Colaboy's Guestbook

25th July 2008

Hoi Ramon en Jacinta! Jammer dat het er al weer op zit, alleen denk ik dat jullie nu nog wel een week vrij moeten nemen om uit te rusten! ;-) Wat een tocht hebben jullie weer gemaakt! Maar de foto's zagen er weer geweldig uit, bedankt voor het mogen meegenieten!
23rd July 2008

Top
Hoi ramon en jacinta, Top om de verhalen te lezen van jullie trip.... Ik denk dat ik dat ook maar een keer moet doen op mijn vakantie. Misschien ben ik daar te lui voor. Groeten van Danny

jansen-wim@home.nl
jullie beleven nog eens wat.tot gauw
22nd July 2008

hahaha geweldig dat soort dromen, Ziet er allemaal weer fantastisch uit daar, jammer dat aan zulke mooie dingen weer een eind komt. Geniet er nog van. Groeten, Cor

doe maar een dozijn
het kwijl loopt uit m'n mondhoeken als ik lees hoeveel jullie shoppen! gaaf man! wij kunnen ook wel een dozijn tommies gebruiken (kindermaten available?). dank voor de leuke verhalen! doei!!!

ook toe aan vakantie
he jajan en ramon. Super die verhalen en de foto's. Doet me herinneren aan onze vakantie. krijg zo'n ontzettende zin om weer daar naar toe te gaan. Volop genieten hoor! balen van je ooronsteking ramon. tot snel!

:-)
Hahahha Wat een verhaal weer!! echt weer wat voor jullie! Maar de foto's zien enr wederom top uit! Fijna vak verder!! gr, sander
16th July 2008

welke maatschappij vliegen jullie? geen goeie reclame..,toch nog veel plezier in de usa

Nieuwsgierig
Leuk verhaal en ervaringen. Je hebt me echt nieuwsgierig gemaakt naar de rest van jullie ervaringen!

Fraai!
Ha Jacinta en Ramon. Nou jullie zitten niet stil zo te zien en te lezen. De foto's zien er weer fraai uit. Ik zou ook wel eens zo'n sequoia willen zien. En die bruine beer...? Nee, liever niet. Is het nog een beetje uit te houden met zulke temperaturen???

Leuk!
Hé Jacinta en Ramon, Ik had deze blog eventjes gemist, maar beter laat commentaar, dan geen commentaar. Leuke foto's. Lekker genieten hoor! Groetjes
11th July 2008

Hoi Jacinta en Ramon, de foto's zien er weer geweldig uit! Die Seqoia's zijn echt enorm!!!! Veel geluk in Las Vegas!

mazzelaars
mooie fotos mooie omgeving hier slecht weer dus blijf daar een jaar doei

Marathon
Haleluja, wat een afstanden leggen jullie te voet af zeg, niet normaal! En dat in Amerika, het land waar zoals je zelf als schreef alles met de auto gedaan word :) Jullie avonturen en foto's zijn weer geweldig en bij het lezen ervan krijg ik nog meer zin om aan mijn trip te beginnen. Maar ja, daar moet ik nog minimaal 3 weken voor wachten :*( Have fun en geef die beer de volgende keer gewoon een knuffel. Ziet er heel schattig uit :)

Beren
Wow! Beren? Was je niet bang en liep je daarna nog wel rustig? Erg mooi foto's, vooral die "En door :-)"-foto!

Waar was ik???
Hey Ramon & partner in crime, Zo, ik heb eindelijk uitgevonden hoe dit werkt... Wat onwijs leuk dat ons lotgenoot te maken op deze manier. Zit ik hier achter mn bureau en dan tóch een beetje NIET ;-) (Ik zou NU ook wel een Starbucksje lusten... slobber) En wat een vette bak waar jullie in rond scheuren.. Ja die ene waar Jacinta in wil stappen, of bedoel ik eigenlijk die gele? Erg leuk allemaal, keep us posted! Enjoy mucho mucho much! groetjes Chantal
8th July 2008

beveryhiils
Hoi Jacintha en Ramon. Wat een topfotos en verhalen. Ik kijk nu al uit naar de volgende blog. Veel plezier en goede reis/weer toegwenst gedurende de vakantie. Gr., Danny.
6th July 2008

fotos
leuke foto"s doe kalm aan maar vooral genieten
5th July 2008

Hee Ramon en jacint, Ik wist niet dat jullie alweer op vakantie waren. Druk druk druk he. Ziet er wederom fantastisch uit. geniet ervan en zie ernaar uit om jullie weer te volegn en foto's te bekijken. Groeten, Cor en Brie
5th July 2008

Universal
Hoi Ramon en Jacinta. Wat leuk om jullie blog weer te lezen. Doet me ook weer denken aan de tijd dat Matthijs en ik in Universal waren. Leuk om een aantalk plekken weer terug te zien op jullie foto's!. Groeten, Wouter.
23rd June 2008

Wederom nette blog en dat is Ramon ook wel toevertrouwd! Wat ik mis is een lokatiebepaler, zodat we ook precies weten waar jullie zijn. Dat had ik na een paar jaar blog lezen toch wel als één van de ontwikkelingen verwacht ;-). Ik zit je te stangen.... Met veel plezier zal ik elke keer weer het bericht lezen!
From Blog: Vakantie 2008
20th June 2008

Geweldig! Weer wat leesvoer in de trein! ;)
Hey Ramon en Jacinta! Wij achterblijvers zullen jullie natuurlijk nauwlettend in de gaten blijven houden gedurende jullie capriolen in de usa. :) Wel op dagelijkse basis posten hoor, dan heb ik weer wat te lezen op weg naar dat gekkenhuis in Amsterdam (ja Richard, ik weet dat je meeleest!! :))). Anywayz, ik wens jullie een fijne vakantie toe, en Jacinta: Hou jij Ramon een beetje in de gaten? Vooral in kleinere vliegtuigen/helicopters kan hij wel wat steun gebruiken... :)) CIAO!!
From Blog: Vakantie 2008
12th October 2007

Wowah!
ZOo! ik ben toevallig via Google op deze site gekomen, en heb met plezier heel het verhaal gelezen! Je hebt een talent voor mensen amuseren! :D Lijkt me supertof om ook een keer daarheen te reizen! Bedankt dat ik even kon meekijken naar de foto's van deze leuke reis! :)
From Blog: Dag 9
8th August 2007

Leuke vakantie!
Hee Ramon! Klinkt als weer een te gekke vakantie! Jammer dat alle verhalen gewist zijn, ik had ze nog niet gelezen want ik was zelf ook op vakantie. Ik ben wel benieuwd, ben zelf nog nooit in Amerika geweest (zowel zuid als noord). Moet er toch eens gaan kijken... Welkom terug trouwens! Tycho

Tot: 0.096s; Tpl: 0.005s; cc: 10; qc: 12; dbt: 0.0635s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1016.7kb