Dag 5

Thailand's flag
Asia » Thailand
April 18th 2005
Published: April 18th 2005

Vandaag zijn we o.a. op 22 fietsen door het drukke centrum geweest!!!! Wat een gekkenhuis zeg!!!!

LET OP MENSEN:

Ook bij de eerdere verhaaltjes zijn een paar nieuwe foto'tjes toegevoegd!!!

Groetjes,

Ramon en Jacinta

Eten vangenEten vangen
Eten vangen

Nadat in Jacinta als vrijwilliger had aangewezen, moest zij wel in gepaste kledij!

18th April 2005

eten
neem voor mij effe een broodje bal mee op de terugweg :-))) - jimbo

Wat zit je charmant op die fiets :-)! - Wouter
18th April 2005

Slaper :)
Ramon, je moet niet zo veel slapen in de bus ;) Benut die tijd eens met bijvoorbeeld het schrijven van een uitgebreid reisverslag. Ik zou het verhaal van die fietstocht of die insecten op de markt graaaaag willen lezen ;) Ziet er verder allemaal heel tof uit die foto's, ik ben jaloers op jullie!!! - Stephan

Tot: 0.041s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 22; dbt: 0.0229s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb