Even kort

North America » United States » Florida » Miami
June 29th 2004
Published: June 29th 2004

Deze hadden jullie nog tegoed uit OrlandoDeze hadden jullie nog tegoed uit OrlandoDeze hadden jullie nog tegoed uit Orlando

Creatief met een Shrek II ezel setje :-)
Hallo allemaal,

Even een korte update... Ik maak me zorgen voor de terugreis morgen. Gisteren oordruppels gehaald (viel mee: 100 dollar voor het flesje :-))... Het lijkt IETS te helpen (dokter zei binnen 48 uur) maar hoop echt dat genoeg is voor morgen. Want zoals het nu is wordt het helemaal niks volgens mij... Mijn hele linkerkant zit helemaal dicht...
Maar goed, gisteravond nog even in Aventura Mall geweest (gigantisch winkelcentrum) waar we ook gegeten hebben en daarna uitgepuft in de hotelbar.
Vandaag heb ik lekker uitgeslapen en ben om 13:00 ook naar het zwembad gegaan. Lekker weer en hele dag gerelaxed. Lud is net terug naar het hotel, ga daar ook maar heen want begin BEHOORLIJKE honger te krijgen...
Have fun met de foto's!!!

Groetjes,

Ramon en Lud
PS Morgenavond vliegen we dus weer terug!!!! :-((

30th June 2004

Just saying hello.
just checking out my friends journal and happend to see your picture...\"ta\'ahine lole\" (looking good) ...hahaha bye bye.

Tot: 0.07s; Tpl: 0.026s; cc: 6; qc: 28; dbt: 0.029s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb