Colaboy's Guestbook

Hey vakantiegangers!
Hey Ramon en Jacinta! De foto's zien er geweldig uit! Wat een luze hotelkamer zeg, zo'n uitzicht krijg je nooit meer! Zijn jullie trouwens nog nat geworden bij de Falls? Veel plezier in Washington. Groetjes, Linda
28th July 2007

Ik had dus nooit op die glasplaat gaan staan!! voor geen miljoen!

bubble de luxe
Wat een waanzinnige foto's!!!!! Wat vreselijk decadent om zo uit je bed in een jacuzzi te stappen....mag ik er ook een :-)) ?
27th July 2007

Quebec
parlez-vous français? :P
26th July 2007

Hey vakantie gangers! Ziet er allemaal VET uit zeg! Ik wil nu ook op vakantie!!!!!!!! Veel plezier nog!
26th July 2007

Dat wooneiland vind ik mooi. Doet u er mij daar maar één van :).

Balen...welnee
Balen....welnee....jullie hebben bij de Korean gegeten!! Als je daar niet blij van wordt...:-) ! pulgogi denk ik (koreaanse bbq)?. Ik krijg honger als ik er naar kijk, al die schaaltjes!! Foto's zijn erg leuk, de 3d muurschildering ziet er levensecht uit. Veel plezier!
24th July 2007

karaoke!!!
Zeg JJ, nu ik die karaoke Idol filmpjes heb gezien moeten wij ons misschien ook maar over onze schroom heen zeten voor het NFI uitje?? Lachuhhhh... Ik zal vast met Sas oefenen in Frankrijk, zij wil wel de drie biggetjes van K3 playbacken geloof ik ;-)
24th July 2007

mooie foto's!
He JJ en Ramon, wat gaaf om te zien zeg, Nw York, gaaaffff! Waar vieren jullie Ramon zijn verjaardag?? Groetjes, geniet ervan! Ik ga vandaag naar Noorwegen, brrrr xxx

Top!!!
Hoi ramon en jacintha, Nog veel plezier op jullie rondreis. P.s. Ik kan zelf niet wachten om naar NY te gaan. Thanx voor de fotos van the Big Apple. Danny
22nd July 2007

Tof man, extra campzone idols hihi
Wow dat ziet er weer heel tof uit. Jullie vermaken je wel. Lekker zonnetje daar ;) Blijf jullie vanaf hier volgen maar voor jullie heb ik ook iets leuks kijk maar op http://www.xs4all.nl/~jongsmac/Campzone HIHIHI Op dit moment staan er alleen nog filmpjes van Wouter, maar de rest volgt nog. Groetjes vanaf Campzone Cor
22nd July 2007

Hahaha, toch weer een cache gepakt?

hyper
Jajan, ik hoop dat je de hypermode een beetje in de hand hebt... Jullie bericht zit vol van de Energie!!! Heel leuk om te lezen. En Ramon, OOK foto's maken he, anders geloven wij het niet! Wacht met spanning op de volgende avonturen van J.R. (Jacinta.Ramon)!!!
21st July 2007

Hoe warm is het daar eigenlijk? Het is hier steenkoud op cz.

Morning!!!
Hey!!! Gelukkig zijn jullie goed aangekomen na de drama gister op schiphol...!! moyzo :-))))) En ja Ramon je mag er vanuit gaam dat jullie al heeeeeel snel rood staan - waarom denk je dat JJJ niet zoveel meeneemt??? is niet voor niks......:-)) Ik hoop dat jullie echt gaan genieten van NY!!! Oh JJJ je hebt de foor programmes dus al gevonden en what about kwark en banaan??? abi xx

voor het eerst?!
Hey Guys, Alles klinkt okay.. dus overbodige vraag of het goed gaat, stel de vraag dus niet... ;) Maar... Ramon, was jij nog nooit geweest naar NYC dan?? Maarokay.. ik zou zeggen heel veel plezier en maak veel foto's ;) Ciao ciao, Lud
19th July 2007

Hennige dingen
Nog even paar uurtjes aftellen en dan begint jullie vakantie al! Kan niet wachten tot jullie terug zijn want dan mogen wij gaan. Halleluja!! ik kijk uit naar de berichten en foto's. Have a supersupersize holiday!
17th July 2007

broodje bal
Yo DIKKE!! Ben je nou alweer op vakantie......ik heb liever dat je wat tijd steekt in het updaten van je website!!!! Evengoed veel plezier jongen en de vorige keer ben je dat broodje bal vergeten......dus bij deze! gr. ook aan Hyacinta!!

Heel veel plezier
Jacinta en Ramon, heel veel plezier aan de andere kant van de plas. Leuk dat we jullie weer een beetje kunnen volgen. Ik zal tzt ook vertellen van onze vakantiebelevenissen in ..... België ;-)))) Gaat de GPS nog mee? Geniet ervan hoor!
13th July 2007

Heee Ramon en Jacint, heel veel plezier. Leuk om jullie weer te kunnen volgen;) Zit zelf ook te denken aan een site voor mijn vakantie, Cor goes Egypt:)

Have Fun!
Ola, daar gaan we weer met die blogs!! Wel leuk hoor!! in ieder geval een fijne vakantie en vergeet niet in NewYork te kijken voor zo'n goedkoop radarverklikkertje! :-) Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllll Plezier!
13th July 2007

Alvast heel veel plezier toegewenst! Ik zal zeker meelezen! Leuk gedaan trouwens, zo met die vlaggen in de namen van de landen!
28th December 2006

oude colega
Even surfen op het net en je komt oude bekenden tegen. he lud. je bent helemaal niet veranderd. Even checken of je mij nog weet. Transnet denk ik? Of hebben wij ergens anders samen op kantoor gezeten? Ik hoor nog wel van je....... je kan mij mailen naar nisi555@hotmail.com. Trouwens je vakantie zag er goed uit. Take care
From Blog: En weer terug
18th September 2006

ola ole
ola,hoe is het daar? Zijn jullie er al aan toe om huiswaarts te gaan? Als je eenmaal de italiaanse geur hebt opgesnoven wil je nergens anders meer heen dan volgend jaar weer! Wat betreft dat uitje.....hé elheu had je wel mogen zeggen dat je meeging! Dán had ik uiteraard wel meegegaan!!! lekker dan. in plaats daar van heb ik me vol gestopt met de vlaaien die overgebleven waren van het afscheid van Magda (is het waar? tis écht waar!:-( ). wanneer komen jullie weer terug? veel plezier nog en goede reis terug straks! Arriverderci!
From Blog: Arenzano
13th September 2006

Genua
Hi JJ: MAPER mist je heeeeel erg, ze gaat zelfs morgen niet mee met het bedrijfsuitje omdat jij niet meegaat! Duszz.. moet ik maar andere NFI vrienden uitzoeken.. eens even kijken.. tja, eh.. weetteniet, Erik misschien of een paar andere sociaal vaardige toekomstige collega's van DT?? Ik ben benieuwd hoe jullie Genua vinden, ik heb er eens een week gezeten voor een congres. Je kunt in Genua met een kabaalbaantje naar een hoger gelegen deel van de stad waar ook een restaurantje is. Als je veel plastic hulsjes op stadstrappen ziet liggen dan moet je oppassen met je blote voeten voor naalden ok? veel plezier!!! Elisa
From Blog: Arenzano

Tot: 0.29s; Tpl: 0.009s; cc: 17; qc: 54; dbt: 0.105s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb