Colaboy's Guestbook

25th September 2005

Gelukkig. We begonnen ons al af te vragen of er iets was gebeurd.
23rd September 2005

Ontzettend mooi die natuur daar. Prachtig gewoon. Net iets voor mij. Groeten je moe.
19th September 2005

Ziet er echt allemaal toppie uit!! Wen begint ook al VOLGEND JAAR NAAR FLORIDA??? Hahahahaha Bij ons begint het einde alweer in zicht te komen! Balen!!!!!!!!! Nou jongens geniet er nog maar van en niet te veel gokken in las vegas!! Zet voor mij mij 50 Dollar op rood en ik hoor wel of ik gewonnen heb!! Doe maar bij Tim Poster in de GOLDEN Nugget!! laterssssssss
18th September 2005

Ha die Cint en Ramon, Dit wordt mijn tweede mail die van sWat een prachtige natuur.Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben.In zo,n omgeving kom je lekker tot rust. Geniet er nog even van. groeten je moe. eergisteren was niet te verzenden.

vakantie
mooie plaatjes genieeeeeeeten
18th September 2005

Wauw geweldig alsof jullie op een andere planeet zitten:-)
18th September 2005

Volgens mij heb ik hier een film van gezien. Was dat niet met jou en Mario? Een hele mooie omgeving. Kan me voorstellen dat je bekaf bent na zo'n lange wandeling hier.
18th September 2005

Het wordt een beetje saai als ik zeg: "Wow, wat gaaf zeg!!!!" Maar echt, dit is wederom heel mooi. Echt helemaal tof!
15th September 2005

blijf me steeds weer verbazen hoe mooi het daar is en ramon volgende keer wel lachen hoor op de foto Have fun

Gaaf!
Hoi Jacinta en Ramon, Marjon heeft even geen tijd dus mailen wij maar even...wat een gave foto's! Alles ziet er gezellig en mooi uit. Wij gaan er zeker en vast ook een keer komen. Marjon is er al een keer geweest met Menno, maar dat is voor onze tijd. Hopen snel weer een gaatje te vinden om van ons te laten horen. Wisten wel dat jullie de Grand Canyon onwijs zouden vinden, is niet op foto over te brengen, dus iedereen kijken daar!!!!! Zo tis weer tijd voor onze fles. Dag!
15th September 2005

He vakantiegangers Het ziet er fantastisch uit. Ik kijk nu al uit naar het volgende journal... Groetjes Danny
14th September 2005

Wederom erg mooie foto's! Het ziet er inderdaad nogal verlaten uit. Gelukkig is jullie niets overkomen. Ik blijf me verbazen over de diversiteit van het landschap. Amerika is met recht een land van extremen.
14th September 2005

Wauw wederom fantastisch wat was ik graag daar ook geweest moet en zal gaan echt topietop

ratelslangen
Ramon, ik heb nieuws voor je: alle slangen zijn doof, maar ze voelen je wel naderen door trillingen van de bodem, dus de volgende keer niet normaal lopen maar stampen! LOL
14th September 2005

Ramon doe die SOKKEN eens uit man!!!!!!
14th September 2005

He vakantiegangers ziet er allemaal weer toppie uit!! En dat eten komt ook bets wel goed zo te zien!!! Alleen klein bordje fruit zag ik! :-) Nou wij gaan gewoon naar broodje Amsterdam hoor!!!!!!! :-))))))))))) jullie gaan nu zeker richting dead valley en dan op naar de gokstad!!! Leuk jullie travelblogs en we w8ten op de volgende! Laterssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Wow!
Ziet er vet uit! Dat fastfood ook trouwens? Of valt dat wel mee? ;)

1 woord GEWELDIG

GC en hert
Hoi Ramon en Cint, Wow, wat een mooie foto's zeg! Heel erg mooi daar. Destijds hebben wij maar een heel klein stukje hiervan gezien. Als ik het zo allemaal zie hadden we verder door moeten rijden. En bijzonder dat jullie dat hert zagen! Groeten, Wouter.

wow
wow ziet erg vet uit zeg!!! wou dat ik er bij was

Squirrel
Wow! Een killer squirrel :P Ziet er gaaf uit mensen, die scenery pics zijn tof, kunnen mooie desktop background worden!! Hoe bevalt het rijden nu trouwens? Volgende keer toch maar weer met de bus of toch wel blij dat jullie nu alles min of meer zelf in de hand hebben?
From Blog: Sedona

Ganzen
Zijn jullie je er wel van bewust dat jullie de dood in de ogen hebben gezien?! Dat zijn namelijk Oranjesnavel ganzen, beter bekend als de killer goose!!! Een uitermate agressieve soort, maar weinig mensen kunnen zo'n ontmoeting navertellen!!! :P

Montezuma's Castle
Hallo Jacinta en Ramon, Een hele mooie omgeving en een nog mooier kasteel! Ik wist niet dat indianen ook rostwoningen hadden. Welke indianen deden dit? Groeten, Wouter.
From Blog: Sedona
11th September 2005

beter laat...
hey, JayJay en Ramon! Had nog willen bellen om jullie een fijne vakantie te wensen, maar ja... ben t natuurlijk weer vergeten :-) Maar zo te zien genieten jullie dr niet minder van! ;-)
11th September 2005

Ziwet er allemaal top uit tot snel

Tot: 0.538s; Tpl: 0.005s; cc: 18; qc: 57; dbt: 0.3613s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb