En toen kwam er een olifant, met een lange snuit,


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Florida » Miami
June 30th 2004
Published: June 30th 2004
Edit Blog Post

en die blies dit verhaaltje uit!!!
Het is vandaag alweer de f##king laatste dag!!! :-((( Dit is BALEN!
Zojuist uitgechecked (net iets te laat, moest weer op Ludmilla wachten), En nu nog ruim twee uurtjes te gaan voordat we naar het vliegveld moeten. Lud pakt nog even de laatste zonneuurtjes bij het zwembad en ik tik dit verhaaltje.
Ik kan terugkijken op een zeer geslaagde vakantie, met mooi weer en leuke activiteiten. Ook vond ik het super leuk om via deze site iedereen op de hoogte te houden. Iedereen bedankt voor de enorme hoeveelheid leuke reacties etc.
En Lud.... Lud heeft kunnen meemaken hoe een niet Italiaanse houding (= non macho) toch ook eigenlijk weer heel stoer kan zijn. Een anti effect zeg maar. Een schok, ik weet het. Ze is er stil van.
Maar misschien dat het beter is dat ik haar reactie aan haarzelf over laat. Hoewel ik denk dat dat nog wel even gaat duren want voorlopig is ze bezig met verwerken. Ze heeft veel te verwerken zegt ze.
Ik begrijp het niet zo goed.
Ik zei haar net nog dat het kon zijn dat omdat ik mijn hoofd schuin moet houden vanwege de oordruppels, dat ik in het vliegtuig op haar schouder kon gaan kwijlen...
"Nee hoor", zei ze, "dat kan helemaal niet, want je denkt toch niet dat ik nog eens 9 uur naast je ga zitten he!!!"...
Dat bedoel ik nou, zo lief die Ludmilla. Speciaal voor mijn oorpijn en om rekening met mij te houden geeft ze mij de ruimte. Maakt ze zichzelf onderschikt en gaat ergens anders zitten...

Althans......

Ik neem aan......................

Toch?!?!?!?!??!?!?!?......................................

Verward nu.............................................................................................................................................................

Advertisement



1st July 2004

Mafkees :)
:) idd geen woorden voor Ramon.. en je moet idd effe een paar dagen wachten... Maar.. don't worry.. die smile op mijn bek heb ik nog steeds... Wat heb ik een lol gehad... Guys de echte versie komt nog :) die etterbak!! Hoi hoi

Tot: 0.05s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 27; dbt: 0.0223s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1014.5kb