September 2010
foto-20

Killer ducks!
Wat kijk je pijnlijk, net aangevallen door killer ducks ;)

Tot: 0.282s; Tpl: 0.013s; cc: 16; qc: 74; dbt: 0.0782s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb