Colaboy's Guestbook

20th April 2005

Dat ziet er heel bekend uit. 'K weet ook niet meer hoe het heet. - Wouter
From Blog: Dag 6
20th April 2005

Zodat je rustig kunt slapen
Maak je geen zorgen er zijn geen leeuwen in Azia. (wel tijgers) - African Boy
From Blog: Dag 7

Slaper :)
Ramon, je moet niet zo veel slapen in de bus ;) Benut die tijd eens met bijvoorbeeld het schrijven van een uitgebreid reisverslag. Ik zou het verhaal van die fietstocht of die insecten op de markt graaaaag willen lezen ;) Ziet er verder allemaal heel tof uit die foto's, ik ben jaloers op jullie!!! - Stephan

Wat zit je charmant op die fiets :-)! - Wouter

eten
neem voor mij effe een broodje bal mee op de terugweg :-))) - jimbo

Uitzicht
Wow, mooi en interessant uitzicht! - Wouter
From Blog: Dag2
17th April 2005

GE-WEL-DIG!!
Hahahahahahaha! Geweldig!!! Na, als dat geen vuurdoop is!!! Hahahaha, voor het eerst in een aziatisch land en meteen dit! GE-WEL-DIG!!!!! Ramon, zoiets vergeet je nooit meer man! Stoer dat je dat hebt meegemaakt. Ik moet zeggen dat je eerste log een enorme teaser was. Elke dag keek ik weer of er al iets nieuws was. Deze log maakt het helemaal waar. Ik ben benieuwd wat jullie nog meer meemaken daar. Hey zusje, hoe is het met je? Groetjes, Wouter. - Wouter
From Blog: Zondag
17th April 2005

lol
Hahahhahahahqahaha klinkt geweldig daar kan niet wachten om al jullie avonturen te horen heel veel plezier nog grtjs Cor - Cor
From Blog: Zondag
14th April 2005

lol
yo alles goed daar dat had je kunnen verwachten he in zo een land maar geen cd rom hahahahah is daar geen export handel te beginnen zw goes global hahaha heel veel plezier tot horens Cor - Cor
13th April 2005

Wat nou USB problemen??
Ola vakantie gangers! nou hele vakantie naar de klote nu je USB niet werkt!! Doe ff lekker normaal man!! Trouwens ff verslag uit Nederland: Dag 1 - Al bij de alfa dealer geweest! :-)) al je voor lichten deden het niet meer!! uitslag drie nieuwe lampjes!!! - Sander
13th April 2005

USB-Problemen
Hoi Ramon and Jacinta, Geniet van de warmte. Hier in Nederland is het druilerig weer. De hele dag regen..... De fotos zijn we nog wel. Veel plezier !!!!! Danny - Danny
11th April 2005

Zingen in de bus
Ik heb gehoord dat Jan(tje) Smit ook meegaat. Die is niet zo oud. Is het een probleem als hij zijn gouden keeltje openzet in de bus? - Wouter
4th April 2005

Kaas
Hey Ramon en Jacinta, Erg gave foto. Ik ga deze weblog zeker lezen. Jullie doen het trouwens helemaal in stijl. In het land van de olifant moét je ook wel op een olifant gaan rijden. Ramon, weet je al wat "zonder kaas" in het Thai is? Groeten, Wouter. - Wouter
1st April 2005

Ik heb het onder controle. Leuke foto's ik dacht dat eerst hebben ze van een andere foto met hun gezichten. Wouter zei dat is de kimono van Jacinta. Veel plezier vooral met die olifanten. - Annie
31st March 2005

yooo
hallo daar ik wens jullie alvast heel veel plezier in thailand wou dat ik meekon (lol) ik kijk uit naar jullie avonturen en belevenissen en maak je niet zo een zorgen ramon is toch helemaal te gek een olifanten toch zal waarschijnlijk ook door de jungle gaan een stuk mijn ouders hebben het ook gedaan en het was fantastisch laterrrrrrrrrrrrrrr en alvast goede reis Cor - Cor
31st March 2005

Foto, olifanten enzo
Whoehahahaha, briljant die gephotoshopte foto :) En maak je maar geen zorgen om die olifanten Ramon, die zijn goed afgericht! Ik zou als ik jou was echter wel oppassen voor wilde Thaise eenden, die schijnen nogal agressief te zijn ;) Verder wens ik jullie natuurlijk een prettige vlucht met China Airlines :P en een geweldige vakantie!!! - Stephan
1st July 2004

Mafkees :)
:) idd geen woorden voor Ramon.. en je moet idd effe een paar dagen wachten... Maar.. don't worry.. die smile op mijn bek heb ik nog steeds... Wat heb ik een lol gehad... Guys de echte versie komt nog :) die etterbak!! Hoi hoi
30th June 2004

Just saying hello.
just checking out my friends journal and happend to see your picture...\"ta\'ahine lole\" (looking good) ...hahaha bye bye.
From Blog: Even kort
25th June 2004

wauw tof zeg
het ziet er echt heel erg tof uit zeg en ramon........ je haalde de woorden uit me mond hahahahahahahaha grtjs Cor
25th June 2004

Geweldig
Ha die Ramon, Wederom met genoegen je verhalen gelezen. Echt geweldig. Groeten, Wouter.
22nd June 2004

soap
Geweldig, het lijkt wel een soap! :-)

Onkunde
Het betreurt me te lezen dat je niets kunt Ramon maar het is slechts een bevestiging wat ik reeds lang vermoedde. Doe de groeten aan mijn maatjes van de 10th street thugs. Zie ook: http://www.dc.state.fl.us/pub/gangs/fl.html Peace out whitey!

Vakantie
Ja kan me voorstellen Wouter! Moeten jullie ook doen! Er zijn vast wel internetcafe's in Brazilie... Even inschrijven op www.travelblog.org !!! Groetjes!!!

vakantie
Ha die Ramon, Leuk om te lezen wat je allemaal doet! Krijg zo wel zin in mijn eigen vakantie! Groeten, Wouter.
18th June 2004

tof zeg
yo klinkt erg tof allemaal had het gezicht van die man wel willen zien van de auto verhuur hahahahahha Cor
From Blog: De aankomst

Tot: 0.365s; Tpl: 0.005s; cc: 15; qc: 79; dbt: 0.1661s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb